Gå til innhold

Jeg sliter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet.

Irrlys, mod.

Anonymous poster hash: 39da4...fe4

Endret av irrlys
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Ps: Ikke skriv unnskyld, du har ingenting å unnskylde for.

Skrevet

Du bør fortelle dette til legen din, så du får hjelp .

AnonymBruker
Skrevet

Du bør fortelle dette til legen din, så du får hjelp .

Føler bare jeg hadde irritert ham ved å si det. Han har kjent meg siden jeg var liten, og er en venn av faren min. Dessuten sliter jeg en del med blodtrykksfall, og er redd for at han skal mene det har sammenheng med dette. (Har det selv om jeg er normalvektig, og er inni en "bra" periode hvor jeg spiser når jeg skal og har det ganske ok med selvbildet)

Anonymous poster hash: 39da4...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Du har helt klart en spiseforstyrrelse, og det kan også høres ut som om du er deprimert? Jeg synes du skal oppsøke hjelp. Dersom du ikke vil gå til fastlegen din, så kan du kanskje snakke med helsesøster på skolen din, eller helsestasjon for ungdom? Eventuelt en lærer eller en annen voksenperson du stoler på. Det er veldig viktig å søke hjelp i tide for slike problemer, før det blir enda verre.

Spiseforstyrrelse handler forresten ikke om hva man veier, det handler om hva man tenker og føler om mat, kropp og vekt. Det du beskriver her er uten tvil en spiseforstyrrelse.

Jeg håper du klarer å oppsøke hjelp, for du trenger å få hjelp til å bli frisk fra dette. Hilsen ei annen med spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 367e1...a7f
Skrevet

Kjære TS.

Her på KG er det ikke lov å diskutere spiseforstyrrelser, dette fordi det kan virke triggende på andre i samme situasjon, vi vet ikke hvilken kompetanse som ligger bak svarene, og at du kan få skadelige råd i den situasjonen du er i nå.

Jeg foreslår at du snakker med legen din, eller tar kontakt med IKS, for eksempel. http://www.iks.no/tilbud/, 22 94 00 10.

Jeg vil ikke at du skal være redd for å snakke med legen din, selv om han er kjent med familien din. Det er dette som er jobben hans, og han har taushetsplikt.

Jeg ønsker deg lykke til :hug:

Tråden stenges.

Irrlys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...