AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har laget en tråd tidligere, men finner den ikke. Da skrev jeg at facebook oppførte seg merkelig. Folk jeg ikke kjente, eller ikke hadde felles venner med, godtok plutselig venneforespørselen min, som jeg IKKE hadde sendt. Aldri sett dem før, aldri vært på siden deres, fikk beskjed om at nå var vi venner. Jeg slettet. Og fikk en venneforespørsel, godtok, og fikk notifikasjon om at NN hadde godtatt venneforespørselen MIN..? Det hele var ubehagelig... Nå nylig fikk jeg beskjed om at en jeg ikke har sendt venneforespørsel til (en jeg ikke ønsker å være venn med), men som jeg har felles venner med, godtok venneforespørselen min. Som jeg IKKE har sendt... Passordet er så merkelig at jeg nesten ikke husker det selv. Hva skjer? Hvorfor gjør facebook det, flere som opplever sånt? Vurderer å sette hele profilen...Anonymous poster hash: 5be74...4f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 https://www.facebook.com/notes/emind-host/facebook-is-making-friend-requests-without-your-permission/353631351330667 Se her ja... Skummelt...Anonymous poster hash: 5be74...4f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Dytter denneAnonymous poster hash: 5be74...4f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå