Gjest Soley Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Det er selvfølgelig ikke riktig at kvinner skal ha "lov" til å avvise en mann slik, når menn ikke kan det. Synes ikke noen av delene er bra, helt ærlig. Synes alt for mange er for utseendefokuserte. Ikke bra :/ Utsende har jo noe å si... Du vil jo at partneren din skal være fin å se på, og første inntrykket er jo utsende, og så kommer de andre tingene ettervert.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #22 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ser poenget i tegningen, men.... For min egen del så er jeg komfortabel med at jeg er 1.79 og at jeg dermed ikke er attraktiv for enkelte kvinner som er høyere enn meg. Men det går begge veier, synes selv det blir rart om jeg skulle være ca. 5 cm lavere (eller mer) enn hun jeg er sammen med. Det høres kanskje primitiv ut, men liker å se på meg selv som den sterke og beskyttende overfor hun som jeg er sammen med og det blir litt vanskelig når en eventuell partner er en del høyere. Så jeg har ingen problemer med å bli avvist på grunn av høyde, men grunnet at jeg er ganske selvbevisst på dette så prøver jeg meg heller ikke på damer som er høyere enn meg. Hehe, du er jo ikke LAV, heller da! 179 - det er jo nesten 180, det! Helt middels i nordisk målestokk, og høy på verdensbasis! Det burde være nok av damer du kunne prøve deg på! Hilsen kvinne på 167Anonymous poster hash: 63484...b07 1
Purple Diamond Skrevet 29. mars 2014 #23 Skrevet 29. mars 2014 Dette er ikke riktig. Det er mange ting som er viktigere for kvinner enn høyde, så lenge mannen ikke er lavere enn hennes/veldig lav. Alle menn med litt sjans velger derimot bort feite kvinner. At høye menn er litt mer attraktive alt annet likt betyr ikke at det er et primærkrav, men at en kvinne skal være tynn er nettopp det for menn. Jeg virkelig hater ordet "feit"! Så du mener at om man har en del kilo mer enn gjennomsnittet, så trenger man ikke se to ganger på en normalvektig mann, fordi man ikke har sjans uansett? Høres tullete ut. Folk er forskjellige.
Purple Diamond Skrevet 29. mars 2014 #24 Skrevet 29. mars 2014 Utsende har jo noe å si... Du vil jo at partneren din skal være fin å se på, og første inntrykket er jo utsende, og så kommer de andre tingene ettervert. Joda, man må jo føle fysisk tiltrekning også. Men jeg mener at altfor mange velger bort flotte mennesker, fordi de f.eks. har for mange kg eller er for lave, før man har blitt kjent med dem.
Gjest Offensive Pie Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 Jeg virkelig hater ordet "feit"! Så du mener at om man har en del kilo mer enn gjennomsnittet, så trenger man ikke se to ganger på en normalvektig mann, fordi man ikke har sjans uansett? Høres tullete ut. Folk er forskjellige. "Feit" er et beskrivende ord, akkurat som "høy" eller "grønn". Hvorfor gi det mer makt enn de andre ordene i samme kategori? Jeg har vært smellfeit, og nå er jeg småfeit. Jeg er også over gjennomsnittelig høy, og har en vinrød genser på. Ingen av adjektivene er mer nedsettende enn de andre, om man ikke velger å gi dem mer makt. Ta tilbake adjektivene Men, jeg har også alltid vært tiltrukket av under gjennomsnittet høye menn, så jeg har kanskje ikke uttalerett i denne tråden?
Purple Diamond Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 "Feit" er et beskrivende ord, akkurat som "høy" eller "grønn". Hvorfor gi det mer makt enn de andre ordene i samme kategori? Jeg har vært smellfeit, og nå er jeg småfeit. Jeg er også over gjennomsnittelig høy, og har en vinrød genser på. Ingen av adjektivene er mer nedsettende enn de andre, om man ikke velger å gi dem mer makt. Ta tilbake adjektivene Men, jeg har også alltid vært tiltrukket av under gjennomsnittet høye menn, så jeg har kanskje ikke uttalerett i denne tråden? Så lenge ordet "feit" ikke brukes nedsettende, kan det sikkert være greit. Men ordet blir altfor ofte brukt i negativ forstand, så jeg klarer rett og slett ikke bruke "feit" som et adjektiv om mennesker, uten at det føles nedsettende og feil. 1
Genesis Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Jeg virkelig hater ordet "feit"! Så du mener at om man har en del kilo mer enn gjennomsnittet, så trenger man ikke se to ganger på en normalvektig mann, fordi man ikke har sjans uansett? Høres tullete ut. Folk er forskjellige. Nei, jeg skrev alle med litt sjangs på damer. Det gjelder absolutt ikke alle normalvektige menn, det er mange menn som ser helt gjennomsnittelige ut som ikke har sjans på kvinner overhode, og disse kan lett ende opp med en tykk kvinne. De aller fleste menn ønsker seg en slank kvinne, og det gjenspeiles selvfølgelig også i hvilke menn som blir sammen med fete kvinner. Som litt under middels høy mann må jeg tåle å være uaktuell for en del kvinner på bakgrunn av noe jeg ikke kan gjøre noe med, så jeg har svært lite sympati med tjukke kvinner som klager over dårlig sjans. Ønsker man å bli mer attraktiv er det da bare å kjøpe satsmedlemskap og komme seg i form, og gidder man ikke det, ja da er vel ikke det å skaffe seg en attraktiv mann så viktig i utgangspunktet. Er det virkelig et newsflash at menn er opptatt av kropp og synlige former?
Gjest Soley Skrevet 30. mars 2014 #28 Skrevet 30. mars 2014 Joda, man må jo føle fysisk tiltrekning også. Men jeg mener at altfor mange velger bort flotte mennesker, fordi de f.eks. har for mange kg eller er for lave, før man har blitt kjent med dem. Ja det er jo sant, men de fleste har jo preferanser, altså jeg personlig liker slanke jenter, liker ikke litt lubben heller, ikke missforstå meg jeg har ikke noe imot dem! Men vi alle har våre preferanser? Dessuten så er jeg ikke en veldig stor kar og synes små og veldig slanke jenter er mer sexy :D Men fint at du skjønner hva jeg mener, endelig noen som gjør det. Noen jenter har nok oppmerksomhet fra før av, hvorfor skal de prøve å få meg til å legge merke til dem? Skjønner jo at de liker å få oppmerksomhet, men ender jo opp med flørt og ikke noe mer. Uansett så vil jeg heller bli sammen med en Average looking girl, har følelsen av at de prioritere viktige ting mer enn de som er attraktive, og har mye høyere/bedre ambisjoner. Jeg liker jenter med ambisjoner og som står for sitt, eller har bein i nese
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå