AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hei! Gått på cipralex mot depresjon i en uke. Føler meg sløv og trøtt. Har også rare tanker. Må drikke to kopper kaffe for å våkne. Blr man unngå kaffe og cipralex sammen? Takker for alle innspill Anonymous poster hash: 1a447...11a
-Jiinxs- Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg forstår ikke helt hvorfor kaffe skulle være gale å drikke. Drikker du kaffe til vanlig eller måtte du ty til det for å holde deg våken? Men for å svare på spm. Så er det ikke farlig, for da hadde jeg lagt tyn an selv. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Hei! Drukket mye kaffe tidligere men leste på nettet og i pakn.vedl. (tror jeg) at man skal være forsiktig med cipralex og kaffe. samt alkohol. Jeg er ofte trøtt og forsvinner inn i en drømmelignende tilstand/sløv som gjør at jeg helst vil sove. Ganske slitsomt da jeg selvsagt ikke ønsker dette. Drikker derfor mye kaffe. Men ble i tvil siden dette ikke skal være så bra. Takker for innspill!Anonymous poster hash: 1a447...11a
Gjest Vevila Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Mulig det øker angstnivået? Jeg har i allefall alltid drukket kaffe på alle slags lykkepiller
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Hvor mye drikker du pr dag ? Tok en øl hos min far og ble lett susete. Tror det var pga cipralexen. Anonymous poster hash: 1a447...11a
Martine3005 Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg bruker selv Effexor, vet at det ikke er helt det samme som Cipralex, men regner med at det er i forhold til at virkningen på medisinen blir større pga koffein. Dette kan føre til bivirkninger. Jeg har slitt med dette problemet lenge, jeg får rett og slett veldig lett koffeinsjokk. Det eneste som fungerer da er å spise, helst noe som øker blodsukkeret. Jeg fikk aldri koffeinsjokk før jeg begynte på antidepressiva og nå kan jeg få det etter 2 kopper kaffe (drukket innen en halvtime). Men ikke alle får denne bivirkningen, men kan være verdt å merke seg!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Koffeinsjokk? Jeg drikker ca 3 kopper på dagen. Anonymous poster hash: 1a447...11a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå