AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er ei jente som har deformerte pupper, gjør det noe? Vil noen elske meg til tross for det? Anonymous poster hash: ee661...027
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg gjetter at du fortsatt er i tenårene? Alt blir lettere når du kommer ut av tenårene, kjære du. Da innser du også at den som elsker deg fordi du har så og så store pupper, eller fordi du har så og så store fittelepper, eller for utseendet på kinnbeina dine, eller noe tilsvarende, er ikke interessert av -deg- men bare din kropp. Den som er interessert av -deg- er glad i deg og elsker deg, same hva. Den personen vil elske deg med alle dine feil og skavanker, personlige som kroppslige. Det samme går begge veier. Anonymous poster hash: c9fe1...e2d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Hva mener du med 'deformerte'? Svaret på resten av innlegget ditt er selvsagt 'ja', det er mennesket med puppene som elskes, ikke puppene alene. 1
Gjest alegria Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg lurer også på hva du mener med at de er deformerte? 1
Timza Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er ei jente som har deformerte pupper, gjør det noe? Vil noen elske meg til tross for det? Anonymous poster hash: ee661...027 Deformerte pupper? Er litt usikker på hva det betyr. Handler det om at det ikke er symetri der? Isåfall er jo det vanlig. Men ja, folk elsker folk som har fjernet puppene pga kreft, så ja - du kan bli elsket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå