Gå til innhold

Pupper igjen... (bilde)

Fremhevede innlegg

Gjest KeyserSoze
Skrevet (endret)

Jeg likte etterbildet best. synes silikonpupper kan være fint og stygt, samt naturlige pupper kan være fine og stygge.

Selv har jeg silikon. Jeg tok silikon og løft. Da syr de på brystvortene på nytt ( æsj, høres så fælt ut) Du får beskjed om at følelsen i puppene kan avta litt, men det er ikke normalt at du mister all følelse. Jeg hadde ikke følelser i dem like etter operasjon, men nå har jeg følelser i dem.

Mine føles fastere enn før, naturlig nok, MEN de er ikke harde, og nei, du kjenner ikke implantatene. Nå hadde jeg C cup fra før da, så det er mulig at det har noe med utgangspunktet. Har du helt flate pupper og opererer inn en F cup så vil nok de føles mer unaturlige :P

Hvis noen lurte på hvorfor jeg tok silikon når jeg hadde c cup fra før, så er det fordi den ene var større enn den andre, og den ene hang mens den andre ikke gjorde det. Det var først og fremst det jeg ville rette på.

Endret av KeyserSoze
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte etterbildet best. synes silikonpupper kan være fint og stygt, samt naturlige pupper kan være fine og stygge.

Selv har jeg silikon. Jeg tok silikon og løft. Da syr de på brystvortene på nytt ( æsj, høres så fælt ut) Du får beskjed om at følelsen i puppene kan avta litt, men det er ikke normalt at du mister all følelse. Jeg hadde ikke følelser i dem like etter operasjon, men nå har jeg følelser i dem.

mine føles fastere enn før, naturlig nok, MEN de er ikke harde, og nei, du kjenner ikk eimplantatene. Nå hadde jeg C cup fra før da, så det er mulig at det har noe med utlangspunktet. Har du helf flate pupper og opererer inn en F cup så vil nok de føles mer unaturlige ut :P

Hvis noen lurte på hvorfor jeg tok silikon når jeg hadde c cup fra før, så er det fordi den ene var større enn den andre, og den ene hang mens den andre ikke gjorde det. Det var først og fremst det jeg ville rette på.

Har mer forståelse når man tar silikon av slike grunner som deg enn de som tar det når puppene i utgangspunktet er fine, faste og symmetriske.

Anonymous poster hash: 58a39...9c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

KG's "puppe"ideal (kanskje litt store):

a13-e1344559097701-300x252.jpg

Blir du aldri lei av å kommentere på silikontrådene?

Anonymous poster hash: c9a5b...e85

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke de opererte var særlig pene. Litt for mye innlegg syns jeg. Og som andre sier her, de originale er garantert best å ta på ;) Om jeg skulle tatt silikon, hadde jeg tatt en mer "naturlig" størrelse. Bedre å gå fra en A til en B enn fra en A til en D liksom.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

KG's "puppe"ideal (kanskje litt store):

Mange som har kommentert at de liker etter-bilde best

Hvorfor har du noe i mot at noen sier at de små og naturlige puppene er fine? Høres ut som du synes små pupper er det verste som kan være på en jentekropp. Dessuten, vi som sier at små pupper er fint kan også synes at store er det. Poenget er at både store og små kan være fine, og at mange som poster her ikke nødvendigvis trenger å ta silikon ;)

Disse små puppene er mye finere enn de du la ved. Forresten så finnes det mindre fine naturlige store pupper samt silikonpupper.

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

http://deadfix.com/wp-content/uploads/2011/08/small-boobs.jpg

Bilde med kopirett fjernet.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg syns ikke de opererte var særlig pene. Litt for mye innlegg syns jeg. Og som andre sier her, de originale er garantert best å ta på ;) Om jeg skulle tatt silikon, hadde jeg tatt en mer "naturlig" størrelse. Bedre å gå fra en A til en B enn fra en A til en D liksom.

Hvordan kan de originale være best å ta på, mon tro. De eksisterer jo ikke. Det blir som å ta på en 13-åring.

Ellers så er det fascinerende at det er så mange jenter som er eksperter i hvilke pupper som er best å ta på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan de originale være best å ta på, mon tro. De eksisterer jo ikke. Det blir som å ta på en 13-åring.

Ellers så er det fascinerende at det er så mange jenter som er eksperter i hvilke pupper som er best å ta på!

Det som er fascinerende er at du tror du kan alt om pupper, og vet hva som er best for alle osv. Du er ikke jente engang. Tror jeg hvertfall... :vetikke:

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Mange som har kommentert at de liker etter-bilde best

Hvorfor har du noe i mot at noen sier at de små og naturlige puppene er fine? Høres ut som du synes små pupper er det verste som kan være på en jentekropp. Dessuten, vi som sier at små pupper er fint kan også synes at store er det. Poenget er at både store og små kan være fine, og at mange som poster her ikke nødvendigvis trenger å ta silikon ;)

Klart små pupper også kan være fine. Men puppene i åpningsinnlegget var det ikke, hvis man kan kalle dem det.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det som er fascinerende er at du tror du kan alt om pupper, og vet hva som er best for alle osv. Du er ikke jente engang. Tror jeg hvertfall... :vetikke:

Nei, jeg er ikke jente - så derfor har jeg kanskje en viss formening om hvilke pupper som føles best å ta på også.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke jente - så derfor har jeg kanskje en viss formening om hvilke pupper som føles best å ta på også.

Tror jenter vet bedre hvordan pupper føles enn gutter. Vi lever med dem hver dag..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville du hatt en kjæreste som har silikon (bare noe mindre og annerledes form enn på bilde til TS) som dama ikke kjenner noe når du tar på dem, heller enn ei med små, følsomme pupper som nyter å bli berørt/tatt på?

Hæ? Små pupper som nyter å bli berørt/tatt på, vs silikon som er følelsesløse? Jeg har silikon, og jeg har iallefall like mye følelse som før jeg opererte meg.

Anonymous poster hash: 64249...b9d

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Hæ? Små pupper som nyter å bli berørt/tatt på, vs silikon som er følelsesløse? Jeg har silikon, og jeg har iallefall like mye følelse som før jeg opererte meg.

Ikke kom og forpest tråden med fakta!

Silikon = følelesløse pupper som føles ut som plastikk! Dermed basta! VRÆÆÆL!

Endret av Lincoln
Gjest New_Girl
Skrevet

Nok engang er det bevist at på KG er det umulig å foretrekke en type kropp uten å samtidig rakke ned på andre kropper.

Fascinerende.

• Liker 1
Skrevet

Tar på puppene mine hver dag jeg. Deilig det. Silikonpupper er hardere, og derfor ikke like deilige å ta på. Er kanskje forskjell for folk det også, men det er hvertfall det jeg syns.

Skrevet

synes ingen var fin jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Tar på puppene mine hver dag jeg. Deilig det. Silikonpupper er hardere, og derfor ikke like deilige å ta på. Er kanskje forskjell for folk det også, men det er hvertfall det jeg syns.

Poenget var vel at en mann tar på mange ulike pupper. Du tar vel bare (eller for det meste) på dine egne. Har du silikon?

Anonymous poster hash: dc4dc...817

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med å si at silikon er følelsesløse og harde? For dette har iallefall ikke jeg opplevd i det hele tatt. Har silikon selv, og ja de er faste, men ikke harde. I tillegg har de faktisk like mye følelse som før jeg opererte meg.

Det er greit at noen liker små pupper selv, men å rakke ned på mennesker som har tatt silikon synes jeg ikke noe om.

• Liker 1
Skrevet

Hva som er deilig å ta på er like individuelt som hvilke pupper man syns er finest/deiligst etc.

Skrevet

Poenget var vel at en mann tar på mange ulike pupper. Du tar vel bare (eller for det meste) på dine egne. Har du silikon?

Anonymous poster hash: dc4dc...817

Har ikke silikon, nei, men har da kjent på silikonpupper. Og, ja, jeg tar som regel på mine egne, hehe. Det er jo en grunn til at de ofte ser "stive" ut, for de er jo det. Fettvev i kroppen er jo mye mykere, og jeg tenker at det er ganske likt. Noen som har harde naturlige pupper..? Men som jeg sa, er det sikkert smak og behag.

Skrevet

Hva som er deilig å ta på er like individuelt som hvilke pupper man syns er finest/deiligst etc.

Jepp, nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...