Gjest Coolaid Skrevet 8. februar 2015 #141 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Vel, alltid når det snakkes om heite/fine damer så er det ofte disse silikonbertene som scorer høyt oppe på menns liste. Snakker du om her inne eller generelt i samfunnet ? Har ikke det inntrykket selv. Måtte redigere litt her og stille dette spørsmålet: Er det aldersbetinget ? Har nemlig en teori om at yngre gutter / umodne menn? foretrekker store, gjerne falske, bryst, - mens voksne menn foretrekker ekte saker og har større forståelse for at kvinnekroppen forandres og er naturlig. Sistnevnte tiltrekker også dem. Er dere enig/uenig i påstanden min ? Er dette i noen grad aldersbetinget ? Endret 8. februar 2015 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #142 Skrevet 8. februar 2015 Synes før-puppene var finest og garantert de beste å ta på! Anonymous poster hash: 35e69...0ff Det var jo ingen pupper der fra før av. Anonymous poster hash: 9d38e...205
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #143 Skrevet 8. februar 2015 Klart små pupper også kan være fine. Men puppene i åpningsinnlegget var det ikke, hvis man kan kalle dem det. Herregud.. Oppfør deg. Jeg hadde før slike pupper som på før bildet, men jeg tok silikon fordi jeg hatet dem, og det hjalp nok ikke akkurat å lese slike kommentarer fra idioter på nett. Det kan godt hende at noen som sitter å leser i denne tråden har slike pupper og blir veldig lei seg når de leser slike kommentarer... Det er ikke noe galt i at du foretrekker store pupper eller silikon, men du trenger ikke snakke dritt om andre sine pupper for det om. Jeg foretrekker for eksempel veldig store muskler, og ville nok ikke vært tiltrukket av deg, men jeg forteller deg da ikke at du har en ufyselig og ekkel kropp, om det i hele tatt kan kalles for en kropp. Ser du?Anonymous poster hash: 98b52...a15 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #144 Skrevet 8. februar 2015 Det er classy med små pupper, og mindre pupper passer bedre på en slank kvinne Jeg syns ikke du trenger noen operasjon iallefall.. Du HAR jo pupper De på etter bildet syns jeg var for store uansett.. Anonymous poster hash: 45ade...82b 1
kjøttmeis Skrevet 8. februar 2015 #145 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ville valgt nr 1 framfor nr 2 fordi de ser så oppblåste og harde ut. Puppene mine ser ut som bilde nr 1. Skulle jeg tatt silikon (noe jeg ikke vil bruke masse penger på), ville jeg tatt så lite som mulig for å få et mer "naturlig" resultat.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #146 Skrevet 8. februar 2015 Det er classy med små pupper, og mindre pupper passer bedre på en slank kvinne Jeg syns ikke du trenger noen operasjon iallefall.. Du HAR jo pupper De på etter bildet syns jeg var for store uansett.. Anonymous poster hash: 45ade...82b Jeg syns dem på etter bildet var for små, så mer ut som tone damli pupper Anonymous poster hash: b9705...9aa
_Malene Skrevet 8. februar 2015 #148 Skrevet 8. februar 2015 Jeg vil utfordre deg litt på akkurat det. - Du og alle andre som mener eller påstår at dere kun, utelukkende gjør dette for dere selv. (Påstår ikke at dere ikke gjør det) Hvordan kom dere på ideen at puppene deres ikke er flotte nok ? Hvilke innflytelse bidro til denne avgjørelsen? Har litt vanskelig å tro at det ikke er påvirket fra media eller noen andre som forteller deg hvordan det er riktig å se ut. Kan dere svare på det ? Jeg synes ikke tomme, flate pupper er fint. Derfor liker jeg ikke puppene mine nå. De står ikke til resten av kroppen min. Jeg hadde ikke store pupper før graviditetene heller, men de var helt fine. Hadde aldri noe ønske om silikon da, var fornøyd med dem. Nå "svømmer" puppene i de BH'ene jeg brukte før. De er rett og slett tomme. Jeg trives ikke med de puppene jeg har nå og ønsker å ta silikon for å "gjenopprette" de jeg hadde før. Selv om mange mener det er stygt, ser falskt ut osv. Det bryr jeg meg ikke om. Men ja, det er jo media som påvirker, det gjelder jo alle deler av kroppen. Vi blir bombardert med perfekte kropper hver dag, så klart er det mange som blir påvirket av det. Inkludert meg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #149 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er halvtjukk med små pupper, som Lena Dunham, og strutter rundt med det jeg har. Synes du små pupper er stygt? Ikke mitt problem. Jeg ble faen ikke til for å tekkes andres estetiske idealer. 70% av verdens befolkning mangler mat/vann/medisiner, men jeg skal bruke 50 000 på puppene mine? Haha, SÆRLIG. Noen ganger blir jeg så lei rike hvite folk.Anonymous poster hash: 0111c...319 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #150 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er halvtjukk med små pupper, som Lena Dunham, og strutter rundt med det jeg har. Synes du små pupper er stygt? Ikke mitt problem. Jeg ble faen ikke til for å tekkes andres estetiske idealer. 70% av verdens befolkning mangler mat/vann/medisiner, men jeg skal bruke 50 000 på puppene mine? Haha, SÆRLIG. Noen ganger blir jeg så lei rike hvite folk.Anonymous poster hash: 0111c...319 Lena er jo ikke tjukk og hun ser ganske bra ut Anonymous poster hash: b9705...9aa
Gjest Coolaid Skrevet 8. februar 2015 #151 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes ikke tomme, flate pupper er fint. Derfor liker jeg ikke puppene mine nå. De står ikke til resten av kroppen min. Jeg hadde ikke store pupper før graviditetene heller, men de var helt fine. Hadde aldri noe ønske om silikon da, var fornøyd med dem. Nå "svømmer" puppene i de BH'ene jeg brukte før. De er rett og slett tomme. Jeg trives ikke med de puppene jeg har nå og ønsker å ta silikon for å "gjenopprette" de jeg hadde før. Selv om mange mener det er stygt, ser falskt ut osv. Det bryr jeg meg ikke om. Men ja, det er jo media som påvirker, det gjelder jo alle deler av kroppen. Vi blir bombardert med perfekte kropper hver dag, så klart er det mange som blir påvirket av det. Inkludert meg. Takk for et ærlig og fint svar.
Gjest Coolaid Skrevet 8. februar 2015 #152 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er halvtjukk med små pupper, som Lena Dunham, og strutter rundt med det jeg har. Synes du små pupper er stygt? Ikke mitt problem. Jeg ble faen ikke til for å tekkes andres estetiske idealer. 70% av verdens befolkning mangler mat/vann/medisiner, men jeg skal bruke 50 000 på puppene mine? Haha, SÆRLIG. Noen ganger blir jeg så lei rike hvite folk.Anonymous poster hash: 0111c...319 Nå måtte jeg google Lena Dunham.... Hun er jo sexy på sin nerdete utradisjonelle måte. Syns det er flott jeg. Og at du strutter med boobsene dine og skriver et så bra svar er enda flottere.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #153 Skrevet 8. februar 2015 jeg har mindre pupper enn det menn har, og blir irritert når folk sier at puppene på bilde 1 ikke er pupper. Det er mange kvinner som har pupper i den størrelsen! Er det rart det er kroppspress i verden, når anonyme folk på nettet rakker ned på noe som i utgangspunktet er vakkert. Anonymous poster hash: 85136...644 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #154 Skrevet 8. februar 2015 Likte best bildet etter :-)Anonymous poster hash: f9cc2...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå