Gå til innhold

Hva tenker idioter som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En idiot av en sjåfør driver forbikjøring og skaper nesten en alvorlig ulykke. Hva tenker slike sjåfører på? Jeg har selv vært i liknende situasjoner flere ganger, hvor folk tar sjanser ved forbikjøringer og man selv er nær på å bli en del av dødsstatistikken på norske veier.

http://www.nrk.no/rogaland/her-gar-det-nesten-gale-1.11635984



Anonymous poster hash: 04093...b40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært ute for dette noen ganger ja... Skal ta en forbikjøring, koste hva det koste vil.. Skjønner heller ikke hva de tenker med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en forbikjøring av en fyr jeg kjente en gang. Jeg hadde en kjekk liten leke med 200 hester (som ikke er mye, men leken veide under tonnet, så det var gokart-følelse likevel). Han kjørte en caravelle. Dette var på en langstrekning med god oversikt. Fyren la seg bak meg og tok en forbikjøring like før svingen i enden på langstrekningen. -hakeslepp-

Noen dager senere møtte jeg på fyren. Da spurte han meg om jeg husket han kjørte forbi meg? Jo, klart det. "Ja, jeg kom et halvt minutt før deg på kontoret, haha!", fikk jeg til svar. -.-



Anonymous poster hash: d7ae2...afb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en forbikjøring av en fyr jeg kjente en gang. Jeg hadde en kjekk liten leke med 200 hester (som ikke er mye, men leken veide under tonnet, så det var gokart-følelse likevel). Han kjørte en caravelle. Dette var på en langstrekning med god oversikt. Fyren la seg bak meg og tok en forbikjøring like før svingen i enden på langstrekningen. -hakeslepp-

Noen dager senere møtte jeg på fyren. Da spurte han meg om jeg husket han kjørte forbi meg? Jo, klart det. "Ja, jeg kom et halvt minutt før deg på kontoret, haha!", fikk jeg til svar. -.-

Anonymous poster hash: d7ae2...afb

..neste gang kommer han ikke seg til kontoret en gang. Men ender i en kiste eller spiser mat fra et sugerør på sykehjem.

Anonymous poster hash: 3f4ab...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre innrømme at jeg til tider har tatt uforsvarlige forbikjøringer sjøl. Det er ikke noe kjekt å skjønne at man som rasjonelt menneske plutselig ender opp med å gjøre noe så dumt og farlig.

Jeg sliter rett og slett med å slappe av bak dvaske sjåfører. Kjerringer som senker farten i svinger, oppoverbakker, ved mottrafikk, i tunnelmunninger eller når det er fullmåne... Jojo-kjøring 15-30% under fartsgrensa får bare blodet mitt til å koke, og et idiotisk urinstinkt tar over. Dessverre.

Anonymous poster hash: 36abd...653

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må dessverre innrømme at jeg til tider har tatt uforsvarlige forbikjøringer sjøl. Det er ikke noe kjekt å skjønne at man som rasjonelt menneske plutselig ender opp med å gjøre noe så dumt og farlig.

Jeg sliter rett og slett med å slappe av bak dvaske sjåfører. Kjerringer som senker farten i svinger, oppoverbakker, ved mottrafikk, i tunnelmunninger eller når det er fullmåne... Jojo-kjøring 15-30% under fartsgrensa får bare blodet mitt til å koke, og et idiotisk urinstinkt tar over. Dessverre.

Anonymous poster hash: 36abd...653

Det er lurt å senke farten litt når man er ved tunnelmunningen og skal inn i mørket. Det er ikke alle steder det er lys i tunnelene og øynene trenger å tilpasse seg.

Anonymous poster hash: 61943...6a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre innrømme at jeg til tider har tatt uforsvarlige forbikjøringer sjøl. Det er ikke noe kjekt å skjønne at man som rasjonelt menneske plutselig ender opp med å gjøre noe så dumt og farlig.

Jeg sliter rett og slett med å slappe av bak dvaske sjåfører. Kjerringer som senker farten i svinger, oppoverbakker, ved mottrafikk, i tunnelmunninger eller når det er fullmåne... Jojo-kjøring 15-30% under fartsgrensa får bare blodet mitt til å koke, og et idiotisk urinstinkt tar over. Dessverre.

Anonymous poster hash: 36abd...653

Hvis du ikke klarer å styre sinnet ditt så får du heller bli fotgjenger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg jævlig irritert i trafikken. Jeg kjørte i 80-sonen og holdt hele tiden en snittfart 5-6 km/t over fartsgrensen. I minst 30 min hadde jeg en jævla fittekjerring i 30-40-årene i en pen audi som kjørt kloss opptil meg. For liksom å presse meg til å kjøre fortere. Hadde jeg måttet nødbremse hadde hun krasjet i meg. Jeg ville kanskje da fått en alvorlig nakkeskade.

Jeg er søren meg ikke interessert i å kjøre mer enn 5-6 km/t over fartsgrensen. Hvis andre vil jeg skal gjøre det så får de betale boten om jeg skulle blitt stoppet i kontroll.

Om du som lå bak meg i dag leser dette (det er nok veeldig lite sannsynlig) så skal du vite jeg var veldig nærme å gjøre en u-turn i rundkjøringen og kjøre etter deg. Da hadde jeg fulgt deg til døren og knust trynet ditt. :kjempesinna:



Anonymous poster hash: 3f4ab...3d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg jævlig irritert i trafikken. Jeg kjørte i 80-sonen og holdt hele tiden en snittfart 5-6 km/t over fartsgrensen. I minst 30 min hadde jeg en jævla fittekjerring i 30-40-årene i en pen audi som kjørt kloss opptil meg. For liksom å presse meg til å kjøre fortere. Hadde jeg måttet nødbremse hadde hun krasjet i meg. Jeg ville kanskje da fått en alvorlig nakkeskade.

Jeg er søren meg ikke interessert i å kjøre mer enn 5-6 km/t over fartsgrensen. Hvis andre vil jeg skal gjøre det så får de betale boten om jeg skulle blitt stoppet i kontroll.

Om du som lå bak meg i dag leser dette (det er nok veeldig lite sannsynlig) så skal du vite jeg var veldig nærme å gjøre en u-turn i rundkjøringen og kjøre etter deg. Da hadde jeg fulgt deg til døren og knust trynet ditt. :kjempesinna:

Anonymous poster hash: 3f4ab...3d5

Idioter finnes over alt. Om du har problemer med å styre temperamentet ditt bør du ikke kjøre bil.

Anonymous poster hash: 27b5a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor folk kjører rundt med kamera på bilen? En smule spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor folk kjører rundt med kamera på bilen? En smule spesielt.

Den dagen du opplever at noen kjører inn i bilen din og så anklager deg for å være den som kjørte inn i vedkommende så forstår du hvorfor. Forsikringsbevis. Gjør alt mye enklere når saken går inn til forsikringsselskapet. Sparer deg for mye byråkrati, anklager, rettssaker, osv.

Hadde en påkjørsel skjedd her ville den som ble påkjørt kunnet anklage vedkommende som filmet dette. Men med kamerabevis så ser en jo hva som skjedde. Heldigvis så gikk det greit. Men det er altså når det går galt at det er kjekt å ha beviser.

Anonymous poster hash: d7ae2...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis man irriterer seg over noen som ligger BAK er det vel bare å blinke inn til siden og la idioten slippe forbi. Og til de som ligger foran og sinker trafikken bak, dette er faktisk en god regel å etterleve selv: slipp de bak deg forbi så kan du fortsette sightseeingen din i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...