AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Det her er morsom liten sak som jeg vil dele. Diskuter folkens:) Anonymous poster hash: 416d0...7ce 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Det blir ingen diskusjon. Bare vent du, til moderatorene kommer og fjerner bildet og ødelegger tråden pga brudd på "kopirett". Anonymous poster hash: 7fc14...988 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Det blir ingen diskusjon. Bare vent du, til moderatorene kommer og fjerner bildet og ødelegger tråden pga brudd på "kopirett". Anonymous poster hash: 7fc14...988 heh, det er ikke kopirett på den her. nice try Anonymous poster hash: 416d0...7ce 2
Purple Diamond Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Det er selvfølgelig ikke riktig at kvinner skal ha "lov" til å avvise en mann slik, når menn ikke kan det. Synes ikke noen av delene er bra, helt ærlig. Synes alt for mange er for utseendefokuserte. Ikke bra :/ 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 heh, det er ikke kopirett på den her. nice try Anonymous poster hash: 416d0...7ce Lol, legg merke til anførselstegn. Du vet visst ikke hvordan ting fungerer her på KG. Ingen bilder er tillatt (utenom de man selv har tatt). Utallige tråder og innlegg er blitt ødelagt pga dette. Anonymous poster hash: 7fc14...988
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Lol, legg merke til anførselstegn. Du vet visst ikke hvordan ting fungerer her på KG. Ingen bilder er tillatt (utenom de man selv har tatt). Utallige tråder og innlegg er blitt ødelagt pga dette. Anonymous poster hash: 7fc14...988 dette bildet har ikke kopirett. Anonymous poster hash: 416d0...7ce
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b Enig i den. Anonymous poster hash: a081a...66c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b Høye menn er like attraktiv for kvinner som slanke kvinner er for menn. så, sånn sett kan det sammenlignes. Anonymous poster hash: 416d0...7ce 1
Genesis Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b Grunnen til det er at det er en stor del overvektige/småfeite mennesker av begge kjønn, som ønsker å normalisere sin egen tilstand.
Genesis Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Høye menn er like attraktiv for kvinner som slanke kvinner er for menn. så, sånn sett kan det sammenlignes. Anonymous poster hash: 416d0...7ce Dette er ikke riktig. Det er mange ting som er viktigere for kvinner enn høyde, så lenge mannen ikke er lavere enn hennes/veldig lav. Alle menn med litt sjans velger derimot bort feite kvinner. At høye menn er litt mer attraktive alt annet likt betyr ikke at det er et primærkrav, men at en kvinne skal være tynn er nettopp det for menn.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Dette er ikke riktig. Det er mange ting som er viktigere for kvinner enn høyde, så lenge mannen ikke er lavere enn hennes/veldig lav. Alle menn med litt sjans velger derimot bort feite kvinner. At høye menn er litt mer attraktive alt annet likt betyr ikke at det er et primærkrav, men at en kvinne skal være tynn er nettopp det for menn. Det kommer vel litt an på mannen ^^ Anonymous poster hash: a081a...66c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Dette er ikke riktig. Det er mange ting som er viktigere for kvinner enn høyde, så lenge mannen ikke er lavere enn hennes/veldig lav. Alle menn med litt sjans velger derimot bort feite kvinner. At høye menn er litt mer attraktive alt annet likt betyr ikke at det er et primærkrav, men at en kvinne skal være tynn er nettopp det for menn. Jaja, Sosial verdi, humor osv kommer først. men sånn generelt er høyde en av de viktigste fysiske trekkene hos mannfolk. er du en mann under 170, har du det MYE tøffere enn han på 185. Anonymous poster hash: 416d0...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Jaja, Sosial verdi, humor osv kommer først. men sånn generelt er høyde en av de viktigste fysiske trekkene hos mannfolk. er du en mann under 170, har du det MYE tøffere enn han på 185. Anonymous poster hash: 416d0...7ce Signerer den desverre.. Anonymous poster hash: 9b82c...fc6
Shira Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Hva er det som er galt med å avvise noen man ikke er tiltrukket av? Jeg hadde også avvist en som var lavere enn meg eller en som var for tjukk. Man må nesten føle tiltrekkelse.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b Den eneste måten det ikke kan sammenlignes på er at vekt er noe man faktisk kan gjøre noe med. Så hvis noe av det er verre enn det andre er det det å utelukke noen pga. høyde. Men jeg er enig med de som sier at begge ting bør aksepteres, man kan ikke noe for hva man blir tiltrukket av. Hilsen høy og veltrent mann som er sammen med en lubben jente, men som ikke legger seg oppi og dømmer hva andres preferanser er. Anonymous poster hash: 9294e...180 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Jeg synes lav og veltrent mann er bedre enn høy og feit mann. Jeg er heteroseksuell kvinne, forresten. Men på samme tid synes jeg middels høy (høyere enn mine 173) veltrent mann er aller best. Og det må jeg få lov til å synes. Det blir som å spørre en mann om han vil ha ei lita slank dukke eller en høy og slank modell. Om han velger en av de to - så er han ikke dust eller diskriminerende, han har en preferanse... Jeg har en bestevenninne som er fra et afrikansk land. Jeg har tilbrakt muslimske høytider med familien og trives godt. Men jeg tenner ikke på mannfolkene derfra. Ikke pga noe annet enn utseende. Det gjør meg ikke til rasist, for jeg synes arabiske menn er blant de vakreste jeg kan legge øynene på. Men det gjør at jeg har en preferanse for mitt høyst private tenningsmønster. Så TS sitt søte og finurlige bilde er bullshit. Anonymous poster hash: e2fcb...38f 1
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Om ei dame hadde avvist en mann fordi han er tjukk hadde hylekoret vært like stort. Hadde en mann avvist en dame fordi hun er for høy hadde garantert de fleste menn støttet ham fullt ut. Så dette går begge veier, uavhengig av kjønn. Det er håpløst å sammenligne vekt og høyde. Anonymous poster hash: 87a7a...f1b Nemlig.
cupids dead Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ser poenget i tegningen, men.... For min egen del så er jeg komfortabel med at jeg er 1.79 og at jeg dermed ikke er attraktiv for enkelte kvinner som er høyere enn meg. Men det går begge veier, synes selv det blir rart om jeg skulle være ca. 5 cm lavere (eller mer) enn hun jeg er sammen med. Det høres kanskje primitiv ut, men liker å se på meg selv som den sterke og beskyttende overfor hun som jeg er sammen med og det blir litt vanskelig når en eventuell partner er en del høyere. Så jeg har ingen problemer med å bli avvist på grunn av høyde, men grunnet at jeg er ganske selvbevisst på dette så prøver jeg meg heller ikke på damer som er høyere enn meg. 1
Gjest Kvinneline Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Synes det er så merkelig at vi stadig skal snakke for andre mennesker om hva menn/damer finner tiltrekkende. Alle er vi forskjellige, og selv om kanskje flertallet liker noenlunde det samme, er ikke flertall alle! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå