AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Ja, hvordan gjør man egentlig det? Forventer ikke at de skal tro på meg engang, men nå er jeg dritt lei vedkommendes snylting at jeg vil gjøre alt i min makt for å få litt rettferdighet inn i systemet. Har relativt gode bevis, hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Ja, hvordan gjør man egentlig det? Forventer ikke at de skal tro på meg engang, men nå er jeg dritt lei vedkommendes snylting at jeg vil gjøre alt i min makt for å få litt rettferdighet inn i systemet. Har relativt gode bevis, hvis det har noe å si.Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 Bare ta kontakt med de så sjekker de det ut Anonymous poster hash: e5529...779 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Hvilke bevis har du? Anonymous poster hash: b7782...98b 1
Gjest LadyGlaGla Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Hvilke bevis har du? Anonymous poster hash: b7782...98b Man trenger vel ikke bevis for å varsle? Det er opp til NAV å finne bevis
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Og hva er det som gjør at du mener vedkommende snylter?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Og hva er det som gjør at du mener vedkommende snylter? Vedkommende har selv innrømmet det blankt, til sin såkalte 'vennekrets'. Han har vel aldri lagt skjul på at han tar penger der han får, en god stund jobbet han svart så busta føk, og nå får han altså penger fra NAV. Pleier folk å sende varsel over e-mail eller tar man en telefon? Ønsker helst å være anonym, men jeg klarer virkelig ikke å la fyren holde på slik lenger. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Vedkommende har selv innrømmet det blankt, til sin såkalte 'vennekrets'. Han har vel aldri lagt skjul på at han tar penger der han får, en god stund jobbet han svart så busta føk, og nå får han altså penger fra NAV. Pleier folk å sende varsel over e-mail eller tar man en telefon? Ønsker helst å være anonym, men jeg klarer virkelig ikke å la fyren holde på slik lenger. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 Det er vel mulig å bare skrive en lapp med navn og hva det er mistanke om og levere i postkassen inne på Nav?
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Vedkommende har selv innrømmet det blankt, til sin såkalte 'vennekrets'. Han har vel aldri lagt skjul på at han tar penger der han får, en god stund jobbet han svart så busta føk, og nå får han altså penger fra NAV. Pleier folk å sende varsel over e-mail eller tar man en telefon? Ønsker helst å være anonym, men jeg klarer virkelig ikke å la fyren holde på slik lenger. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 Dette er vel hovedsakelig en sak for skattemyndighetene siden han jobber svart. Kan bli vanskelig å bevise though 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Dette er vel hovedsakelig en sak for skattemyndighetene siden han jobber svart. Kan bli vanskelig å bevise though Han jobber ikke svart lenger, nå er han på en fullstendig ufortjent 'ferie' i utlandet, hvor han tilsynelatende nyter godt av at han ikke trenger å løfte en finger for å få penger. Ja, da skal jeg prøve å finne ut av hvordan jeg skal kontakte dem. Satser nok mest på mail, men vi får se. Takk for hjelpen uansett folkens. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Ja, hvordan gjør man egentlig det? Forventer ikke at de skal tro på meg engang, men nå er jeg dritt lei vedkommendes snylting at jeg vil gjøre alt i min makt for å få litt rettferdighet inn i systemet. Har relativt gode bevis, hvis det har noe å si.Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 Hvorfor er du lei? Tar vedkommende penger fra deg? Kanskje du burde begynne å fokusere på ditt eget liv i stedet for å spekulert på hvordan ødelegge andres?Anonymous poster hash: 11938...3e8 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor er du lei? Tar vedkommende penger fra deg? Kanskje du burde begynne å fokusere på ditt eget liv i stedet for å spekulert på hvordan ødelegge andres?Anonymous poster hash: 11938...3e8 Jeg skjønner godt at ts er irritert! Det er så utrolig mange NAV-snyltere der ute, som ikke har noen grunn til å snylte. Ren latskap spør du meg. Selv har jeg ikke fått ett øre, fordi jeg ikke har jobbet så og så lenge, men "bare" studert og vært vikar. Og så sitter det så mange på rævva der ute og ikke gjør en dritt for pengene. Kjenner jeg blir skikkelig forbanna! PS: Jeg mener selvfølgelig ikke syke, eller andre som av andre grunner ikke kan jobbe!Anonymous poster hash: 44d9e...853 16
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Varsler man til det lokale NAVkontor som personen bor ved, eller spiller det ingen rolle? Tenkt å varsle om e* selv.Anonymous poster hash: 8244c...1c4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 De som snylter tar faktisk penger fra både meg og deg ja. Det er skattepengene våre det. Anonymous poster hash: 6e1c6...af6 19
Medusa13 Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor er du lei? Tar vedkommende penger fra deg? Kanskje du burde begynne å fokusere på ditt eget liv i stedet for å spekulert på hvordan ødelegge andres?Anonymous poster hash: 11938...3e8 I bunn og grunn så gjør jo trygdemisbrukere det, i og med at trygden dekkes av dine skattepenger 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Jeg skjønner godt at ts er irritert! Det er så utrolig mange NAV-snyltere der ute, som ikke har noen grunn til å snylte. Ren latskap spør du meg. Selv har jeg ikke fått ett øre, fordi jeg ikke har jobbet så og så lenge, men "bare" studert og vært vikar. Og så sitter det så mange på rævva der ute og ikke gjør en dritt for pengene. Kjenner jeg blir skikkelig forbanna! PS: Jeg mener selvfølgelig ikke syke, eller andre som av andre grunner ikke kan jobbe!Anonymous poster hash: 44d9e...853 OK, så du er sint fordi DU også gjerne vil ha penger fra NAV, men har ikke greid å lure deg til dette.Anonymous poster hash: 11938...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 De som snylter tar faktisk penger fra både meg og deg ja. Det er skattepengene våre det. Anonymous poster hash: 6e1c6...af6 Ja, deler du det han ev. får for mye utbetalt på fem millioner mennesker, så blir det kanskje 1 øre per person. Nei, det er selvsagt ikke for 1 øre at Ts ønsker å sladre, hun godter seg nok over muligheten for å ødelegge for noen hun misliker sterkt, med 'edle' motiver som unnskyldning. Anonymous poster hash: 11938...3e8 1
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Du kan ringe NAV kontroll og ikke oppgi navn, bare si du vil være anonym, det går helt fint. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 I bunn og grunn så gjør jo trygdemisbrukere det, i og med at trygden dekkes av dine skattepenger Hvor mye av din og Ts sin skatt tror du går med til å dekke ev. for mye utbetaling til denne personen? Kommer vi opp i en hel øre, mon tro?Anonymous poster hash: 11938...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor er du lei? Tar vedkommende penger fra deg? Kanskje du burde begynne å fokusere på ditt eget liv i stedet for å spekulert på hvordan ødelegge andres?Anonymous poster hash: 11938...3e8 Ja, deler du det han ev. får for mye utbetalt på fem millioner mennesker, så blir det kanskje 1 øre per person. Nei, det er selvsagt ikke for 1 øre at Ts ønsker å sladre, hun godter seg nok over muligheten for å ødelegge for noen hun misliker sterkt, med 'edle' motiver som unnskyldning.Anonymous poster hash: 11938...3e8 Jadajada, du er så morsom at du kan ta humoren din et annet sted. For din informasjon er det langt i fra 5 millioner skattebetalere i landet, men det er kanskje ikke så nøye for deg. Vi andre i denne tråden er mer opptatt av å opprettholde et velfungerende velferdssytem framfor et system hvor folkets penger går til bedrageri. At mine og andres skattepenger går til syke og trengende er bare flott, men at de går til tyver som stjeler fra statskassa finner jeg meg ikke i. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2 21
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Du kan ringe NAV kontroll og ikke oppgi navn, bare si du vil være anonym, det går helt fint. Er NAV kontroll en egen institusjon innen NAV, med eget nummer og slikt? I så fall er det flott, takk for tipset. Anonymous poster hash: b7e8e...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå