AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Min samboer ser ut som om han veier like mye som deg og eg er redd for at han skal gå mer ned i vekt for han er veldig tynn allerede.hvis du ikke er så glad i magen så er den eneste måten å "bli kvitt den" eller rettere sagt stramme den opp må du nok trene mage og rygg. du kan begynne på et trenesenter og få råd og tips av en PT ? you are beautful just the way you are og det er ingenting å bekymre deg for når det gjelder vekten din. still deg foran speilet og finn alle de fine tingene med deg og gi deg selv en peptalk. dette handler ikke om kroppen, men heller om din usikkerhet og at du lite selvtillit. jeg sier ikke dette for å være slem men snakker om masse erfaring bortsett fra at eg er faktisk overvektig. jeg veier 50 kilo for mye og har begynt å trene og spise sunnere. og ja det er litt for at jeg skal se bedre ut men 90 % av grunnen for at jeg gjør dette er fordi min kropp begynner å tære på alle disse ekstra kiloene. vond rygg, klarer ikke å gjøre så mye i løpet av dagen. dårlig kondis, sliter med pust, sover dårlig om natten så jeg er trøtt hele dagen. jeg har en sykdom som dempes når jeg går ned i vekt. det er for å hindre at jeg får diabetes og kreft. jeg vil ned i vekt slik at jeg kan få en mulighet til å få barn osv osv.... hva er din grunn for å gå ned i vekt??? tenk litt på hvorfor og ikke så mye på at du skal se ut som en anarektisk model som ikke spiser. noe som du ikke ser ut som. du ser perfekt ut akkurat noe. du må prøve å akseptere den du er isteden for at du skal hele tiden forandre på den du er. du sitter sikkert og tenker på at jeg gjør jo akkurat det selv, men nei... jeg jobber veldig mye for å akseptere den jeg er og at grunnene for at jeg skal ned i vekt er det som jeg har skrevet ovenfor. går selv til psykolog på grunn av akkurat dette kanskje det å snakke med en psykolog kan hjelpe deg lykke til. Anonymous poster hash: 75f91...878
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mars 2014 #22 Skrevet 28. mars 2014 Du ser helt ærlig talt kjempefin ut 3
strawberry Skrevet 28. mars 2014 #23 Skrevet 28. mars 2014 Ikke gå ned noe i vekt iallefall! Tren heller muskler (styrketrening)
pressplay Skrevet 28. mars 2014 #24 Skrevet 28. mars 2014 TS, tror du sammenligner deg for sterkt med gutter på din alder. Mange unge gutter er radmagre etter en lang pubertetstid, men det er ikke normalen blant voksne menn. Om du har samme kroppen når du blir 30 vil folk gi deg komplimenter for å være slank og fin. Du er ikke 10 kg for tjukk. Om jeg skulle pirke på noe så var det å få litt mer muskler. Ikke mye, men bare så man så litt definerte muskler. For all del ikke begynn å slanke deg. Ta heller å kutt ned på snop og cola og få deg en fast treningsrutine i en idrett du liker. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #25 Skrevet 28. mars 2014 En helt normal kropp. Men å miste 10 kg er nok i overkant. Gå ned 5 kg fett, men legg på med muskler er mitt råd. Anonymous poster hash: 9e6d2...3e5
pressplay Skrevet 28. mars 2014 #26 Skrevet 28. mars 2014 Eller for å ta det jeg tror er det egentlige problemet ved roten; frykten for å ikke være attraktiv nok for damene. Om du ikke klarer å skaffe deg dame er det ikke pågrunn av den kroppen i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #27 Skrevet 28. mars 2014 Hvor er hårene? Anonymous poster hash: 8927b...88b
Mann 42 Skrevet 28. mars 2014 #28 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg syns ikke du ser tjukk ut. Hvis du mister 10 kilo kroppsvekt, så blir du VELDIG tynn. Med mindre ditt kroppsideal er androgynt, så ville jeg heller anbefalt deg å bygge noen kilo muskler på overkroppen. Du er ikke direkte spinkel som du er, men litt ekstra upper body strength og litt kjøtt på latissimus dorsi (skrå ryggmuskler) triceps, biceps og brystmuskler ville nok endre kroppsproporsjonene slik at midjen fremstår som relativt smalere. Og ikke vær gnukk med situpsa og planke-øvelser! Og det er ikke nødvendig å gå på noe treningsstudio hvis du ikke liker det. Nær sagt en hvilken som helst sport vil gi deg mer muskler. Så lenge det ikke er sjakk, da. Men mange damer syns det er attraktivt med store muskler mellom øra også, så for all del. Endret 28. mars 2014 av Mann 42 1
Gjest New_Girl Skrevet 28. mars 2014 #29 Skrevet 28. mars 2014 Syns du hadde en fin kropp trenger verken å gå ned i vekt eller få mere muskler for at jeg skal syns den var bra hvert fall.
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #30 Skrevet 28. mars 2014 Kan du ikke bare ta noen situps da?Anonymous poster hash: c704f...ca6 du kan ikke punktslanke en kropp... dessuten skal det mer enn situps til for å få abs
Gjest kulerogkrutt Skrevet 28. mars 2014 #31 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Endret 30. august 2014 av kulerogkrutt
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #32 Skrevet 28. mars 2014 Du ser fantastisk ut! Du trenger ikke gjøre noe med kroppen din, den ser kjempefin ut! Anonymous poster hash: 00bae...285 1
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #33 Skrevet 28. mars 2014 Ser ut som en helt normal guttekropp. Hold den vedlike så er du sett for life.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #34 Skrevet 28. mars 2014 Litt tynnfeit, kanskje? Trent styrke. Anonymous poster hash: 20b7c...0b7
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #35 Skrevet 28. mars 2014 Hva legger du i "abs"? Sixpack? Personlig synes jeg ikke sixpack er noe å strebe etter, men hver sin smak. Jeg kan verdsette innsatsen selv om jeg i utgangspunktet ikke deler preferansen. TS: Ikke alle damer foretrekker syltynne menn eller menn med sixpack og muskler, selv om det kan være fint det også. For min del så funker det sånn at hvis jeg tiltrekkes av en mann, så tiltrekkes jeg av kroppen hans også. Ikke på tross av eventuelle "feil". Det blir bare automatisk sånn at utseendet appellerer til meg nettopp fordi han er den han er! (Sykelig under- eller overvekt er selvfølgelig ikke sunt, men det er en annen diskusjon.) Poenget mitt var: du kan ikke punktslanke kroppen. Dessuten hjelper det lite med pushups om du har en del magefett Og bare for å ha det på det rene ( før hønsegjengen blir hysteriske: jeg mener ikke at ts har mye magefett. Det er på generelt grunnlag jeg snakker
samanthaa Skrevet 28. mars 2014 #36 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ville ikke gått ned i vekt om jeg var deg, jeg ville kanskje heller prøvd å bygd muskler :-) Ikke frekt ment på noen måte, altså!
Shira Skrevet 28. mars 2014 #37 Skrevet 28. mars 2014 Haha, fordi det funker. TS, synes du ikke trenger å slanke deg, men er ingenting galt med å kanskje bygge muskler istedet? Selvsagt funker det. 10 situps * 3 et par ganger i uka.
paz Skrevet 28. mars 2014 #38 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Selvsagt funker det. 10 situps * 3 et par ganger i uka.Ikke for å få bort magefett, nei. Ihvertfall ikke det nederste. Det som funker er et sunt kosthold og intervalltrening. Og styrketrening... Situps gjør kanskje magen sterkere, men man må først få bort overflødig fett, og det hjelper ikke situps deg med. Endret 28. mars 2014 av paz
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #39 Skrevet 28. mars 2014 Gjør hva faen du vil, men å gå ned 10 kg, DET må du ikke finne på å gjøre Anonymous poster hash: 6aba4...b2f
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mars 2014 #40 Skrevet 29. mars 2014 Synes du har fin mage, jeg! Savnet kanskje litt hårvekst Personlig er jeg ikke fan av sixpac, synes ikke at det er så pent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå