Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #21 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, ikke vits i at vi skal drive å krangle her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #22 Del Skrevet 5. juni 2004 Forskjell på krangel og diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #23 Del Skrevet 5. juni 2004 Ok, vi får slutte å diskutere så ivrig da. Der er jeg i hvert fall enig med deg. Jeg brukte feil ord, ingen krangling her i gården. I hvert fall veldig sjelden Ha en god helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #24 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis det er veldig tabubelagt å onanere der disse kommer fra, så er det vel ikke så rart at der sier at de ikke gjør det? Det er vel heller ikke så vanlig de fleste steder at en kvinne spør en mann om han onanerer, så det er nok ikke bare afrikanere som ville svart kategorisk nei hvis de fikk et så direkte spørmål fra en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #25 Del Skrevet 5. juni 2004 Det var jeg som startet denne tråden. Det er ikke slik at jeg kom med spørsmålet ut av det blå. Vi diskuterte allerede sex og onani. Og jeg sa at det er vanlig her i Norge at både menn og kvinner onanerer. Det er for så vidt greit at de ikke onanerer når vi har et forhold (det hadde vært greit om de gjorde det også, jeg har ikke noe imot det), for da har vi veldig mye sex og de har kanskje ikke det behovet. Men det jeg synes er rart, er at de ikke gjør det når de er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. juni 2004 #26 Del Skrevet 5. juni 2004 Tviler på at disse 2 mennene det er snakk om vet hva de andre over 100 millioner afrikanske menn driver med når de er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. juni 2004 #27 Del Skrevet 5. juni 2004 Det kan jo være at disse her ikke gjorde det. Eller at det ble et så intimt spørsmål at de hadde problemer med å svare på det. Kanskje fordi de ikke helt visste det "riktige" svaret. (Som om en venn hadde spurt deg om du har hatt seksuelle fantasier om ham - og svaret er ja.) Jeg tror for øvrig ikke på at det er umulig for menn å ikke onanere. Det er for eksempel en hel haug mannlige katolske prester som har sverget at de ikke skal gjøre det, og om den mannlige kjønnsdriften hadde vært så ustyrlig hadde de vel ikke sverget noe slikt. Men jeg tror nok at de fleste onanerer og føler at det er et behov de har i sterkere eller svakere grad. Og det gjelder for begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #28 Del Skrevet 6. juni 2004 Dessuten er det medisinsk sett farlig for en gutt å ikke få "tømt seg".. Hvor har du det der fra? Hvis man ikke onanerer, får man før eller siden en nattlig sæduttømming. Det er ingenting farlig eller uheldig med det. Jeg er gutt, og tror nok jeg har mer peil på dette. Det går ikke å gå lange tider uten å onaner/ha sex for en gutt, så enkelt er det. For. Noe. Tull. Jeg er mann, og kan si at det overhodet ikke er noe problem å være uten sex og onani i lange perioder. Etter en stund tenker man mindre og mindre på det, og til slutt er det kommet fullstendig i bakgrunnen. Den eneste situasjonen jeg vet om der gutter virkelig har store problemer med å la være å onanere, er når de er i tenårene og hormonene gjør utslag på Richters skala. Det kan jo være at disse her ikke gjorde det. Eller at det ble et så intimt spørsmål at de hadde problemer med å svare på det. Kanskje fordi de ikke helt visste det "riktige" svaret. Det høres sannsynlig ut. Det kan jo hende at det er i deres kultur slik det var i vesten for vel et århundre siden: Ingen dannede mennesker ville tatt ordet masturbasjon i sin munn, men bak lukkede dører var det neppe færre menn som onanerte da enn nå. Jeg tror for øvrig ikke på at det er umulig for menn å ikke onanere. Det er for eksempel en hel haug mannlige katolske prester som har sverget at de ikke skal gjøre det, og om den mannlige kjønnsdriften hadde vært så ustyrlig hadde de vel ikke sverget noe slikt. Den er ikke ustyrlig i det hele tatt. Hvis man av en eller annen grunn er motivert for å la være å onanere, kan man fint klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå