Gå til innhold

Pupper igjen... (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle valgt ville jeg valgt de første. Er ikke noen fan av store upraktiske pupper. Liker dem best små.

Anonymous poster hash: 0ef33...dcb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvis du faktisk skal ta silikon, gjør det skikkelig.

Spar opp 50-60,000, dra til en kirurg i London eller NYC som vet hva han driver med. Velg noen dråpeformede implantater som IKKE er for store.

Etter et år eller deromkring vil se supre ut og bli myke.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ea/99/1f/ea991f7605fd1509cd5f8623fb94e341.jpg

Bilde med kopirett gjort om til link.

- Magnifique, mod.

Anonymous poster hash: dc4dc...817

Det var direkte stygt på en så tynn dame.

Endret av Magnifique
  • Liker 20
Gjest Beist
Skrevet

Hadde jeg stått i din situasjon ville jeg tatt silikon.

Men: Det er du som skal leve med puppene, ikke jeg. Det spiller ingen rolle hva jeg - eller noen andre for den saks skyld - ville valgt. Ja, nå er jeg kjedelig og PK, men det er sant. Hvorvidt du tar silikon eller ei er meg revnende likegyldig. Jeg håper bare du gjør det du gjør fordi du selv ønsker det.

Gjest kulerogkrutt
Skrevet (endret)

Endret av kulerogkrutt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Spar opp 50-60,000, dra til en kirurg i London eller NYC som vet hva han driver med. Velg noen dråpeformede implantater som IKKE er for store.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ea/99/1f/ea991f7605fd1509cd5f8623fb94e341.jpg

- Magnifique, mod.

Æsj det var stygge pupper!

Anonymous poster hash: 32b64...63c

Endret av Magnifique
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

La meg spørre de som liker etter-bildet så godt, har dere noen gang tatt på silikonpupper?

Anonymous poster hash: 35e69...0ff

Ja, har tatt på flere.

Likte ikke etter-bildet men har sett og tatt på fine pupper med silikon. Eksen hadde dråpeformede, hun tok det et par år tidligere. De er naturligvis fastere enn andre pupper, men de var gode å ta på.

Skrevet

Det var direkte stygt på en så tynn dame.

De er ekte, så synd for henne. Hun kunne redusert dem, men all operasjon er vel fy-fy?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter-bildet var finest :)

Anonymous poster hash: 5ef9b...763
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

- Magnifique, mod.

Det der så jævlig lite attraktivt ut.

Anonymous poster hash: c9a5b...e85

Endret av Magnifique
  • Liker 2
Skrevet

De runde plastikk-puppene der ser ikke ut.

AnonymBruker
Skrevet

Likte etter-bildet best :)

Anonymous poster hash: a1915...26a
AnonymBruker
Skrevet (endret)

- Magnifique, mod.

Hun her har jo hengpupper

Anonymous poster hash: 902bb...791

Endret av Magnifique
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt dråpeformet om jeg var deg. Jeg tok det selv, og angrer ikke et sekund. Er ikke noe fan av helt trillrunde pupper.

Anonymous poster hash: 64249...b9d
AnonymBruker
Skrevet

Finest før eller etter operasjon? Og hvorfor?

Jeg har pupper som før-bildet... Og skulle jeg operert hadde jeg ønsket resultat som etter-bildet.. Men er veldig i tvil... Dvs så godt som slått meg til ro med det jeg har, 80% sikker på at jeg ikke kommer til å fikse på dem..

http://www.plastikinstitutet.se/upload/bilder/broestkirurgi/broest-29/brost-29_original.jpg

Anonymous poster hash: fadc7...147

Synes du bør spørre deg selv om hvordan du vil takle det om det skulle gå galt og tilsvarende om det blir bra og du kan få mersmak på operasjoner. Det er det som er det skumle med å bygge selbildet på operasjoner og legemidler.

Anonymous poster hash: 4c617...383

AnonymBruker
Skrevet (endret)

- Magnifique, mod.

Hengepupper er no good!! Fysj!

Anonymous poster hash: 9ea9b...a06

Endret av Magnifique
Gjest Ceciline
Skrevet

Ville valgt dråpeformede OM jeg skulle hatt implantat -ikke runde. Og så synes jeg de var litt for store implantat. Likte da best de naturlige, selv om jeg også kan forstå ønsket om større bryst.

Skrevet

Etter. Men de var jo veldig unaturlige, hun har fått lagt inn litt for store implantater etter min smak.. Hadde de vært litt mindre hadde det vært perfekt :)

Såklart, naturlig er det beste, men jeg personlig liker ikke helt flate pupper. (De på bildet var ikke så ille da :) )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke begripe at noen foretrekker silikonpupper, se godt på etter-bildet, beklager, men utrolig stygt og tacky, ser bare latterlig ut.

Anonymous poster hash: 5d6ea...167
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

- Magnifique, mod.

Dess flere jeg ser som misliker dette bildet, jo bedre liker jeg det. Det er jo en flott kropp! Hun har kanksje ikke drømme-BH-størrelsen etter min preferanser (like det ofte mindre), men bortsett fra det er hun jo veldig pen å se på.

Anonymous poster hash: 2607b...3e5

Endret av Magnifique
  • Liker 3
Skrevet

Rent estetisk sett så er nok etterbildet det jeg finner mest attraktivt, men om jeg skulle ha valgt å ha noen av disse selv, så hadde jeg nok valgt før-bildet da det ser mest naturlig ut og mest sannsynlig også er bedre å ta på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...