AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg holder på med en gutt jeg liker utrolig godt! Men jeg har ett "stort " problem om jeg kan kalle det problem og ikke luksusproblem! Jeg er ganske liten, har veldig liten kroppsbygning. Vært tynn hele livet. Han er 10 cm høyere en meg, full i muskler og har den største penisen jeg noen gang har vært borti! Dette blir ett problem da jeg ofte får vondt under samleie, og jeg elsker å gi bj men får det ikke til da han er så stor! Hva kan jeg gjøre for å få det til å føles bedre ? Er det noe jeg kan gjøre ? Anonymous poster hash: 8c157...1bb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Finn en som passer bedre til din størrelse? Anonymous poster hash: 54c70...dda 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Vil ikke finne meg noen andre, da vi passer så godt ellers sammen. Jeg liker jo han utrolig godt, og så langt har vi hatt det veldig bra med hverandre! Minus dette ene problemet! Ts Anonymous poster hash: 8c157...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Masse forspill, kanskje glidemiddel? Kanskje også best for deg å være på toppen så du er i kontroll og kan ta det som det passer deg:) Anonymous poster hash: 53d08...544
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Den som vil får til! Man kan fint tilpasse seg og ha det deilig sammen med både en mindre penis eller en litt for stor penis. Vær sammen og ha det gøy, så finner dere ut av det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Den som vil får til! Man kan fint tilpasse seg og ha det deilig sammen med både en mindre penis eller en litt for stor penis. Vær sammen og ha det gøy, så finner dere ut av det. Ikke om man er særdeles lite kompatible. Smerter er smerter dersom man absolutt ikke er det - og enkelte vil jo ha det slik, selv om endel andre vil kunne tilvennes hverandre. Om det er vanskelig med både penetrering og oralsex stiller man jo strengt tatt med et litt kjipt utgangspunkt. Anonymous poster hash: b86aa...17d
Chia Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en venninne som måtte gjøre det slutt med sin kjæreste pga det problemet der. Det gikk bare ikke
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Dette er jo bare tull. Gitt at han ikke er helt absurd stor (25 cm lang og ølboks-tykk) tilpasser man seg størrelsen. Eventuelt så tenner du rett og slett ikke under sex og knytter deg. Anonymous poster hash: a73ce...1ad
Gjest Heartbeat Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Min er faring er at det kan gå seg litt til, men ikke alltid. Har selv opplevd smerter hele tiden med en kjæreste som var for stor, så du får forsøke ei stund med mye oppvarming og glidemiddel. og håpe det går seg til. Hvis ikke er du nok for liten til han
Crystallized Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Kjæresten min er ganske stor (over 20cm stiv), og dette gjør vondt noen ganger, andre ganger ikke. Vi pleier å ha ganske langt forspill og bruker glidemiddel nesten hver gang. Hvis vi for eksempel ikke har hatt sex på en stund, er det nesten slik at vi bare hopper på hverandre uten forspill, og da gjør det kjempevondt, pleier bare å bytte til en stilling jeg vet ikke gjør like vondt. Med meg gjør doggy og cowgirl kjempevondt de gangene, da pleier vi å ta misjonæren eller noe slikt.
Tuppis Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Jeg sliter også til tider med at min samboer har en penis som er godt over gjennomsnittet.. Vi har nå vært i lag i 8 måneder, og dette har vært en tilpassningssak. Ved tanke på at han er 23cm i stiv størrelse, og ganske tykk opplevde jeg at jeg fikk rifter og ble noe sår i begynnelsen, men dette er noe som kroppen min har "vendt seg til". Noe som fortsatt er et problem, og som alltid vil være et problem er at jeg kjenner i enkelte stillinger at jeg får vondt i livmoren (hvis man kan si det slik), og at jeg i blandt blir kvalm. Jeg mener ihvertfall at det er verdt å gi det et forsøk, for om man får det til å fungere kan man ha fantastisk bra sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå