Gå til innhold

Pupper igjen... (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør man. Man mister følelse store deler av brystene. Men det bryr ikke de som tar silikon seg om, så lenge de tror de blir litt mer attraktiv for gutta så er all smerte og dritt verdt det.

Anonymous poster hash: c9a5b...e85

Ikke alle som mister følelsen. Jeg mistet følelsen i mine i et halvt år. Nå har jeg mer følelse i dem enn jeg hadde før operasjon. Kan nesten komme av å bare bli tatt på puppene.

Anonymous poster hash: 5afc8...780

Skrevet

Jeg har silikon og jeg har like mye følelse i mine som jeg hadde før jeg tok silikon :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har silikon og jeg har like mye følelse i mine som jeg hadde før jeg tok silikon :)

Dette vet du bedre enn meg, men synes det høres merkelig ut at noe man opererer inn i kroppen kan føles på samme måte som naturlige pupper? Hadde du følsomme pupper før du tok silikon? Om man ikke har så veldig følsomme pupper fra før av merker man kanskje ikke så stor forskjell feks?!

Anonymous poster hash: 58a39...9c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk tar silikon hver dag verden over. Det er helt vanlig og veldig trygt.

ALLE operasjoner har en liten risiko, men operasjoner i dag går heldigvis bra :)

Anonymous poster hash: a7577...8cb
AnonymBruker
Skrevet

Folk tar silikon hver dag verden over. Det er helt vanlig og veldig trygt.

ALLE operasjoner har en liten risiko, men operasjoner i dag går heldigvis bra :)

Anonymous poster hash: a7577...8cb

Som nevnt over kan man måtte trenge ytterligere kirugi etter 10-15 år. Vanligvis varer ikke silikon hele livet. Under en graviditet vokser ofte puppene, og huden kan etter et svangerskap bli for løs for protesen slik at man må legge seg under kniven enda en gang.

Om man sliter med dårlig selvtillit (noe de fleste bruker som argument for at de tar silikon), så får de færreste bedre selvtillit at silikon i seg selv, og forskning viser at det er hele 73 % større sannsynlighet for at kvinner med brystimplatater tar selvmord enn befolkningen generelt. Dessuten kan det være vanskeligere å oppdage brystkreft ved mammografi på silikonopererte bryster.

Skrevet

Samme her. Jeg synes også de er deiligere å ta på nå enn foer. Tidligere var det jo ikke så mye å ta på eller massere, bare en knapp håndfull. De er myke også, tar mye mer på dem enn foer :)

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Jeg synes også de er deiligere å ta på nå enn foer. Tidligere var det jo ikke så mye å ta på eller massere, bare en knapp håndfull. De er myke også, tar mye mer på dem enn foer :)

Jeg har hørt av flere kompiser at de har erfart at små pupper er mer følsomme. Selv tror jeg dette varierer og at både store og små kan være følsomme/ikke så følsomme, men det at puppene dine før "bare var en knapp håndfull" har ikke noe med hvor følsomme de var.

Mine små er i hvert fall veldig følsomme. Kanskje du bare klarer å nyte det mer nå som du muligens er mer fornøyd med dem?

Skrevet

Jeg har hørt av flere kompiser at de har erfart at små pupper er mer følsomme. Selv tror jeg dette varierer og at både store og små kan være følsomme/ikke så følsomme, men det at puppene dine før "bare var en knapp håndfull" har ikke noe med hvor følsomme de var.

Mine små er i hvert fall veldig følsomme. Kanskje du bare klarer å nyte det mer nå som du muligens er mer fornøyd med dem?

Jeg liker dem bedre totalt sett.

Hvor folsomme de er aa ta paa er det samme, hverken mer eller mindre.

Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg har hørt av flere kompiser at de har erfart at små pupper er mer følsomme. Selv tror jeg dette varierer og at både store og små kan være følsomme/ikke så følsomme, men det at puppene dine før "bare var en knapp håndfull" har ikke noe med hvor følsomme de var. Mine små er i hvert fall veldig følsomme. Kanskje du bare klarer å nyte det mer nå som du muligens er mer fornøyd med dem? Anonymous poster hash: 58a39...9c1

Hvordan kan man vite hvordan andre sine pupper føles? Nå begynner dere småpuppe-fanatikere å bli patetiske for alvor.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man vite hvordan andre sine pupper føles? Nå begynner dere småpuppe-fanatikere å bli patetiske for alvor.

At jenta reagerer på at de blir berørt, går jeg ut i fra. Er i hvert fall sånn jeg viser det, viser at jeg nyter å bli tatt på dem, massert osv. Men dette har nok uansett ikke noe med puppestørrelse å gjøre, er nok bare forskjellig fra kvinne til kvinne :)

• Liker 2
Skrevet

Finest før eller etter operasjon? Og hvorfor?

Jeg har pupper som før-bildet... Og skulle jeg operert hadde jeg ønsket resultat som etter-bildet.. Men er veldig i tvil... Dvs så godt som slått meg til ro med det jeg har, 80% sikker på at jeg ikke kommer til å fikse på dem..

http://www.plastikinstitutet.se/upload/bilder/broestkirurgi/broest-29/brost-29_original.jpg

Anonymous poster hash: fadc7...147

Førbildet var finest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn her svarer etterbildet , og alle damer før bildet :P

Etterbildet så meget bra ut, flotte bryst :)

Anonymous poster hash: 97638...8a0
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer som også har sagt etter-bilde. Har ikke sett så mange menn her, men er noen som har sagt før-bildet også :) Tror du alle menn liker store bryster best? :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det heller er du som skulle ønske at alle guttene svarte etterbildet. For det er ikke tilfellet i denne tråden.

Anonymous poster hash: c9a5b...e85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Førbildet var finest.

Vel, jeg holdt en gang på med ei dame som var temmelig flatbrystet, og det var faktisk svært gledlig å kose med brystene hennes, mye fordi responsen var så god.

Hvor har du det i fra at alle mennene har sagt etter-bildet? Disse kommentarene ble bl.a postet her senest i dag tidlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter var finest. Men silikonpupper kan man jo ikke kna på samme måte, føles helt rart. Også er damene ofte så redd for puppene av man ikke kan gå helt bananas.

Anonymous poster hash: a4754...328
Skrevet

Hvor har du det i fra at alle mennene har sagt etter-bildet? Disse kommentarene ble bl.a postet her senest i dag tidlig.

Førbildet her har faktisk gigantbryster, sammenlignet med hun jeg refererte til. En annen sak er små bryster også kan forandre seg noe med åra, med amming og vektøkning.

AnonymBruker
Skrevet

Etter var finest. Men silikonpupper kan man jo ikke kna på samme måte, føles helt rart. Også er damene ofte så redd for puppene av man ikke kan gå helt bananas.

Anonymous poster hash: a4754...328

Jeg er ikke redd for puppene mine, men å kna eller gå bananas på puppene mine høres helt ærlig ikke noe stas ut. Hvorfor skal du gjøre det? Puppene er ikke bolledeig, det er et sensitive område. Du skal kjærtegne og kose med dem..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for puppene mine, men å kna eller gå bananas på puppene mine høres helt ærlig ikke noe stas ut. Hvorfor skal du gjøre det? Puppene er ikke bolledeig, det er et sensitive område. Du skal kjærtegne og kose med dem..

Jaja, noen gutter synes silikonpupper kjennes rart ut. Lev med det. Er du som har valgt å kjøpe dem og du kan ikke regne med at alle er like begeistret for dem som deg og dine silikon-medsøstre..

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, noen gutter synes silikonpupper kjennes rart ut. Lev med det. Er du som har valgt å kjøpe dem og du kan ikke regne med at alle er like begeistret for dem som deg og dine silikon-medsøstre..

Hvordan er dette relevant? Jeg sa ikke noe om at alle måtte like silikon, dog har jeg aldri møtt noen som har synes mine har vært noe annet enn positivt. Sikkert fordi jeg bare har vært med menn som ikke dømmer ei jente ut fra en så ubetydelig ting som pupper. Det jeg sa var at det å gå bananas på pupper eller å kna dem som bolledeig uansett ikke er noe godt, så hvorfor gjøre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...