Gå til innhold

Pupper igjen... (bilde)

Anbefalte innlegg

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hvordan er dette relevant? Jeg sa ikke noe om at alle måtte like silikon, dog har jeg aldri møtt noen som har synes mine har vært noe annet enn positivt. Sikkert fordi jeg bare har vært med menn som ikke dømmer ei jente ut fra en så ubetydelig ting som pupper. Det jeg sa var at det å gå bananas på pupper eller å kna dem som bolledeig uansett ikke er noe godt, så hvorfor gjøre det?

Anonymous poster hash: 5afc8...780

Du har silikon, ikke sant? Hvorfor skriver du da "en så ubetydelig ting som pupper"? Pupper må jo bety ganske mye for deg når du har silikon?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har silikon, ikke sant? Hvorfor skriver du da "en så ubetydelig ting som pupper"? Pupper må jo bety ganske mye for deg når du har silikon?

Nope. Det er det bare de uten silikon som tror. Pupper er veldig lite viktig for meg. Jeg tok silikon pga selvfølelsen da jeg var yngre. Å være flatbrystet var ikke noe som kledde min timeglassform. Så jeg tok silikon for flere år siden. Jeg fortalte det ikke til noen, og det er ikke noe jeg tenker over engang. De er en del av meg nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette relevant? Jeg sa ikke noe om at alle måtte like silikon, dog har jeg aldri møtt noen som har synes mine har vært noe annet enn positivt. Sikkert fordi jeg bare har vært med menn som ikke dømmer ei jente ut fra en så ubetydelig ting som pupper. Det jeg sa var at det å gå bananas på pupper eller å kna dem som bolledeig uansett ikke er noe godt, så hvorfor gjøre det?

Selvfølgelig sier ingen menn til deg at de ikke liker puppene dine når de er i et forhold eller har sex med deg. Tror ikke noe på at du ikke er litt over snittet opptatt av pupper, så lenge du tok fordi du hadde dårlig selvbilde pga puppene. Er selv ikke 100 % fornøyd med puppene mine, men legger meg ikke under kniven av den grunn, for så viktig synes jeg ikke puppene er.

Anonymous poster hash: 58a39...9c1

• 10 måneder senere...
Gjest Ennasus
Skrevet (endret)

Likte før-bildet best. Syntes små pupper er kjempefint!

edit: oi gammel tråd..

Endret av Ennasus
Skrevet

Finest før eller etter operasjon? Og hvorfor?

Jeg har pupper som før-bildet... Og skulle jeg operert hadde jeg ønsket resultat som etter-bildet.. Men er veldig i tvil... Dvs så godt som slått meg til ro med det jeg har, 80% sikker på at jeg ikke kommer til å fikse på dem..

http://www.plastikinstitutet.se/upload/bilder/broestkirurgi/broest-29/brost-29_original.jpg

Anonymous poster hash: fadc7...147

Førversjonen er direkte nydelig! :)

Å forandre noe så vakkert, dersom en kirurg gjør det, så bør han saksøkes i hue og rævva og miste legegodkjennelsen.

• Liker 2
Skrevet

Finest før eller etter operasjon? Og hvorfor?

Jeg har pupper som før-bildet... Og skulle jeg operert hadde jeg ønsket resultat som etter-bildet.. Men er veldig i tvil... Dvs så godt som slått meg til ro med det jeg har, 80% sikker på at jeg ikke kommer til å fikse på dem..

http://www.plastikinstitutet.se/upload/bilder/broestkirurgi/broest-29/brost-29_original.jpg

Anonymous poster hash: fadc7...147

Finest etter. Go for it, hvis det er noe du har lyst til.

Anonymous poster hash: 8617a...079

Skrevet

La meg spørre de som liker etter-bildet så godt, har dere noen gang tatt på silikonpupper? Det er i grunnen ganske ekkelt. Man kjenner innleggene godt.

Anonymous poster hash: 35e69...0ff

TS spurte hva som var FINEST, ikke deiligst å at på.

Anonymous poster hash: 8617a...079

Skrevet

Synes de før var litt veeeel små

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skyt meg, men 'etter' bildet så kunstig ut synes jeg.....

Og jeg har gjennom årens løp (garderober o.l.) sett mer enn en håndfull pupper i fri dresur.

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Hvis du faktisk skal ta silikon, gjør det skikkelig.

Spar opp 50-60,000, dra til en kirurg i London eller NYC som vet hva han driver med. Velg noen dråpeformede implantater som IKKE er for store.

Etter et år eller deromkring vil se supre ut og bli myke.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ea/99/1f/ea991f7605fd1509cd5f8623fb94e341.jpg

Bilde med kopirett gjort om til link.

- Magnifique, mod.

Anonymous poster hash: dc4dc...817

Jeg syns før bildet var penest. Etterbildet likte jeg ikke formen på, det så unaturlig ut. Jeg pleier aldri å oppfordre til silikon, men skal man nå absolutt gjøre det så er "dråpeformet" mye penere. Det skal være litt "heng" som gir en penere og mer naturlig form. Halve runde fotballer er bare dumt. Endret av Coolaid
Gjest Coolaid
Skrevet

Selvfølgelig sier ingen menn til deg at de ikke liker puppene dine når de er i et forhold eller har sex med deg. Tror ikke noe på at du ikke er litt over snittet opptatt av pupper, så lenge du tok fordi du hadde dårlig selvbilde pga puppene. Er selv ikke 100 % fornøyd med puppene mine, men legger meg ikke under kniven av den grunn, for så viktig synes jeg ikke puppene er.

Anonymous poster hash: 58a39...9c1

Klok avgjørelse. Du kan lære deg å elske dem, slik en kjæreste ville ha gjort. Man blir glad i hele personen man er i et forhold med, også puppene. Jeg er sikker på at de fleste "stygge" pupper som sitter på kvinnekropper er formet slik inni hodet, det er ikke et fysisk faktum.

Skrevet

La meg spørre de som liker etter-bildet så godt, har dere noen gang tatt på silikonpupper? Det er i grunnen ganske ekkelt. Man kjenner innleggene godt.

Anonymous poster hash: 35e69...0ff

Jeg har silikonpupper selv. Og mine pupper kjennes helt myke og naturlige ut. Sist mann som var i forhold med meg. Var ikke klar over at det var silikon, hadde heller ingen mistanke om det. Da det er veldig vanskelig og kjenne innlegget.

Anonymous poster hash: a330e...e56

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med kopirett og persondebatt.

- Magnifique, mod.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier menn de ikke vil ha silikonpupper når de sikler etter silikondamer? Ganske selvmotsigende vil jeg tro..

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor sier menn de ikke vil ha silikonpupper når de sikler etter silikondamer? Ganske selvmotsigende vil jeg tro..

Jeg tror du skal være uhyre forsiktig med å putte alle med baller inn i en enkelt kategori kalt 'menn', og så trekke en konklusjon om hva gruppen liker.

Det er store variasjoner, som enkelte av svarene i denne tråden også demonstrerer.

- Med det i minne er det også klokt å huske på at på langt, langt nær alle norske menn er på KG.

Og da vil den såkalte 'sannhetsgehalten' i påstanden om at 'alle menn sier en ting, men silker etter noe annet, ergo er alle menn dobbeltmoralske' bli mye mer nyansert.

Skrevet

Finest etter.

Jeg har pupper nesten som før- bildet, etter to graviditeter og amming. Er ikke fornøyd med tomme, flate pupper. Kommer til å ta silikon, uavhengig av hva andre mener.

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva basere du den kommentaren på? Bare lurer :)

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Finest etter.

Jeg har pupper nesten som før- bildet, etter to graviditeter og amming. Er ikke fornøyd med tomme, flate pupper. Kommer til å ta silikon, uavhengig av hva andre mener.

Jeg vil utfordre deg litt på akkurat det. - Du og alle andre som mener eller påstår at dere kun, utelukkende gjør dette for dere selv. (Påstår ikke at dere ikke gjør det)

Hvordan kom dere på ideen at puppene deres ikke er flotte nok ? Hvilke innflytelse bidro til denne avgjørelsen? Har litt vanskelig å tro at det ikke er påvirket fra media eller noen andre som forteller deg hvordan det er riktig å se ut.

Kan dere svare på det ?

Endret av Coolaid
Skrevet

Hva basere du den kommentaren på? Bare lurer :)

Vel, alltid når det snakkes om heite/fine damer så er det ofte disse silikonbertene som scorer høyt oppe på menns liste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...