Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er et par på 20 og 23 som lurer på om noen har noen ferietips til oss. Vi er rolige, og er ikke ute etter festing - mer kjæresteferie med opplevelser og sol, bading og avslapping.

Hvor kan vi dra og hva kan vi oppleve der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Vi er et par på 20 og 23 som lurer på om noen har noen ferietips til oss. Vi er rolige, og er ikke ute etter festing - mer kjæresteferie med opplevelser og sol, bading og avslapping.

Hvor kan vi dra og hva kan vi oppleve der?

Tenker dere bare strand eller også på opplevelser?

Kan iallefall anbefale Thailand, Ao Nang om dere vil slappe av OG oppleve. Alt fra jungeltur, kanopadling til grotter, fjellklatring, snorkling og dykking ved vakre korallrev, markeder, fantasisk mat and the list goes on.

Skrevet

Hvor lenge skal dere være borte?

Barcelona er et fint sted hvor strand og by kan kombineres. Athen også. Ellers er det mange greske øyer hvor man både kan oppleve ting og hvor man får strand og sol. Santorini syns jeg selv er veldig ålreit.

Skrevet

Jeg skulle gjerne kommet med forslag, men jeg vet litt for lite om hva dere er ute etter.

Hva slags opplevelser vil dere ha? Storbyliv med shopping og kulturarrangementer, safari og dyreliv, natur og turgåing, dykking/snorkling, hotell med typiske turistutflukter (båtturer, byturer med guide etc.), eller hva? Hvor mye penger er dere villige til å bruke?

Sol, bading og avslapping kan man gjøre nesten hvor som helst, så dere bør nok tenke litt mer på hvilke aktiviteter og opplevelser som står på ønskelisten. I neste rekke blir det sannsynligvis prisen som avgjør hvilke alternativer dere har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...