Gå til innhold

mistet sexlysten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 18 år.

Jeg var i et forhold med en gutt i nesten to år, etter det første året begynte det å gjøre vondt da vi hadde sex. Jeg sa ifra og vi stoppet hvis jeg ville, men det var noen ganger jeg lå å gråt og han ikke merket det, det ble bare verre og verre. Jeg har prøvd å snakke om det men det funker dårlig med tanke på at jeg ikke liker å snakke om private ting.

Jeg slo opp med han og er nå i et nytt forhold. Det gjorde ikke vondt i starten men så begynte det igjen. Det er ikke alltid det er vondt mens vi har sex men da svir det etterpå. Vi har funnet ut at vi ikke skal ha sex før jeg skal til gynekolog i mai.

Han synes dette er veldig vanskelig. Men jeg synes ikke det, jeg vil ikke ha sex, jeg synes det er skummelt, og jeg koser aldri med meg selv lengre heller. jeg har begynt å tenke at det kanskje sitter i hue, at det er psykisk og ikke fysisk. Jeg blir ikke så våt lengre heller.

Hva skal jeg gjøre? noen gode tips, eller noen som vet om noen jeg kan snakke med?

Anonymous poster hash: f2aa0...566
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Synes du skal ordne deg en gynekologtime lenge før mai.

Det er fryktelig lenge til mai, spesielt hvis man har vondt.

Jeg ser du er 18, men er det en privatpraktiserende gynekolog i nærheten som du kan bestille time hos?

En privat gynekolog her jeg bor tar rundt 1200-1300 kroner for en grundig undersøkelse + eventuelle resepter.

Har du muligheter til å få time hos en av de klinikkene som er spesialisert på helsetjenster for ungom og studenter? - vet jo ikke om du er student.

- siden du vet at du skal i mai så går jeg ut ifra at du har vært hos legen og blitt henvist videre til en gynekologisk undersøkelse?

Skrevet

jeg var hos gynekolog for et halvt år siden og fikk time i mai for en checkup. han er sjefen for gynekologisk avdeling for barn og ungdom tror jeg.. og jeg har ikke penger til å gå privat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...