Gå til innhold

Analsex HJELP

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og typen har prøvd analsex en del ganger, men har aldri vært vellykket.. Den forrige gangen vi prøvde så fikk han den inn, men ikke helt inn siden jeg fikk så utrolig vondt. Vi brukte glidemiddel, men fikk det fortsatt ikke til.. Jeg tenner veldig på tanken på å ha det, men når vi først prøver synes jeg det gjør veldig vondt. Jeg er også redd for å bæsje på meg eller at han skal på bæsj på fingeren/kuken. Vi skal prøve på nytt ikveld, noen tips?

Anonymous poster hash: 3b193...941

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du tenner på tanken, så er det ikke noe galt med å forsøke. For å slappe av skikkelig, sørg for å tømme deg skikkelig på forhånd. Det er også viktig med langt forspill. Du må være virkelig tent. Han må også være flink til å bruke god tid, selv om det kan være vanskelig ettersom han sklir lenger og lenger inn. Masse glidemiddel, og et lite glass vin, kan være gode hjelpemidler.

Anonymous poster hash: b60ca...c9a
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du tenner på tanken, så er det ikke noe galt med å forsøke. For å slappe av skikkelig, sørg for å tømme deg skikkelig på forhånd. Det er også viktig med langt forspill. Du må være virkelig tent. Han må også være flink til å bruke god tid, selv om det kan være vanskelig ettersom han sklir lenger og lenger inn. Masse glidemiddel, og et lite glass vin, kan være gode hjelpemidler.

Anonymous poster hash: b60ca...c9a

Tusen takk!! Får satse på at det funker:-)

Ts

Anonymous poster hash: 3b193...941

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig viktig at han bruker god tid på å komme inn i deg, sakte og forsiktig og mye glidemiddel. De første gangene jeg og min kjæreste prøvde, fikk vi det ikke til heller. Men da jeg til slutt greide å komme inn i henne, var det utrolig deilig. Dere kan kanskje prøve at du sitter oppå ham og sakte fører pikken hans inn i anus. Han må ligge helt rolig og ikke støte i mot. Da er det du som har kontrollen og kan føre den inn i ditt tempo. Kan nesten garantere at han vil like den stillingen :-)

Anonymous poster hash: 0f0ad...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...