Gå til innhold

Han er aldri klar for runde nummer to!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og pulekompisen min har ganske bra sex, men det er en ting som jeg blir veldig frustrert over. Han er aldri klar for runde nummer to!

Jeg forstår at han trenger en pause rett etter å ha kommet, men når vi har ligget og koset i 20 minutter, så har han lyst til å gå ned fra soverommet og bare henge. Jeg syns jo det er hyggelig å være med han, men når jeg venter i en uke på å få møte han, så vil jeg ha sex mer enn en gang på 3-4 timer! I tillegg så varer sexen i ca. 50 minutter og jeg føler meg ikke tilfredsstilt av det.

Hvordan skal jeg ta opp dette med han uten å virke masete? Jeg har veldig stor sexlyst og når jeg prøver å ta initiativ en time etter at vi sist har hatt sex så vil han ikke. Innimellom har jeg bare lyst til å gi han en blowjob og la han komme av det, men han tar ikke hintet! Det er ikke det at han må gå heller, han blir jo her i flere timer etter sex.. Det er svært frustrerende for meg.

Er det noen som har noen tips og råd? Taes i mot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham om det.

Anonymous poster hash: 9b229...142
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke alle som klarer flere runder. Ex-mannen min klarte bare en gang, og deretter gikk det hvertfall en dag, hvis ikke to før han var klar igjen. I tillegg kom han veldig fort, og 50 minutter er langt over rekorden vår, for å si det sånn.

Hvis han bare er en pulevenn, så finn en annen da vel.

Anonymous poster hash: 58f33...538
  • Liker 3
Skrevet

Det er faktisk ikke alle som klarer flere runder. Ex-mannen min klarte bare en gang, og deretter gikk det hvertfall en dag, hvis ikke to før han var klar igjen. I tillegg kom han veldig fort, og 50 minutter er langt over rekorden vår, for å si det sånn.

Hvis han bare er en pulevenn, så finn en annen da vel.

Kan ikke bare "dumpe" han sånn fordi han ikke er klar for runde nummer to. Jeg liker fyren veldig godt og syns han er veldig flink ellers, så vil se om det kan løse seg. Vil derfor snakke med han, men siden jeg ikke kjenner han så godt så vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem uten å virke som en drittsekk. 50 minutter er forresten med forspill og pauser, altså! Han kommer relativt fort av å være inni meg.

AnonymBruker
Skrevet

Mine pulevenner har alltid enten vært klar for flere runder, eller så sparer de den ene utløsningen de har til siste runde. Synes ikke det er en grei løsning når hovedhensikten med å treffes er å knulle, men ser ikke helt at det er mulig å ta opp på en elegant måte. Snakke litt om erfaringer med tantra og sex uten utløsning kanskje, for å spice opp litt?

Anonymous poster hash: d9640...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stryk ett 'ikke' der, synes seff det er en god løsning...

Anonymous poster hash: d9640...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og pulekompisen min har ganske bra sex, men det er en ting som jeg blir veldig frustrert over. Han er aldri klar for runde nummer to!

Jeg forstår at han trenger en pause rett etter å ha kommet, men når vi har ligget og koset i 20 minutter, så har han lyst til å gå ned fra soverommet og bare henge. Jeg syns jo det er hyggelig å være med han, men når jeg venter i en uke på å få møte han, så vil jeg ha sex mer enn en gang på 3-4 timer! I tillegg så varer sexen i ca. 50 minutter og jeg føler meg ikke tilfredsstilt av det.

Hvordan skal jeg ta opp dette med han uten å virke masete? Jeg har veldig stor sexlyst og når jeg prøver å ta initiativ en time etter at vi sist har hatt sex så vil han ikke. Innimellom har jeg bare lyst til å gi han en blowjob og la han komme av det, men han tar ikke hintet! Det er ikke det at han må gå heller, han blir jo her i flere timer etter sex.. Det er svært frustrerende for meg.

Dere er forskjellige på det planet, så da er muligheten at du får deg en FF til.

Anonymous poster hash: 06460...271

Skrevet (endret)

Hvorfor skal man ta hintet hele tiden? Har du lyst til å suge han så knepp opp buksa og sleng pikken i munn. Hvordan hinter du til at du vil suge han egentlig? Sutter du på en agurk eller en banan?

Har du lyst på mer, så ta grep om situasjonen selv og vær den som fører ann fremfor å vente på at han skal gå igang med runde nr to.

Endret av Timza
  • Liker 4
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Er det vanlig å ha sex i nesten en time? :plystre:

Du kan jo bytte sexpartner? Eller prøve å møte han oftere?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Poenget med en "pulevenn" er jo bra sex, dersom jeg ikke hadde bra sex med ham (bra = tilfredsstillende, dvs. flere runder), hadde jeg ikke giddet. Det er nok av folk der ute man er potensielt tiltrukket av, og nesten alle menn er jo interessert nok for sex.

Anonymous poster hash: cdfd6...4e0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av eksene mine var klar for ny omgang etter 20 min, en annen måtte vente minst 5 timer før han kunne få ereksjon igjen. Så menn er veldig forskjellige på det planet.

Kan du ikke bare si etter et par timer "klar for 2.omgang?", så regner jeg med du får svar på om det ikke går eller hva det er?

Anonymous poster hash: 2521e...2ba
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff så leit. Kjøp deg en dildo, gjør samme nytta, er vel bare pikken du er ute ettet så da er ikke dette mannebeinet noe å samle på.

Anonymous poster hash: 3609f...2f7

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde kuttet ham ut med noe sånt som at "synes ikke vi passer helt sammen som knallkamerater".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann(44), og jeg og alle i vennegjengen kjører da minst to runder på samme jernet!

Anonymous poster hash: 4a24a...7b8
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke bare "dumpe" han sånn fordi han ikke er klar for runde nummer to. Jeg liker fyren veldig godt og syns han er veldig flink ellers, så vil se om det kan løse seg. Vil derfor snakke med han, men siden jeg ikke kjenner han så godt så vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem uten å virke som en drittsekk. 50 minutter er forresten med forspill og pauser, altså! Han kommer relativt fort av å være inni meg.

Mine minutter var også med forspill...

• Liker 1
Skrevet

Takk for innspill. Skal først og fremst ta det opp med ham og se hvordan han reagerer. Hvis han ikke gidder å gjøre noe med det så kommer jeg sannsynligvis til å "dumpe" ham. Når det er sagt, så kan det hende at han rett og slett ikke klarer en runde nummer to etter så kort tid, som noen her nevner, så tar nok en prat med han, ja.

Takk igjen!! ;-)

• Liker 1
Skrevet

Da synes jeg du burde gi han en BJ som du antydet... La det ikke være tvil.

Alternativt burde du finne deg en annen KK.

Skrevet

Det er vel ikke en selvfølge at menn kan ha sex rett etter de har hatt utløsning. Mannen min kan fortsette å ha sex etter han har kommet, men da skal det mye til for å komme rett etterpå, og vi gidder sjelden å holde på så lenge ;) I tilegg er det som oftest mannen som gjør mesteparten av arbeidet, så hvis han allerede har tilfredsstilt deg i 50 minutter skjønner jeg godt at han ikke gidder en runde til 20 min etterpå ;)

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Vet du hva? Bare dra av ham boxeren og sug i vei! Det er mitt tips. Vær aggresiv og gjør det du vil med ham...selv om han har kommet for 10-20 minutter siden....Vis tydelig at du vil ha mer! Gi han klar beskjed at du vil bli pult en gang til. At du fortsatt er steinkåt og vil ha mer!

Veldig mange som tror at gutta ikke liker at damene røsker ivei......Kanskje han tror at etter 50 min så har du blitt tilfredstillt? ALLE jeg har snakket av kompiser ØNSKER innbitt at dama deres tar mer inisiativ....Det er sexy! Bare vær forsiktig med tuppen av kuken hans....Hahahahaha...ikke godt når den blir behandlet røft rett etter orgasme :fnise:

Fra alvor til spøk....Du kan jo prøve meg som pulevenn :wow::lur:

Jeg har en enorm apetitt på sexglade damer! Syntes det er så forbannet tiltrekkende!!! Tror jeg kunne holde på en halv dag uten å gå lei altså....Savner virkelig en morsom dame som er glad i sex som det jeg er....Det viser seg at det ikke er mange av dem desverre. Du gav meg i det minste et håp om at det finnes noen der ute :kyss:

Skrevet

Vet du hva? Bare dra av ham boxeren og sug i vei! Det er mitt tips. Vær aggresiv og gjør det du vil med ham...selv om han har kommet for 10-20 minutter siden....Vis tydelig at du vil ha mer! Gi han klar beskjed at du vil bli pult en gang til. At du fortsatt er steinkåt og vil ha mer!

Veldig mange som tror at gutta ikke liker at damene røsker ivei......Kanskje han tror at etter 50 min så har du blitt tilfredstillt? ALLE jeg har snakket av kompiser ØNSKER innbitt at dama deres tar mer inisiativ....Det er sexy! Bare vær forsiktig med tuppen av kuken hans....Hahahahaha...ikke godt når den blir behandlet røft rett etter orgasme :fnise:

Fra alvor til spøk....Du kan jo prøve meg som pulevenn :wow::lur:

Jeg har en enorm apetitt på sexglade damer! Syntes det er så forbannet tiltrekkende!!! Tror jeg kunne holde på en halv dag uten å gå lei altså....Savner virkelig en morsom dame som er glad i sex som det jeg er....Det viser seg at det ikke er mange av dem desverre. Du gav meg i det minste et håp om at det finnes noen der ute :kyss:

:s

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...