Gå til innhold

For ung?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,jeg og noen venner av meg hadde en lang diskusjon... angående unger jenter på 15 år alderen.

Enkel og greit Hva synes dere er mitt spørsmål. Om en 15 år gammel gutt er sammen med en 20 åring? Denne jenta er forelsket og hun vil ikke gi seg.

Jeg personlig mener at de kan være SAMMEN men ikke noe mer enn klining før jenta blir 16, og noen av oss mener at det er greit så lenge hun vil det selv, eller om hun maser om det. andre sier at det er greit om foreldrene vet om det, og at gutten ser ut som en ordentlig person og ikke en drittsekk som bare utnytter henne for sex.

Hva synes dere? eller hva mener dere?

PS: Vi vil bare vite hva dere mener! takk :)

Anonymous poster hash: 7e148...253
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Hei,jeg og noen venner av meg hadde en lang diskusjon... angående unger jenter på 15 år alderen.

Enkel og greit Hva synes dere er mitt spørsmål. Om en 15 år gammel gutt er sammen med en 20 åring? Denne jenta er forelsket og hun vil ikke gi seg.

Jeg personlig mener at de kan være SAMMEN men ikke noe mer enn klining før jenta blir 16, og noen av oss mener at det er greit så lenge hun vil det selv, eller om hun maser om det. andre sier at det er greit om foreldrene vet om det, og at gutten ser ut som en ordentlig person og ikke en drittsekk som bare utnytter henne for sex.

Hva synes dere? eller hva mener dere?

PS: Vi vil bare vite hva dere mener! takk :)

Litt forvirra? Hvem er 15?

Gjest New_Girl
Skrevet

Uansett om det er gutten eller jenta som er 15, så har en 20-åring ingenting sammen med en 15-åring å gjøre. Hvert fall ikke seksuelt, men jeg kan ikke skjønne hva slags forhold de skulle ha med den aldersforskjellen.

• Liker 3
Skrevet

Uansett om det er gutten eller jenta som er 15, så har en 20-åring ingenting sammen med en 15-åring å gjøre. Hvert fall ikke seksuelt, men jeg kan ikke skjønne hva slags forhold de skulle ha med den aldersforskjellen.

Jeg var sammen med en 29-åring når jeg var 16. Og vi hadde faktisk et veldig fint forhold ;) Han var litt barnslig, og jeg var litt moden. Ble slutt fordi alle andre hadde så mye de skulle sagt om forholdet vårt, selv om ingen av de gadd å prøve å bli kjent med den parten de ikke kjente fra før...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt forvirra? Hvem er 15?

Ja jenten eller jenta er 15

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit for meg. 0 knull i noen hull.

Anonymous poster hash: 24ae4...07c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en 29-åring når jeg var 16. Og vi hadde faktisk et veldig fint forhold ;) Han var litt barnslig, og jeg var litt moden. Ble slutt fordi alle andre hadde så mye de skulle sagt om forholdet vårt, selv om ingen av de gadd å prøve å bli kjent med den parten de ikke kjente fra før...

Ja jeg skjønner hva du mener, blir jo dumt, men igjen så bestemmer du selv hvem du skal være sammen med, klart det er sto alderforskjell men om forholdet funker så funker det jo... Men igjen så kan/har rett til å nekte gutten eller deg i å møte hverandre, og det skjønner jeg jo, selv jeg som far hadde jeg vurdert det samme.

Skrevet

Ja jeg skjønner hva du mener, blir jo dumt, men igjen så bestemmer du selv hvem du skal være sammen med, klart det er sto alderforskjell men om forholdet funker så funker det jo... Men igjen så kan/har rett til å nekte gutten eller deg i å møte hverandre, og det skjønner jeg jo, selv jeg som far hadde jeg vurdert det samme.

Det var ingen som nektet meg noe som helst. Hadde noen prøvd å "nekte" meg å møte typen min hadde jeg ALDRI gitt opp, for å si det sånn. Å nekte er det dummeste man gjør.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har også vært sammen med en 29 åring da jeg var 16. Han hadde vært gift før, vi hadde ungene hans annen hver helg :) Vil si jeg var en moden 16 åring. Jeg ville sagt at de måtte vente til jenta ble 16 iallefall.

Skrevet

Det er dessverre ikke slik at man styrer hvem man forelsker seg i. Alder behøver ikke nødvendigvis å ha noe å si, dersom personene i forholdet er relativt like mentalt. Men det å ha samleie når jenta er under 16, er faktisk straffbart uansett om det er frivillig eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...