AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hei! Jeg og min kjære tenkte oss på tur nå til sommeren. Syden og lignende er noe begge har vært gjennom tidligere, så denne gangen vil vi gjerne få med oss flere forskjellige land. Turen kan fint være på 2-3 uker. Athen er vi rimelig bestemt på, Tunisia virker også spennende, men kan forandres. Er det noen som har noen forslag på hvordan turen kan settes opp og forslag til andre eventuelle land/byer som kunne vært av interesse? Vi er ikke spesielt interessert i Interrail, men heller fly mellom destinasjonene, hvordan skal man gå frem for å få dette til å gå opp uten å måtte følge en veldig striks timeplan? Forslag til reiserute? Kunne tenkt oss hvert fall 2-3 land. Tusen takk for hjelpen ! Anonymous poster hash: eab14...923
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Kroatia! Noen spesielle steder i Kroatia du har i tankene ? Anonymous poster hash: eab14...923
strawberry Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Noen spesielle steder i Kroatia du har i tankene ? Anonymous poster hash: eab14...923 Jeg var i Split, men Makarska har jeg hørt også er fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå