Gå til innhold

Hvorfor er chubby jenter de beste knullerne?

Anbefalte innlegg

Gjest *Andrea*
Skrevet

Fordi vi ikkje bryr oss om celulittar, strekkmerker eller evt om vi ser stygg ut i den stillingen. Vi er mest opptatt av å nyte

Jeg er tynn og har ingen av de tingene du nevner der, så det kan ikke være det... Tror Ts sin erfaring handler mer om personligheten til jentene han har, uavhengig av vekta deres. Er nok bare tilfeldig at de litt større jentene har vært best i sengen. Tror mange overvektige jenter kan være like usikre på kroppen sin som tynne!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Vet ikke om det har noe med vannvekt å gjøre, men chubby jenter er i følge mine erfaringer langt våtere...

Anonymous poster hash: 2228a...41e

Jeg tror neppe lubrikasjon i skjeden har noe med hvor mye vann man har i kroppen.

• Liker 9
Skrevet

Kankjse de lubne er litt grådigere og forsyner seg mer av alt som er godt, De fråtser i deg, og blir ikke mette særlig fort.

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror neppe lubrikasjon i skjeden har noe med hvor mye vann man har i kroppen.

øh.. neivel.

hva mener du at det er da, eksperten...

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Sånn generelt vil jeg tro at det er en god del som bryr seg om det jo. Både av de som er chubby og de som ikke er det.

Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7

Eg kan jo kun svara for meg sjøl. Eg bryr meg null og niks om mine celulittar og strekkmerker. Ei heller korleis eg ser ut i dei ulike stillingane. For det første er eg sikker på min frodige, men dog så sexy kropp, og om eg skulle brydd meg om utsjånaden min under sex så hadde sexen vorte kjedeleg.

Og som andre den tråden hevdar så skal det vera jævlig godt å finne den jenta/dama/kvinna som verken har celulittar og strekkmerker. Det har eg til gode å sjå.

Endret av Stjerner og planeter
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har også hørt at litt fyldigere kvinne er bedre i sengen. Jeg vet selvfølgelig ikke om dette er sant men det handler om din opplevelse av noe. Det er ikke sikkert at alle andre menn ville syns det samme. Kanskje litt fyldige jenter har lært seg til å like utseende sitt og dermed er komfortable med en naturlig kropp, i motsetning til jenter som har utviklet et negativt forhold til kroppen sin fordi de kjemper mot naturlige ting de ikke liker. Litt av dette kan stemme hos enkelte men tror ikke på generell basis at chubby jenter er bedre i sengen. Kanskje det er mulig å si at "jenter med høy selvtillit er bedre i sengen, eller jenter som er komfortable med sin egen seksualitet er bedre i sengen? Tror det vil være mer treffende. Men hvem vet?

Uansett, chubby jenter er digg :)

Skrevet

Det handler vell ikke om kroppen, men mer om tankegangen? "For" fine folk er vell for selvgode og tenker at sex'en er bra automatisk ettersom de er stramme i fisken, mens de som føler at de må prestere litt ekstra også gjærne gjør det, og da blir det jo en automatikk i det at chubbne folk gjerne føler at de må gi det lille ekstra og blir dermed en rakker i senga.

Dra paraleller med menn som tenker at sex'en er god pga de har en penis på 25 cm. En på 12 cm vil nok føle at han må prestere litt bedre pga penisen sin og bidrar da gjerne med munn, tunge og fingre i større grad enn mannen med 25 cm som er overbevist over at inn og ut med battongen er godt nok.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

øh.. neivel.

Det må være tilfeldig.

Anonymous poster hash: 89d07...ee2

Gjest Eurodice
Skrevet

øh.. neivel.

Jeg aner en spydig undertone her. Lubrikasjon er kroppens eget naturlige "smøremiddel" når man er seksuelt opphisset og har ingenting med vekt og vann å gjøre.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det handler vell ikke om kroppen, men mer om tankegangen? "For" fine folk er vell for selvgode og tenker at sex'en er bra automatisk ettersom de er stramme i fisken, mens de som føler at de må prestere litt ekstra også gjærne gjør det, og da blir det jo en automatikk i det at chubbne folk gjerne føler at de må gi det lille ekstra og blir dermed en rakker i senga.

Dra paraleller med menn som tenker at sex'en er god pga de har en penis på 25 cm. En på 12 cm vil nok føle at han må prestere litt bedre pga penisen sin og bidrar da gjerne med munn, tunge og fingre i større grad enn mannen med 25 cm som er overbevist over at inn og ut med battongen er godt nok.

Mange som er slanke er fornøyde med kroppen sin også, så tror det handler mer om at jenter med selvtillit er bedre i senga, uavhengig om de er tynne eller tykke.

• Liker 6
Skrevet

Mange som er slanke er fornøyde med kroppen sin også, så tror det handler mer om at jenter med selvtillit er bedre i senga, uavhengig om de er tynne eller tykke.

Les det jeg skrev på nytt. Poenget i den gikk over hodet på deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les det jeg skrev på nytt. Poenget i den gikk over hodet på deg.

Jeg mener at overvektige folk kan også være "redd for at valkene synes ekstra godt i den stillingen" osv og kanskje ikke være så aktive i senga. i noen tilfeller kan det sikkert være at overvektige tenker sånn, men tror ikke det gjelder alle. Så derfor tror jeg det er like mange som er gode/dårlige i senga blant både overvektige og tynne. Om man er slank og trent har man dessuten bedre kondisjon, noe som gjør at de holder lengre ut enn overvektige! :))

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener at overvektige folk kan også være "redd for at valkene synes ekstra godt i den stillingen" osv og kanskje ikke være så aktive i senga. i noen tilfeller kan det sikkert være at overvektige tenker sånn, men tror ikke det gjelder alle. Så derfor tror jeg det er like mange som er gode/dårlige i senga blant både overvektige og tynne. Om man er slank og trent har man dessuten bedre kondisjon, noe som gjør at de holder lengre ut enn overvektige! :))

Igjen, les det jeg skrev. Du svarer på noe som jeg ikke snakket om. Det handler ikke om man fysisk er tykk eller tynn, men tankegangen bak de som gjerne er tykke eller tynne. At man må kompansere for det, eller føler at man må det og dermed gjør det lille ekstra.

Og SEVLFØLGELIG finnes det unntak. Det at man må nevne det blir bare tullete.

• Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet

Man kan vel ikke akkorat generalisere basert på egne erfaringer heller. Alt for få tilfeller, og alt for mye bagasje.

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Aldri opplevd at jeg ikke har klart å holde følge eller peser som en gris, til tross for at jeg er chubby. Haha.

Anonymous poster hash: b8184...397

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det har noe med vekta å gjøre. Tror at noen bryr seg mer om andres nytelse enn andre. Kan hende at f.eks de som er veldig pene, føler at det ikke er deres jobb å få den andre til å nyte det. De føler heller at det er partneren som skal overbevise dem :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noe tull du kommer med (og i flere innlegg!) Det er da vel ikke automatisk slik at chubby mennesker egentlig føler seg underlegne og må prestere mer? Hvor tar du alt tullet ditt fra?

Anonymous poster hash: a8b1b...4db

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vært med veldig mange jenter og min erfaring er også at

Mindre pen en jente har vært desto bedre har henne vært i senga

Tror det kan gå på at pene mennesker har det lettere og ikke lærer den samme gi og ta.

Når vi var yngre så fleipa vi med at mindre pene ikke viste hvor lenge det var til neste gang. :P

Kan også vri den over til gutta..

Pene mannfolk tenker på seg selv og mindre pene ikke viste hvor lang tid det var til det var til neste gang :P

= mindre pene kompanserer for et ytre = bedre sex så partneren skal komme tilbake.

Du oppsøker somregel ikke et dårlig knull flere ganger

Er det noe i det? :-)

Endret av Viventium
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor tror mange av dere at jenter/kvinner som er litt fyldigere, chubby som mange vil kalle det, trenger å yte mer i sengen for å bli godtatt? Hvor kommer det fra? Hvor er logikken i det? Det forteller litt om tankegangen til dere som sier det. Mener dere at fordi man har litt mer kroppsfett eller har litt fyldigere former så er man annenrangs? Å ha kroppsfett er helt normalt. Kvinner har fra naturens side mer kroppsfett enn menn, menn har større muskler. Kvinner har omtrent 25% kroppsfett mens men har omtrent 15 %. Det som ikke er normalt er at jenter og kvinner ser ut som gutter, som er trenden i dag.

På samme måte omtales mannen og penisstørrelse. Man er liksom annenrangs dersom man ikke fyller opp enkelte krav som noen finner på. Nå har jeg aldri hatt behovet for å måle penis, men det er i hvert fall ikke en batong :fnise: ...... Stiller meg litt undrende til hvordan mange her inne rangerer mennesker utfra fysikk og ikke de andre menneskelige egenskaper som faktisk betyr noe.

AnonymBruker
Skrevet

Eg kan jo kun svara for meg sjøl. Eg bryr meg null og niks om mine celulittar og strekkmerker. Ei heller korleis eg ser ut i dei ulike stillingane. For det første er eg sikker på min frodige, men dog så sexy kropp, og om eg skulle brydd meg om utsjånaden min under sex så hadde sexen vorte kjedeleg.

Og som andre den tråden hevdar så skal det vera jævlig godt å finne den jenta/dama/kvinna som verken har celulittar og strekkmerker. Det har eg til gode å sjå.

Supert at du er fornøyd med kroppen din. Uansett hvordan den ser ut. Jeg skulle ønske alle var det. Samme om de var tykke, tynne, høye, lave osv. Men jeg tror ikke det har noe med vekten din at du er god i senga (om du er det) - det har nok med det du har mellom øra og gjøre - selvtillitten og tryggheten på deg selv. Jeg tror du hadde vært like god i senga om du veide 50kg eller 100kg hvis du hadde hatt samme instilling til deg selv.

Hm. Aldri opplevd at jeg ikke har klart å holde følge eller peser som en gris, til tross for at jeg er chubby. Haha.

Anonymous poster hash: b8184...397

Hvis du ikke peser etter sex har du ikke jobba nok ;)

Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...