Gå til innhold

Netflix funker ikke, er desperat!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har Netflix på Nintendo Wii. Den har ikke fungert de siste tre dagene, og jeg har prøvd alt. Skru wii av og på, sjekke internettilkoblingen, koble internett fra og til, reinstallere netflix-kanalen på wii, slette minnet fra wii-en.. det meste.

Meldingen jeg får når jeg går innpå netflix er : Unable to connect to netflix. Please try again later or exit.

Jeg skal være hjemme hele helgen, og er ganske desperat. Jaja, jeg vet jeg er patetisk, men jeg vil virkelig at det skal fungere! Noen tips?



Anonymous poster hash: a0f04...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket at klokka på wii'en er stilt riktig?

Ja :( har også prøvd å stille den 1 minutt raskere etter å ha lest at det fungerte for noen, men ingenting hjelper.

Anonymous poster hash: a0f04...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto et sted at man kunne prøvde dette:

Wii Settings > Data Management > Save Data > DELETE NETFLIX COMPLETELY (check for two files just incase)

then

Wii Settings > Data Management > Channels > DELETE THE NETFLIX CHANNEL

then

Go to Wii Shop and re-download Neflix. It will give you a new code. Sign into Netflix on your computer, put in this new code.

Og du må ha club nintendo-konto som er linket

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto et sted at man kunne prøvde dette:

Og du må ha club nintendo-konto som er linket

Da kan jeg prøve å opprette en club nintendo-konto, og se om dette virker. Tusen takk for at du prøver å hjelpe, det setter jeg pris på! :blomst:

Anonymous poster hash: a0f04...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg prøve å opprette en club nintendo-konto, og se om dette virker. Tusen takk for at du prøver å hjelpe, det setter jeg pris på! :blomst:Anonymous poster hash: a0f04...4e8

Bare hyggelig, har ikke så mange andre planer i kveld uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ikke alene om å ha lite å gjøre på en fredagskveld :fnise:

Jeg har laget meg en club nintendo-konto, og skal slette og reinstallere netflix nå. Har forresten prøvd alt på den siste linken uten hell.



Anonymous poster hash: a0f04...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii Settings > Data Management > Save Data > DELETE NETFLIX COMPLETELY (check for two files just incase)

then

Wii Settings > Data Management > Channels > DELETE THE NETFLIX CHANNEL

then

Go to Wii Shop and re-download Neflix. It will give you a new code. Sign into Netflix on your computer, put in this new code

Jeg slettet minnet fra Netflix på Data Management > Save data. Deretter slettet jeg Netflix channel. Så lastet jeg ned Netflix igjen fra Wii Shop, men jeg får aldri en ny kode? Så går jeg inn på Netflix, og da kommer beskjeden : Unable to connect to Netflix. Please try again or visit: www.netflix.com/help.

Den siden har jeg altså vært innpå, og prøvd alt som står der (bortsett fra å koble wii-fjernkontrollen direkte til modemet, for det fungerer ikke siden modemet er i andre enden av huset).

Gaah, jeg gir snart opp.



Anonymous poster hash: a0f04...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit! Etter litt googling så ser det ut som om dette er et problem for mange og det har vært sånn i mange år :haar:

Nå er jeg altfor trøtt til å tenke noe særlig så jeg har ikke noen god løsning på dette, dessverre :sukk:

I verste fall så får du se netflix på pc'en :klem: (evt legge deg, det er seint :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for trøtt til å tenke noe særlig på det selv, så jeg legger meg nok :laugh:



Anonymous poster hash: a0f04...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...