AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Nå satt jeg på pc, så plutselig kom det et merkelig hult hopp fra hjertet midt i brystet og jeg skvatt skikkelig av det. Alt av "hjertegreier" kjenner jeg på venstre siden, så det var ekkelt at det kom der kjentes ut som en kraftig og kortvarig luftboble. Noen som vet hva det kan ha vært? Anonymous poster hash: 0ef7d...d69
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg får slik ganske ofte. Etterpå så dunker hjertet mitt veeeldig tungt og sakte på en måte, før det går tilbake til normalt etter kanskje 10 sekunder. Syntes det er skikkelig ubehagelig når det skjer, men har aldri funnet ut hva det er!Anonymous poster hash: f57de...41a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Ja, er ekkelt :S ingen du har pratet med som vet hva det er heller? Eller om det er farlig. Anonymous poster hash: 0ef7d...d69
nattsvermer Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Hender jeg har det jeg og, men det er stort sett ufarlig. Men det er sikkert greit å dra til legen om du er bekymra I denne linken står det litt info. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå