Gjest Madley Skrevet 6. juni 2004 #21 Del Skrevet 6. juni 2004 klabert..hehe...om jeg er gangbar da..skal ha utdrikningslag 17... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. juni 2004 #22 Del Skrevet 6. juni 2004 Supert Ingeborg Da sees vi kanskje!! Leya..klabert..hehe...om jeg er gangbar da..skal ha utdrikningslag 17... Lykke til Skal se etter deg da om du er i byområdet,jeg er det sikkert Kommer til Bodø den 16j Juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. juni 2004 #23 Del Skrevet 9. juni 2004 Er vi klare til i morgen, damer? Gleder meg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 9. juni 2004 #24 Del Skrevet 9. juni 2004 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. juni 2004 #25 Del Skrevet 9. juni 2004 Som et egg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. juni 2004 #26 Del Skrevet 9. juni 2004 Jammen bra jeg leste hele tråden på nytt, for jeg hadde det for meg at vi skulle på kafka kl 20.00... Noe med gammel vane å gjøre mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 9. juni 2004 #27 Del Skrevet 9. juni 2004 En kopp klokken 18 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå