Gå til innhold

Noen her som har Tesla? Anbefaller?


maid

Anbefalte innlegg

Vi har fra før en volvo xc60 2012 og en audi a6 2013, men jeg har sett en del på Teslaen og den er jo RÅKUL! Tenkte å selge Audien og beholde Volvoen siden vi liker å være på fjellet og da bruker vi alltid den. Mannen min pleier å kjøre Audien, men det skal jeg fort få byttet om på hvis jeg får lurt han til å kjøpe en Tesla!
Hvis noen har den, hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette postes på samliv og relasjon - forumet ?



Anonymous poster hash: 07d4e...d24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet det kanskje, men du ser jo at det handler om bil, så hvis du er uinteressert så trenger du ikke klikke deg inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur forøvrig KG har bruk for et nytt underforum, som bør hete noe sånt som "rikdom og luksusproblemer" :fnise:



Anonymous poster hash: 8b63a...df5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette postes på samliv og relasjon - forumet ? Anonymous poster hash: 07d4e...d24

Blir vel samlivsproblemer når Harry-elbilen går istykker rimelig fort.

Anonymous poster hash: a0997...4f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur forøvrig KG har bruk for et nytt underforum, som bør hete noe sånt som "rikdom og luksusproblemer" :fnise:

Anonymous poster hash: 8b63a...df5

Hmm? Luksusproblemer? Bare fordi jeg har så lyst på en Tesla? Det har god bagasjeplass, perfekt familiebil OG den er elektrisk. Dette er ikke et luksusproblem, dette er en miljøvennelig innvestering, og det siste folk bør hakke på her er jo faktisk at jeg har lyst på en elekstrisk bil. I tillegg er den dødsstilig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm? Luksusproblemer? Bare fordi jeg har så lyst på en Tesla? Det har god bagasjeplass, perfekt familiebil OG den er elektrisk. Dette er ikke et luksusproblem, dette er en miljøvennelig innvestering, og det siste folk bør hakke på her er jo faktisk at jeg har lyst på en elekstrisk bil. I tillegg er den dødsstilig

Sett Tesla Model X? Det er en SUV med fete dører, og mye bedre plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel samlivsproblemer når Harry-elbilen går istykker rimelig fort.

Anonymous poster hash: a0997...4f2

Rimelig fort? Uansett så pleier vi å bytte bil hvert 2-3 år, så det er nok ikke vi som nødvendgivis får slite med "problemene". Uansett hvilken bil en kjøper så vil det alltid være noen som sier "den har masse feil" bla bla. Setter selvfølgelig pris på innspill, men hadde vært fint hvis du utdyper det litt mer :-) Har hatt lyst på el-bil lenge, men Nissan Leaf er kanskje en av de styggeste bilene noensinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Tesla Model X? Det er en SUV med fete dører, og mye bedre plass.

Oi, den var stilig! Men har den kommet til norge? Vi (les: jeg..høhø) har sett på Tesla S :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den var stilig! Men har den kommet til norge? Vi (les: jeg..høhø) har sett på Tesla S :fnise:

Kommer i år til de som har reservert, og i 2015 til de som ikke har det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig fort? Uansett så pleier vi å bytte bil hvert 2-3 år, så det er nok ikke vi som nødvendgivis får slite med "problemene". Uansett hvilken bil en kjøper så vil det alltid være noen som sier "den har masse feil" bla bla. Setter selvfølgelig pris på innspill, men hadde vært fint hvis du utdyper det litt mer :-) Har hatt lyst på el-bil lenge, men Nissan Leaf er kanskje en av de styggeste bilene noensinne

Det var problemer med ladingen men det er skal være fikset, ellers er de plaget

av elektriske feil. Det er enkelte elektriske funksjoner som har egen vilje.

Det har også vært problemer med å få deler, slik at biler blir stående lenge på verksted.

Lakk og finish er dårlig sammenlignet med f.eks BMW og Mercedes.

Testa har også fått kritikk for simpelt interiør. Både design og kvalitet.

Det er noe med Tesla S som minner meg om kombi reg. Chrysler Grand Voyagere fra

90 tallet, biler som blir rimelige pga gunstige avgifter. Derfor tilsynelatende et godt kjøp

men etter noen år så var det ikke like bra pga mange feil.

Tesla har også kommet frem at de behandler ansatte dårlig, pluss at de tåler kritikk

dårlig ref rettssaken de anla mot BBC og Top Gear.

Dessuten begynner Tesla S å bli en Harry snike bil, men det er min subjektive mening.

Anonymous poster hash: a0997...4f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var problemer med ladingen men det er skal være fikset, ellers er de plaget

av elektriske feil. Det er enkelte elektriske funksjoner som har egen vilje.

Det har også vært problemer med å få deler, slik at biler blir stående lenge på verksted.

Lakk og finish er dårlig sammenlignet med f.eks BMW og Mercedes.

Testa har også fått kritikk for simpelt interiør. Både design og kvalitet.

Det er noe med Tesla S som minner meg om kombi reg. Chrysler Grand Voyagere fra

90 tallet, biler som blir rimelige pga gunstige avgifter. Derfor tilsynelatende et godt kjøp

men etter noen år så var det ikke like bra pga mange feil.

Tesla har også kommet frem at de behandler ansatte dårlig, pluss at de tåler kritikk

dårlig ref rettssaken de anla mot BBC og Top Gear.

Dessuten begynner Tesla S å bli en Harry snike bil, men det er min subjektive mening.

Anonymous poster hash: a0997...4f2

Meningen din skal du selvsagt få ha :-) Jeg synes også at det er litt simpelt design innveldig, men selve bilen digger jeg. Man må ta litt hensyn til evt standarfeil osv, men bilen er definitivt noe vi vurderer:-) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp. :sleeping:



Anonymous poster hash: b365c...69b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Tesla model s i noen uker nå og er superfornøyd! Den er god å kjøre, miljøvennlig og sprek. I tillegg har den masse bagasjeplass og er romslig innvendig. Vi får lett plass til stor barnevogn, barnesete +++ Faktisk bedre plass enn i VW Passat stasjonsvognenen som vi har byttet den ut med. Vi har per idag også en VW Golf ved siden av, men ser nå at det fint går an å kun ha Tesla'en, så selger Golfen også 😊 Vi har forøvrig også fått testet den på langtur med supercharger og det funker fint. Som småbarnsfamilie må vi uansett legge inn pauser. For oss er ikke kollektivfelt og fri bomring så veldig viktig ettersom vi ikke pendler inn i byen, men det er jo en grei bonus. Viktigste for oss var at det er en veldig sikker bil og å kutte drivstoffutgifter og miljøutslipp, i tillegg til at man får utrolig mye bil for pengene 😊

Endret av Solstrålejenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...