AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #41 Skrevet 29. mars 2014 Man kan vel ikke akkorat generalisere basert på egne erfaringer heller. Alt for få tilfeller, og alt for mye bagasje. Statistisk data tilside, så kan det jo ikke være rene tilfeldigheten at samtlige chubbies er våte som et fossefall. Til motsetning av spikertynne jenter hvor man er nødt til å bruke spytt eller glidekrem for å få an inn. Anonymous poster hash: 2228a...41e
Gjest Eurodice Skrevet 29. mars 2014 #42 Skrevet 29. mars 2014 Statistisk data tilside, så kan det jo ikke være rene tilfeldigheten at samtlige chubbies er våte som et fossefall. Til motsetning av spikertynne jenter hvor man er nødt til å bruke spytt eller glidekrem for å få an inn. Anonymous poster hash: 2228a...41e Dette var virkelig sensasjonelt! Har du feid over samtlige kvinner i verden? 5
Fråde Skrevet 29. mars 2014 #43 Skrevet 29. mars 2014 Ærlig talt så støtter jeg dette med at chubby damer statistisk er våtere. Har kanskje hatt meg med mellom 30-40 forskjellige chubbies, alltid like glae og våte.
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #44 Skrevet 29. mars 2014 Supert at du er fornøyd med kroppen din. Uansett hvordan den ser ut. Jeg skulle ønske alle var det. Samme om de var tykke, tynne, høye, lave osv. Men jeg tror ikke det har noe med vekten din at du er god i senga (om du er det) - det har nok med det du har mellom øra og gjøre - selvtillitten og tryggheten på deg selv. Jeg tror du hadde vært like god i senga om du veide 50kg eller 100kg hvis du hadde hatt samme instilling til deg selv. Hvis du ikke peser etter sex har du ikke jobba nok Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7 Eller bare er i god fysisk form.
Gjest Kim Skrevet 29. mars 2014 #45 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg har ikke statistisk bakgrunn for å hevde noe den ene aller andre veien, men noe sier meg at TS uttalelse ikke ville holdt vann på noen som helst måte. Endret 29. mars 2014 av Kim
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2014 #46 Skrevet 29. mars 2014 Supert at du er fornøyd med kroppen din. Uansett hvordan den ser ut. Jeg skulle ønske alle var det. Samme om de var tykke, tynne, høye, lave osv. Men jeg tror ikke det har noe med vekten din at du er god i senga (om du er det) - det har nok med det du har mellom øra og gjøre - selvtillitten og tryggheten på deg selv. Jeg tror du hadde vært like god i senga om du veide 50kg eller 100kg hvis du hadde hatt samme instilling til deg selv. Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7 Eg er heilt einig i at det sit mellom øyrene. Det er ikkje slik at alle frodige damer er gode i senga eller at alle slanke damer er dårlege. I mitt 1. innlegg kom eg med ein teori eg har utvikla sjølv. Eg har aldri vore til sengs med ei frodig dame, utan meg sjølv då. og, ja eg er god i senga :D
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #47 Skrevet 29. mars 2014 Igjen, les det jeg skrev. Du svarer på noe som jeg ikke snakket om. Det handler ikke om man fysisk er tykk eller tynn, men tankegangen bak de som gjerne er tykke eller tynne. At man må kompansere for det, eller føler at man må det og dermed gjør det lille ekstra. Og SEVLFØLGELIG finnes det unntak. Det at man må nevne det blir bare tullete. Jeg har forstått det du skrev, og jeg sier meg uenig. Jeg tror ikke overvektige folk generelt har en annen tankegang som gjør at de feks er mer aktive i senga! Anonymous poster hash: 89d07...ee2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #48 Skrevet 29. mars 2014 Ærlig talt så støtter jeg dette med at chubby damer statistisk er våtere. Har kanskje hatt meg med mellom 30-40 forskjellige chubbies, alltid like glae og våte. Kanskje de tynne jentene bare ikke tenner like mye på deg, eller at de større damene ikke er vant til så kjekke gutter, så de blir ekstra kåte, mens de tynne jentene har høyere standard og derfor ikke tenner like mye. Eller kanskje de store føles våtere fordi noen av de er videre nedentil og at penisen derfor går lettere inn. Alt er jo bare spekulasjoner og det er Ts sitt innlegg også. Et par menns erfaringer på KG skal man ikke ta som noe fakta som gjelder for alle. Tror alt som er diskutert her kommer an på personlighet og selvtillit og dette kan man ha både man er tynn og tykk. Anonymous poster hash: 89d07...ee2 4
FrkHumle Skrevet 29. mars 2014 #49 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hørte av en kompis at de såkalt pene jentene (som var modellpene, tynne og det vi andre jenter gjerne higer etter) ofte lå som tømmerstokker i senga. Han mente at de trodde de var pene nok og dermed ikke trengte å gjøre en jobb.
guttemann Skrevet 29. mars 2014 #50 Skrevet 29. mars 2014 Jeg mener at overvektige folk kan også være "redd for at valkene synes ekstra godt i den stillingen" osv og kanskje ikke være så aktive i senga. i noen tilfeller kan det sikkert være at overvektige tenker sånn, men tror ikke det gjelder alle. Så derfor tror jeg det er like mange som er gode/dårlige i senga blant både overvektige og tynne. Om man er slank og trent har man dessuten bedre kondisjon, noe som gjør at de holder lengre ut enn overvektige! ) Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Slank har overraskende ofte lite med trent å gjøre. Det finnes ganske mange slappe, småspiste mennesker som verken har styrke eller kondisjon. 5
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2014 #51 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje de tynne jentene bare ikke tenner like mye på deg, eller at de større damene ikke er vant til så kjekke gutter, så de blir ekstra kåte, mens de tynne jentene har høyere standard og derfor ikke tenner like mye. Eller kanskje de store føles våtere fordi noen av de er videre nedentil og at penisen derfor går lettere inn. Alt er jo bare spekulasjoner og det er Ts sitt innlegg også. Et par menns erfaringer på KG skal man ikke ta som noe fakta som gjelder for alle. Tror alt som er diskutert her kommer an på personlighet og selvtillit og dette kan man ha både man er tynn og tykk. Anonymous poster hash: 89d07...ee2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #52 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje de tynne jentene bare ikke tenner like mye på deg, eller at de større damene ikke er vant til så kjekke gutter, så de blir ekstra kåte, mens de tynne jentene har høyere standard og derfor ikke tenner like mye. Eller kanskje de store føles våtere fordi noen av de er videre nedentil og at penisen derfor går lettere inn. Alt er jo bare spekulasjoner og det er Ts sitt innlegg også. Et par menns erfaringer på KG skal man ikke ta som noe fakta som gjelder for alle. Tror alt som er diskutert her kommer an på personlighet og selvtillit og dette kan man ha både man er tynn og tykk. Anonymous poster hash: 89d07...ee2 HAHAHA. Noe så dumt. Anonymous poster hash: b8184...397 4
Hulderen Skrevet 29. mars 2014 #53 Skrevet 29. mars 2014 Eg kan jo kun svara for meg sjøl. Eg bryr meg null og niks om mine celulittar og strekkmerker. Ei heller korleis eg ser ut i dei ulike stillingane. For det første er eg sikker på min frodige, men dog så sexy kropp, og om eg skulle brydd meg om utsjånaden min under sex så hadde sexen vorte kjedeleg. Og som andre den tråden hevdar så skal det vera jævlig godt å finne den jenta/dama/kvinna som verken har celulittar og strekkmerker. Det har eg til gode å sjå. *Rekker opp hånden* Jeg har hverken celulitter eller strekkmerker. Ei heller hengepupper. Og jeg er mye bedre i sengen som slank, enn når jeg har 6 kg for mye. Grunnen er at jeg nå er veldig fornøyd med kroppen min, mens jeg med 6 kg mer vet at jeg får eplefasong (stor bilring på en ellers slank kropp) og det er ikke lekkert. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2014 #54 Skrevet 29. mars 2014 *Rekker opp hånden* Jeg har hverken celulitter eller strekkmerker. Ei heller hengepupper. Og jeg er mye bedre i sengen som slank, enn når jeg har 6 kg for mye. Grunnen er at jeg nå er veldig fornøyd med kroppen min, mens jeg med 6 kg mer vet at jeg får eplefasong (stor bilring på en ellers slank kropp) og det er ikke lekkert. er du komen i puberteten? om så, så har eg vanskar med å skjønne at du ikkje har celulittar eller strekkmerker. Om du ikkje er toppidrettsutøvar Og kvifor tok du fram hengepuppar??. bra du er nøgd!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #55 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje de tynne jentene bare ikke tenner like mye på deg, eller at de større damene ikke er vant til så kjekke gutter, så de blir ekstra kåte, mens de tynne jentene har høyere standard og derfor ikke tenner like mye. Eller kanskje de store føles våtere fordi noen av de er videre nedentil og at penisen derfor går lettere inn. Alt er jo bare spekulasjoner og det er Ts sitt innlegg også. Et par menns erfaringer på KG skal man ikke ta som noe fakta som gjelder for alle. Tror alt som er diskutert her kommer an på personlighet og selvtillit og dette kan man ha både man er tynn og tykk. Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Ser tilbake på alt du har sagt i denne tråden, det er ganske tydelig at du sliter med eget kroppsbilde.Hvorfor klarer du ikke å kommentere her uten å snakke nedlatende til de med noen ekstra kilo? Anonymous poster hash: 5b5df...bae 2
Gjest TheRighteous Skrevet 29. mars 2014 #56 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hørte av en kompis at de såkalt pene jentene (som var modellpene, tynne og det vi andre jenter gjerne higer etter) ofte lå som tømmerstokker i senga. Han mente at de trodde de var pene nok og dermed ikke trengte å gjøre en jobb. Han har nok bare vært uheldig med de pene jentene.
Timza Skrevet 29. mars 2014 #57 Skrevet 29. mars 2014 For noe tull du kommer med (og i flere innlegg!) Det er da vel ikke automatisk slik at chubby mennesker egentlig føler seg underlegne og må prestere mer? Hvor tar du alt tullet ditt fra? Anonymous poster hash: a8b1b...4db Når har jeg skrevet at de føler seg "underlegnde"? Er det noen som kommer med tull så er det jo de som prøver å legge en mening til noen som absolutt ikke har det. Ta en kikk i speilet. Leser du resten så skriver jeg da om menn også, og det er jo en selvfølge at menn med mindre penis ikke føler seg "underlegne" av den grunn, men at de gjerne føler at det må mere til enn ut og inn for å være en god elsker. Er det tull også?
Timza Skrevet 29. mars 2014 #58 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor tror mange av dere at jenter/kvinner som er litt fyldigere, chubby som mange vil kalle det, trenger å yte mer i sengen for å bli godtatt? Hvor kommer det fra? Hvor er logikken i det? Det forteller litt om tankegangen til dere som sier det. Mener dere at fordi man har litt mer kroppsfett eller har litt fyldigere former så er man annenrangs? Å ha kroppsfett er helt normalt. Kvinner har fra naturens side mer kroppsfett enn menn, menn har større muskler. Kvinner har omtrent 25% kroppsfett mens men har omtrent 15 %. Det som ikke er normalt er at jenter og kvinner ser ut som gutter, som er trenden i dag. På samme måte omtales mannen og penisstørrelse. Man er liksom annenrangs dersom man ikke fyller opp enkelte krav som noen finner på. Nå har jeg aldri hatt behovet for å måle penis, men det er i hvert fall ikke en batong ...... Stiller meg litt undrende til hvordan mange her inne rangerer mennesker utfra fysikk og ikke de andre menneskelige egenskaper som faktisk betyr noe. Hvorfor tar mange av dere å kaster ord og uttrykk inn i munnen til andre som aldri har den tankegangen? Man trenger da ikke være en gud i senga som litt overvektig for å være "godtatt"? Hvordan i allverden fikk du det ut av min tekst? Typisk damelogikk og tenke så i de baner at alt man sier er for å nedverge noe, eller for å snakke ned mot noe. Les det jeg har skrevet på nytt med et litt annet syn er du grei så ser du da forhåpentligvis poenget i det jeg skulle frem med. Og det er også logisk, samt noe jeg også har opplevd selv. Hele teksten din er jo et eneste stort bevis for en logikk som du trenger å ta en kikk på, da ingenting av det handler om teksten min og hva jeg skrev. 1
Timza Skrevet 29. mars 2014 #59 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har forstått det du skrev, og jeg sier meg uenig. Jeg tror ikke overvektige folk generelt har en annen tankegang som gjør at de feks er mer aktive i senga! Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Vell, det er isåfall min og mange andre sin erfaring. Merkelig at denne "myten" da har blusset opp hvis det ikke ligger noe i det. Kvinnelogikken tar tydeligvis ikke med unntak i betraktningen når man sier/leser noe. Og selvfølgelig har fyldige mennesker en litt annen tankegang rundt sin egen kropp enn de som er tynne? Det er et selvfølge. Med det sakt så er det jo ikke slik at man automatisk er beskjeden pga sin kropp, enten den er tynn eller tjukk. Men man forstår jo at man er tynnere eller tykkere sett utenfira hos andre som ser en.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #60 Skrevet 29. mars 2014 Hypotesen om at feite damer er våtere kan avkreftes med en gang. Kåteste sklia jeg har pult var tynn, og hun var knallgod i senga. Jeg holder en knapp på hypotesen om at de feite ikke får pult like ofte, og derfor blir kåtere når det først skjer, mens slanke damer som velger og vraker i tilbud ikke synes det er like stor stas å ligge med en mann som ikke helt når opp til drømmeprinsidealet. Fordi (pene) slanke damer oftere får tilbud, så puler de oftere, og det er større sannsynlighet for at de bruker hormonprevensjon som ødelegger sexlysten, og dermed gjør dem tørrere. Slanke damer er vanligvis også mer engstelige for å ødelegge den flotte figuren på en graviditet, hvilket sannsynliggjør mer utbredt bruk av hormonprevensjon blant de slanke enn blant de feite. Anonymous poster hash: 00a05...723 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå