Gå til innhold

Byttet medisin.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har byttet medisin denne uken og er super slapp og ligger stort sett bare på sofaen, leser at mange blir kvalme, det er jeg ikke i det hele tatt. Hvor lenge er man så slapp, eller kan det være reaksjon fordi jeg har sluttet på en medisin som kroppen i vandt til? Vil ikke tro den nye medisinen fungerer, eller kanskje det er den som gjør meg slapp bare i begynnelsen?

Anonymous poster hash: e395a...ba6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Normalt så får man mindre bivirkninger etterhvert. Nå spørs det litt hva slags medisin du bruker. Men bivirkningene kan komme med en gang selv om effekten ikke kommer før etter en stund.

Anonymous poster hash: a12c9...f44
AnonymBruker
Skrevet

Skal ta denne om morgenen og jeg lurer på om noen har en god ide til hvor jeg kan legge den så jeg kan ta den uten at barnet mitt ser at jeg tar medisin? Den første medisinen tok jeg da han sov, så da var det ikke mulighet for at han så jeg tok medisin.

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta denne om morgenen og jeg lurer på om noen har en god ide til hvor jeg kan legge den så jeg kan ta den uten at barnet mitt ser at jeg tar medisin? Den første medisinen tok jeg da han sov, så da var det ikke mulighet for at han så jeg tok medisin.

Du klarer vel å gjemme en medisineske på egen hånd?

Anonymous poster hash: 1beb5...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke barnet ditt se at du tar medisin? Det er jo bare å forklare at mamma trenger medisinen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke barnet ditt se at du tar medisin? Det er jo bare å forklare at mamma trenger medisinen. Anonymous poster hash: a12c9...f44

Ser ungen en sjelden gang fordi ungen bor hos far. Og så har moren min sagt at Barnevernet tar fra meg ungen om jeg går på medisin. Så er redd for å ikke se ungen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ungen en sjelden gang fordi ungen bor hos far. Og så har moren min sagt at Barnevernet tar fra meg ungen om jeg går på medisin. Så er redd for å ikke se ungen i det hele tatt.

Om dette er en medisin som er forskrevet av en lege så tar ikke barnevernet barnet ditt fordi du bruker den medisinen. Ev. diagnose er mer interessant for barnevernet, men de tar ikke barn uten grunn.

Regner med at det er en medisin mot en psykisk diagnose siden du er redd for barnevernet? De tar ikke barnet ditt så lenge du er skikket som mor. En psykisk lidelse betyr ikke automatisk at man ikke er skikket til å være forelder.

AnonymBruker
Skrevet

Igår kveld var jeg i kjempe fin form om kvelden etter kjempe slapp form i går, idag var jeg i god form i 6 timer, men så er jeg så slapp at jeg bare ligger på sofaen. Håper jeg blir bedre neste helg når jeg skal ha ungen på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...