Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja folkens hva skal dere i sommerferien.

Jeg skal til England for å se Tour de France, tur med MS Wilhelm Tham fra Söderköping til Göteborg på Göta Kanal og en tur til Trondheim for å se Værnes Airshow.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt utenlandsreiser hvert år i det siste - nå har vi så mange småbabyer i familien at det antageligvis kun blir familietur til lycksele i sverige (som er en tradisjon hvert år) . Tenkte ta en tur til Oslo på Kanye west og en tur til sandefjord til familie. Muligens en tur til London om jeg får samla penger til det:)

Skrevet

Det blir en liten tur til Barcelona sent i Mai med jentene for å feire eksamenslutt. Deretter blir det USA tur i tre uker med familien. Forhåpentligvis får jeg også en liten tur mot august alene til Italia eller en tur med Xplore til Zimbabwe (spørs hvor mye penger det er igjen i kassen etter de to andre turene).

Skrevet

5 netter i Molde i juli, deriblant på jazzfestivalen. Deretter skal jeg 2 uker til Tyrkia med kjæresten i august. Og resten av sommeren blir jobbing og Oslo-sommer. Tenkte å telte og kose oss med en engangsgrill en helg eller to. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Mest sannsynlig skal jeg bare jobbe. Jeg bruker å reise en del om våren og høsten. Bare til nå har jeg vært i Edinburgh, Amsterdam, Israel og Palestina. Så skal jeg til Barcelona i begynnelsen av mai.

AnonymBruker
Skrevet

2 uker i Latvia for å møte kjærestens familie for første gang. En telttur til Trolltunga. Før også familien på besøk i et par-tre uker, så resten av tiden blir jeg hjemme.

Anonymous poster hash: ab38a...b0f
Skrevet

I sommerferien skal jeg til Rhodos i 2 uker og i min kusines bryllup! Hvis jeg får spart opp nok penger blir det også muligens en liten tur til London :)

Skrevet

Jeg skal nyte sommeren mest mulig hjemme. Sannsynligvis blir det noen kortvarige turer rundt i Norge også. I tillegg skal jeg jobbe.

Jeg reiser ganske mye, men sommeren i Norge er noe av det flotteste jeg vet om. Aldri i verden om jeg kaster bort den flotteste årstiden i Norge på å reise til utlandet hvor jeg kan reise når som helst ellers på året! :)

AnonymBruker
Skrevet

Reiser til Paris i mai og London i august :)

Anonymous poster hash: 81b00...500
Skrevet

Skal til brasil å se på fotball-VM! :wow::danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja folkens hva skal dere i sommerferien.

Jeg skal til England for å se Tour de France, tur med MS Wilhelm Tham fra Söderköping til Göteborg på Göta Kanal og en tur til Trondheim for å se Værnes Airshow.

Burde du ikke dra til Frankrike å se Tour de France?

Anonymous poster hash: b6ea9...dc8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Barcelona baby! :danse: Så på hyttetur og en tur innom gamlisene:)

Anonymous poster hash: 4ac5c...e56
Skrevet

Jeg skal til USA i et par uker rett før sommerferien, og så skal jeg en helgetur til London i sommer. Kommer sikkert til å reise til Oslo og Bergen på noen helgeturer også, men håper jeg skal jobbe masse i sommer! Vil heller på ferie om vinteren, det er da jeg trenger det mest :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på interrail i 4 uker :tog: .. og noen småturer rundt om i Norge.

Anonymous poster hash: 5e52a...3fa
  • Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vi skal hjem til Sverige.

Også har jeg bestilt mye sol, slik at det kommer til å tilbringes mange timer på brygga. Bade, grille, sole seg, fiske osv :)

Skrevet

Burde du ikke dra til Frankrike å se Tour de France?

Anonymous poster hash: b6ea9...dc8

Foretrekker England fremfor Frankrike og siden TDF har sin Grand Depart med 3 etapper i England foretrekker jeg å reise dit.

• Liker 1
Skrevet

Her blir det "same procedure as every year, James";

Mye Italia (Sardinia og Toscana) + 9 dager i New York.

Det dekker vel det meste. Strand, natur, storby :-)

Skrevet

Først noen fjellturer i Norge. Trolltunga står på listen. Så ca to uker på Færøyene. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på en storfamilietur til København

Anonymous poster hash: 455a6...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...