Gå til innhold

Hvorfor er chubby jenter de beste knullerne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kom til å tenke over det, så har jeg hatt mine beste stunder i sengen med overvektige jenter. Ren tilfeldighet eller er de rett og slett bedre?

Jeg har ligget med 15 jenter, og de 4 chubby jentene jeg hadde meg med var sykt bra i senga. Merkelig..

Anonymous poster hash: ca752...440
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Du tenner vel mer på de som er litt større da. Selv om du sikkert ikke vil innrømme det ;)

• Liker 22
Skrevet (endret)

Når jeg kom til å tenke over det, så har jeg hatt mine beste stunder i sengen med overvektige jenter. Ren tilfeldighet eller er de rett og slett bedre?

Jeg har ligget med 15 jenter, og de 4 chubby jentene jeg hadde meg med var sykt bra i senga. Merkelig..

Kanskje de lubne er litt grådigere og forsyner seg mer av alt som er godt, De fråtser i deg, og blir ikke mette særlig fort.

Endret av I Grosny
  • Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det for mange av oss, skjønner du. :danse:

Anonymous poster hash: a8b1b...4db

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Fordi vi ikkje bryr oss om celulittar, strekkmerker eller evt om vi ser stygg ut i den stillingen. Vi er mest opptatt av å nyte 😊

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg vil slenge inn et lite tips om at de 4 du kaller lubne nok var tryggere på seg selv og sin egen seksualitet.

Slike jenter finner du i alle kategorier av utseende ;)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er de bedre i senga?

Jeg er kvinne som også har ligget med ca. 15. Når jeg tenker tilbake, så er fellestrekket med de to beste jeg har hatt at de er nordlendinger. (De andre har for det meste vært østlendinger.)

Anonymous poster hash: 043b2...592
  • Liker 6
Skrevet

Har faktisk hørt et par gutter hevde det samme.

Jeg er nok enig i at det heller har noe å gjøre med hvor sikker man er på seg selv. Jeg har masse venninner som bekymrer seg for hvordan man ser ut slik eller slik under sexen, og jeg vil nok tro at slike ting påvirker hele opplevelsen dersom man er opphengt i å være usikker på seg selv i stedet for å nyte.

Skrevet

Mykere?

Mer opptatt av å prestere fordi de føler på noen ekstra kg selv?

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Konklusjon so far: lubne nordlendinger er best i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Har IKKE samme erfaring, for å si det slik. Det har nok langt mer med hvem de var, enn hvor store de var.... Dersom du ikke har en fetisj for slikt da.

Anonymous poster hash: 8a8c8...4e7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det har noe med vannvekt å gjøre, men chubby jenter er i følge mine erfaringer langt våtere...

Anonymous poster hash: 2228a...41e
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var tykkere (67kg mot mine nå 51kg) var jeg mye villere, tryggere og tøffere i sengen. Tenkte mer på nytelse fremfor utseendet. Ga alt, fikk alt.

Idag har jeg blitt så obs på utseendet og prøver å ta vare på det, at jeg har blitt litt kjedeligere og mer beskjeden. Før ofret jeg ikke slikt en tanke, og det gjenspeilte mine handlinger. Prøver å legge litt på meg, føler meg for tynn. Vil ha former! Puppene og rumpa er omtrent vekk nå.

Tilfeldig?

Anonymous poster hash: 667bb...9ab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi ikkje bryr oss om celulittar, strekkmerker eller evt om vi ser stygg ut i den stillingen. Vi er mest opptatt av å nyte

Sånn generelt vil jeg tro at det er en god del som bryr seg om det jo. Både av de som er chubby og de som ikke er det.

Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Kankjse de lubne er litt grådigere og forsyner seg mer av alt som er godt, De fråtser i deg, og blir ikke mette særlig fort.

Det var da en mindre pen måte å beskrive livsnytere på.

Anonymous poster hash: fab81...db6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Varierer vel litt, hatt sex med 1 chubby jente.

Hun lukket alltid døren til soverommet og skrudde av alt lys!

Ble som en blind unge i godtehyllen, så absolutt ingen ting og hun stoppet hendene mine når de nærmet seg magen...

Anonymous poster hash: 6330b...169

Skrevet

Det var da en mindre pen måte å beskrive livsnytere på.

Anonymous poster hash: fab81...db6

Det var ikke stygt ment. Rent seksuelt så er jo de som bare nyter og nyter det deiligste som finnes.

Når de samme egenskapene går til bords, så er det forståelig at de har lignende lyster, at de bare vil nyte mer. I den situasjonen er det kanskje lurt å raskt iverksette seksuell avledningsmanøver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi ikkje bryr oss om celulittar, strekkmerker eller evt om vi ser stygg ut i den stillingen. Vi er mest opptatt av å nyte

Vi som ikke har cellulitter, strekkmerker og masse overflødig fett slipper også å tenke på de tingene der.

Anonymous poster hash: 12668...a21

• Liker 22
Skrevet

De føler vell de må prestere da, siden de har litt ekstra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er chubby, og har alltid fått gode "tilbakemeldinger". Aner ikke hva forskjellen er selv, eller om det har noe med at jeg er chubby. Det er ingen jeg kun har hatt sex med én gang, til tross for at første gangen kan virke som en one night stand, men det blir alltid flere omganger.

Anonymous poster hash: b8184...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...