Gå til innhold

Spania! Hva anbefaler du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å reise til syden, men allikevel oppleve litt kultur og holde meg unna partysteder. Vil ha sol og varme, strender, litt shopping og særegne steder!

Anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: 42e5f...140
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barcelona er alltid flott! Storby, kultur og fine strender.

Skrevet

Jeg er selv svært begeistret for Marbella og områdene rundt. Liker også å oppdage og ta del i ny kultur. Anbefaler Mijas og Ronda på det varmeste (bokstavelig talt).

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

San Sebastian, kombinert med en tur til Bilbao.

Anonymous poster hash: 09730...c75
Skrevet (endret)

Jeg er selv svært begeistret for Marbella og områdene rundt. Liker også å oppdage og ta del i ny kultur. Anbefaler Mijas og Ronda på det varmeste (bokstavelig talt).

+1

Andalucía generelt er veldig fint. Spesielt kystlinjen vest for Marbella. Lite "sydenturister" og en avslappet kultur. Om det ikke er absurd varmt kan du også ta turen innom Sevilla for litt kulturelt påfyll.

Edit: Vest for Gibraltar er også veldig undervurdert!

Endret av Supraspinatus
Skrevet

Her er en liten liste over steder du kan google for å se om de appellerer til deg: Ronda, Valencia, Segovia, Córdoba, Sevilla, Barcelona og Bilbao. Riktignok befinner ikke alle disse stedene seg rett ved kysten, men det fine med Spania er at det er lett å komme seg frem via buss eller tog, og at det i grunn ikke tar så veldig lang tid å reise mellom ulike byer i forhold til Norge. Er du åpen for å reise litt fra sted til sted, kan man jo kombinere ulike byer for å få både kultur og strandliv. Reiser du om sommeren kan det kanskje være dritvarmt når man ikke er langs kysten. Vel... hvem er det jeg prøver å lure? Det er dritvarmt uansett hvor du befinner deg dersom du reiser om sommeren. Jeg er enig med mange andre brukere om at Andalucía er et fint område.

Skrevet

+1

Andalucía generelt er veldig fint. Spesielt kystlinjen vest for Marbella. Lite "sydenturister" og en avslappet kultur. Om det ikke er absurd varmt kan du også ta turen innom Sevilla for litt kulturelt påfyll.

Edit: Vest for Gibraltar er også veldig undervurdert!

Veldig enig. Vi har alltid pleid å låne bil, så vi kjørte mye rundt om i Andalucía og jeg elsker å kunne kombinere avslappende strandliv og kultur, samt veldig mye god mat og drikke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...