Gjest Tigress Skrevet 8. april 2014 #81 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg har veldig lys hud og har hud som blir fort rød. Noen som er bra på det? har fått anbefalt å rette ut det rød med grønntoner... Kan du definere ljos hud for meg? Snakkar vi NW10? Eg ville testa Missha Perfect Cover i #13, det er den ljosaste, og for ljos for meg, eg har NW13/NC15 i Mac, så eg er ganske så ljos. Elles går Skin79 sin Snail Nutrition på som veldig kvit, men tilpassar seg. Ein kollega av meg som er ljosare enn meg og med raude kinn skrøyt fælt av desse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #82 Del Skrevet 8. april 2014 kjøpte du fra samme selger ? ikke umulig at vi har mottatt ulike produkter for min var virkelig håpløs på konsistens og utjevning og ga et veldig "sminket" resultat. Jeg kjøpte fra IamLove-shop. God rating, men det har jo den du kjøpte fra også. Men jeg kan være enig i at den gir et litt sminket resutat hvis jeg tar for mye på. Begynte å ta veldig lite, som sagt, og da funker den supert. Håper du finner en BB krem som er bedre for deg! Anonymous poster hash: 4e476...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirael Skrevet 8. april 2014 #83 Del Skrevet 8. april 2014 Kan du definere ljos hud for meg? Snakkar vi NW10? Eg ville testa Missha Perfect Cover i #13, det er den ljosaste, og for ljos for meg, eg har NW13/NC15 i Mac, så eg er ganske så ljos. Elles går Skin79 sin Snail Nutrition på som veldig kvit, men tilpassar seg. Ein kollega av meg som er ljosare enn meg og med raude kinn skrøyt fælt av desse to. Jeg må innrømme at jeg ikke aner hva dette mac systemet er. Slo opp begge de du nevnte og nw10 og nw13/nc15 ser jo ganske lys ut begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2014 #84 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg må innrømme at jeg ikke aner hva dette mac systemet er. Slo opp begge de du nevnte og nw10 og nw13/nc15 ser jo ganske lys ut begge to? OK, kva foundation er det du brukar no? Kva farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirael Skrevet 8. april 2014 #85 Del Skrevet 8. april 2014 OK, kva foundation er det du brukar no? Kva farge? Clarins ever matte 08sand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #86 Del Skrevet 9. april 2014 Clarins ever matte 08sand Ok, ut i frå Temptalia sin foundation matrise ser det ut til at på lista mi over BB Cream så er Dr Jart+ Black Label ein god match, og sidan du ser ut til å vere litt mørkare enn meg, så trur eg du kan satse på MIssha sin Perfect Cover i #21. Eg ville i alle fall prøvd det. Kjøp ev. berre ein sample av Misshaen, dei brukar å koste ein dollar eller noko slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. april 2014 #87 Del Skrevet 9. april 2014 Clarins ever matte 08sand Jeg vil si at dette er mer lys/medium, i nordisk skala. Lys i amerikansk skala. Type NC 20-25 i Mac, det samme som jeg bruker, kanskje enda litt mørkere. mottok denne BB-kremen i dag og er ikke spesielt imponert over den orange typen forholdsvis tykk konsistens som var vanskelig å jevne ut og VELDIG lys i fargen, noe som førte til at jeg så ut som et levende lik (jeg er forøvrig blond og har typisk "nordisk lys hud") mer dekkende en det jeg synes en BB-krem skal være men hvis du er ute etter en veldig lys mellomting mellom BB og concealer så kanskje du blir fornøyd. Så kjedelig at den ikke funket for deg! Denne er litt mer dekkende enn andre BB-kremer jeg har prøvd, så det gjelder å bare påføre litt om gangen. Men fargemessig synes jeg det var rart. Jeg har ikke den lyseste hudfargen som finnes, og jeg synes denne ser mørk ut. Mørkere enn andre jeg har prøvd. Jeg synes dessuten den er kjempelett å få fin og jevn. Idag mottok jeg Holika Holika Heartful Moisture Lipstick i baby beige... Og det var virkelig en bom. Er det noen andre som har bestilt denne? Det virker som jeg har fått feil farge, for den ser helt annerledes ut på meg enn bildene jeg har sett på diverse blogger. Der er den dus rosa, litt hudfarget. Men på meg er den knall rosa! Her er et bilde av hvordan baby beige ser ut på leppene: http://sioryzzang.godohosting.com/img/holika/lipstick/p_09.jpg Leppestiften jeg har fått ser egentlig ut som den andre, "pink love". Men på embalasjen står det "baby beige" så jeg vet ikke... bestilte fra f2plus1, som virker som en profesjonell selger. Anonymous poster hash: d3dc9...05e f2plus1 er min favorittselger og jeg har aldri hatt problemer med dem. Jeg ville tatt kontakt med selgeren og sendt bildebevis. De aller fleste selgerne er gode på kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 9. april 2014 #88 Del Skrevet 9. april 2014 Så kjedelig at den ikke funket for deg! Denne er litt mer dekkende enn andre BB-kremer jeg har prøvd, så det gjelder å bare påføre litt om gangen. Men fargemessig synes jeg det var rart. Jeg har ikke den lyseste hudfargen som finnes, og jeg synes denne ser mørk ut. Mørkere enn andre jeg har prøvd. Jeg synes dessuten den er kjempelett å få fin og jevn. har lest flere skryter av denne så jeg mistenker at det må være noe galt med den jeg mottok for konsistensen og fargen var virkelig snål. ikke brukte jeg mye heller, en halv ert fordelt på hele ansiktet ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 9. april 2014 #89 Del Skrevet 9. april 2014 har lest flere skryter av denne så jeg mistenker at det må være noe galt med den jeg mottok for konsistensen og fargen var virkelig snål. ikke brukte jeg mye heller, en halv ert fordelt på hele ansiktet ca ? Da tror jeg også du har vært uheldig med selve produktets tilstand, men det er vanskelig å si. "Eneste" måten å finne ut av det er å kjøpe enda en Kontaktet selger forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 10. april 2014 #90 Del Skrevet 10. april 2014 Da tror jeg også du har vært uheldig med selve produktets tilstand, men det er vanskelig å si. "Eneste" måten å finne ut av det er å kjøpe enda en Kontaktet selger forresten? ja har sendt en melding men ikke hørt noe. er ingen krise for jeg kjøpte den kun for å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2014 #91 Del Skrevet 10. april 2014 har lest flere skryter av denne så jeg mistenker at det må være noe galt med den jeg mottok for konsistensen og fargen var virkelig snål. ikke brukte jeg mye heller, en halv ert fordelt på hele ansiktet ca ? Da er den garantert falsk/harsk/feilprodusert. Jeg får litt maskefølelse om jeg bommer og bruker kanskje 2-3 erter i ansiktet, altså ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 10. april 2014 #92 Del Skrevet 10. april 2014 Da er den garantert falsk/harsk/feilprodusert. Jeg får litt maskefølelse om jeg bommer og bruker kanskje 2-3 erter i ansiktet, altså ganske mye. hadde jeg brukt tre erter så hadde jeg sett sånn ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2014 #93 Del Skrevet 10. april 2014 hadde jeg brukt tre erter så hadde jeg sett sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 10. april 2014 #94 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Nå skal jeg ikke påstå noe jeg ikke kan backe opp, men jeg ser for meg at de koreanske selgerne kjøper inn ganske stor mengde for å spare penger og for å selge til en ok pris. Så da kan det godt hende at de ikke har helt oversikt over dato og andre ting som kan skade kvaliteten på produktet. Hvis du tror noe er ødelagt er det sikkkert bare å klage, gjerne si at du har hatt produktet fra før av for å gjøre deg mer troverdig. Så kan du få ny/pengene tilbake. Disse selgerne avhenger veldig av positiv tilbakemelding, så de nøler sikkert ikke med å sende en ny bb cream. Man ser jo fort på produkter om det er noe galt med de, så følg magefølelsen. Bare send melding før du åpner sak, hvis ikke blir det bare unødvendig knotete for deg og selger. Endret 10. april 2014 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 10. april 2014 #95 Del Skrevet 10. april 2014 Nå skal jeg ikke påstå noe jeg ikke kan backe opp, men jeg ser for meg at de koreanske selgerne kjøper inn ganske stor mengde for å spare penger og for å selge til en ok pris. Så da kan det godt hende at de ikke har helt oversikt over dato og andre ting som kan skade kvaliteten på produktet. Hvis du tror noe er ødelagt er det sikkkert bare å klage, gjerne si at du har hatt produktet fra før av for å gjøre deg mer troverdig. Så kan du få ny/pengene tilbake. Disse selgerne avhenger veldig av positiv tilbakemelding, så de nøler sikkert ikke med å sende en ny bb cream. Man ser jo fort på produkter om det er noe galt med de, så følg magefølelsen. Bare send melding før du åpner sak, hvis ikke blir det bare unødvendig knotete for deg og selger. Har sendt selger et pip så det ser ut som dette ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. april 2014 #96 Del Skrevet 11. april 2014 Har sendt selger et pip så det ser ut som dette ordner seg Så bra! Min erfaring med de mange selgerne jeg har prøvd ut er at de er veldig serviceinnstilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 11. april 2014 #97 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Jeg er litt noob (les: veldig) på slik koreansk sminke, men kunne tenkt meg å prøve litt. Så langt har jeg lagt den skin 79 snail nutrition bb kremen og den hjerteformede holika lebestiften i sweet coral i kurven. Apropos den skin 79 snail kremen, leste i ett av innleggene her at man går rundt å lukter jævli? Så lukta sitter, eller går den? Og er det noen som har noen anbefalninger for litt 'trøblete' hud, ikke mye kviser, men noen arr og rødhet som jeg gjerne vil 'viske' vekk med en god concealer eller pudder eller ja.. Noen tips ? Endret 11. april 2014 av Lady Vengeance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 11. april 2014 #98 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg har den! det er den... den er gjennomsiktig og funker veldig veldig bra! Holder sminken seg lengre med den? Dette gjennomsiktige pudderet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 11. april 2014 #99 Del Skrevet 11. april 2014 Apropos den skin 79 snail kremen, leste i ett av innleggene her at man går rundt å lukter jævli? Så lukta sitter, eller går den? Den luktar litt rart, men det går då vekk? Eg synest også den luktar litt pussig, eg veit ikkje heilt kva ein skal samanlikne det med heller, litt plastikkaktig på ein måte? Men no tok eg litt på armen for fem minutter sidan, og eg kan ikkje seie det er påtrengjande. På Make-up Alley er det mange som nemner at det luktar rart av han, og at det er plagsomt. Men eg synest ikkje det, altså. Prøv ev. Missha Perfect Cover i staden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 11. april 2014 #100 Del Skrevet 11. april 2014 Den luktar litt rart, men det går då vekk? Eg synest også den luktar litt pussig, eg veit ikkje heilt kva ein skal samanlikne det med heller, litt plastikkaktig på ein måte? Men no tok eg litt på armen for fem minutter sidan, og eg kan ikkje seie det er påtrengjande. På Make-up Alley er det mange som nemner at det luktar rart av han, og at det er plagsomt. Men eg synest ikkje det, altså. Prøv ev. Missha Perfect Cover i staden. Har den god dekk-evne? Har en del arr fra kviser, og en kvise her og der innimellom og litt rødhet, så vil gjerne ha en som dekker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå