Fantasier Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Her er to kline-opplevelse ga meg tenning: Hun sugde meg....og akkurat i det jeg kom, reiste hun seg brått opp og råklinte med meg....dermed måtte jeg pent ta imot min egen sæd.....Gjett om jeg tente! Døds-deilig! Etter det har jeg fått veldig smaken på å kline etter å ha kommet i partnerens munn (helst før hun svelger alt). Liker også å slikke henne nedentil, før jeg kliner med henne. Noen med samme opplevelser eller fantasier? 1
miramis Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har ikke noe imot det. Desverre er jo det slikt at de fleste menn er redd for å være "homo" så du får aldri gjort noe..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Her er to kline-opplevelse ga meg tenning: Hun sugde meg....og akkurat i det jeg kom, reiste hun seg brått opp og råklinte med meg....dermed måtte jeg pent ta imot min egen sæd.....Gjett om jeg tente! Døds-deilig! Etter det har jeg fått veldig smaken på å kline etter å ha kommet i partnerens munn (helst før hun svelger alt). Liker også å slikke henne nedentil, før jeg kliner med henne. Noen med samme opplevelser eller fantasier? Har holdt på med en som ba meg kysse han mens jeg hadde sperm i munnen, så han kunne smake seg selv. Helt greit det, men det tenner ikke meg. Tror ikke det tente han heller etter at vi hadde gjort det Tanken var nok bedre enn praksis, for å si det sånn. Anonymous poster hash: b2e68...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er mann. Klinings er helt i orden så lenge det er på henne oralsexen har vært gjennomført. Omvendt er nei nei og sterkt fy fy. Anonymous poster hash: 86aa5...97d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 har vært borti begge deler av menn som vil og ikke vil kline etter oralsex. men så er det veldig noen menn som er redde for å kysse meg også etter at han har gitt oralsex på meg... men det pleier å komme seg når de ser at jeg ikke har noe imot det Anonymous poster hash: 0b268...6d0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 nei takk til etter han har sleiket meg. Han mener at jeg ikke smaker noe, noe jeg er uenig i. Anonymous poster hash: af16c...621
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 nei takk til etter han har sleiket meg. Han mener at jeg ikke smaker noe, noe jeg er uenig i. Anonymous poster hash: af16c...621 Ikke ille at han kysser henne etter å ha gått ned på henne. Mye verre hvis hun kysser han etter å ha gått ned på han... Anonymous poster hash: 86aa5...97d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Hva gjør man etter oralsex og før klining da? Hva er ettiketten? Anonymous poster hash: c7f58...a5f
nattesvart Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Har jeg sugd han, og han har kommet må jeg pusse tenna før vi kan kysse. Mens for meg, er det ikke så farlig tåler sånt jeg 1
oslom Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Helt ok for meg. Og tar hun satsen i munnen uten å klage må for faen jeg gjøre det også. Det som overrasker meg mer er at damer ikke tåler klining etter at jeg har vært mellom beina med munnen på de. Såpass bør man tåle.
oslom Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Har jeg sugd han, og han har kommet må jeg pusse tenna før vi kan kysse. Mens for meg, er det ikke så farlig tåler sånt jeg Tøff dame. Liker det. 1
oslom Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er mann. Klinings er helt i orden så lenge det er på henne oralsexen har vært gjennomført. Omvendt er nei nei og sterkt fy fy. Anonymous poster hash: 86aa5...97d Da regner jeg med at du sier at hun må slutte før du kommer men hun suger deg også. Det er minimum av etikette ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Dette må være noe de yngste og mest uerfarne sliter med? Selvfølgelig kliner man etter oralsex, liksom. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Anonymous poster hash: f9651...9c8 1
Gjest Heartbeat Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Her er to kline-opplevelse ga meg tenning: Hun sugde meg....og akkurat i det jeg kom, reiste hun seg brått opp og råklinte med meg....dermed måtte jeg pent ta imot min egen sæd.....Gjett om jeg tente! Døds-deilig! Etter det har jeg fått veldig smaken på å kline etter å ha kommet i partnerens munn (helst før hun svelger alt). Liker også å slikke henne nedentil, før jeg kliner med henne. Noen med samme opplevelser eller fantasier? Det der gjør jeg og typen min hele tiden Han elsker deg også og har også gjort det med andre kjærester. Mange som liker det
nattesvart Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Tøff dame. Liker det. Skulle da bare mangle. Men til ts. Gå for det du liker. "Etiketten" varierer fra person til person
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Her var det mye etikette. Nå må Aurora sjekke ut av Paradise Hotel. Anonymous poster hash: be5fe...b00
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 kliner med alle etter å ha slikket de bak. noen kåtes av det med en gang, noen er skeptikere, men det tar aldri lang tid før det tenner de også. Anonymous poster hash: 3cbf1...29b
kapteinNorge Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 Jeg har ikke noe imot det. Desverre er jo det slikt at de fleste menn er redd for å være "homo" så du får aldri gjort noe.. Hvis du bare husker å hviske "no homo" før og etter, så bør det ikke være noe problem?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 Jeg har ikke noe imot det. Desverre er jo det slikt at de fleste menn er redd for å være "homo" så du får aldri gjort noe.. Nehei Er redd for hvordan jenta skal reagere, men herregud det er jo råsexy når noen gjør det. Anonymous poster hash: 2a342...680
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 jeg har absolutt ingenting i mot det. om vi kysser etter jeg har gått ned på han eller omvendt. Jeg var litt "æsj" til det i starten. men jeg vasker meg alltid nedentil før, det gjør han også(selv om jeg ikke svelger sæden hans). så jeg smaker egentlig ingenting. Anonymous poster hash: 7be84...6c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå