Gå til innhold

erfaring trekant/ett par til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen vil så veldig gjerne ha trekant, inkludere en dame til. Han sier vi kan prøve med en mann til, også, eventuellt et par. Han har hatt trekant før, og dette var visst stor stas skjønner jeg. Men jeg tror ikke dette er nor for meg. Jeg tror jeg hsdde blitt sjalu, og tenkt på at han ville likt denne nye alt for godt. Hadde jeg vært singel, hadde saken vært noe annet. Noen med erfaringer? Både +&- ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Jeg hadde trekant med en venninne og en gutt. Opplevelsen var helt grei, men jeg hadde nok foretrukket og vært foruten venninnen. Det var i edru tilstand. Altså, det var hyggelig, og jeg og venninnen min fikk et bedre forhold i ettertid, men var litt "trangt om plassen" :ler:

Nå som jeg er i et forhold ville jeg ikke hatt trekant. Jeg ønsket faktisk dette for noen år tilbake, men mannen var IKKE interessert uansett om det var en ekstra dame eller mann. Og glad er jeg for det i dag, for jeg tror forholdet ville tatt slutt. Jeg kjenner meg selv godt i dag, og selv om jeg er veeeldig lite sjalu av meg, tror jeg ikke at jeg hadde ønsket å se min mann med et annet menneske i senga. Vi begge hadde vell blitt sjalu, og alt ville vært rart i ettertid.

Hvis du selv vet at du ville blitt sjalu og usikker synes jeg du skal si til mannen din at du ikke ønsker en trekant. Det kan godt hende at han også ville blitt sjalu om han så deg i aksjon med noen andre.

Endret av Kvinneline
  • Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg har sagt nei så langt, men har også sagt at hvis jeg skulle møte en (uavhengig kjønn) som alt klaffer med, og denne ymter frempå et ønske om dette, da er det no annet. Men har ikke møtt noen på de seks åra vi har vært sammen så hehe.. sjansen er vel heller veldig liten med andre ord.

Skrevet

Jeg har erfaring både med trekant og et par til.

For det første: Hvis du ikke har lyst, skal du ikke gjøre det! Du bestemmer!

Men bortsett fra det: Trekant og firkant kan være kjempegøy, og har gitt meg mye deilig sex :danse:

Det kan gjøre at man blir sjalu ja, så det bør du være klar over. Min erfaring er at det er minst fare for sjalusi hvis det er et annet par, og ikke bare en. Dessuten at det er et par man ellers ikke har som venner man møter ellers.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har erfaring både med trekant og et par til.

For det første: Hvis du ikke har lyst, skal du ikke gjøre det! Du bestemmer!

Men bortsett fra det: Trekant og firkant kan være kjempegøy, og har gitt meg mye deilig sex :danse:

Det kan gjøre at man blir sjalu ja, så det bør du være klar over. Min erfaring er at det er minst fare for sjalusi hvis det er et annet par, og ikke bare en. Dessuten at det er et par man ellers ikke har som venner man møter ellers.

Mye enig i dette.

Selv har jeg ikke opplevd så mye sjalusi, men det kan være greit å reflektere over at det er mye følelser i sving, og at grader av sjalusi mest sansynlig kan forekomme.

Hvis du er i tvil så lar du heller være.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er redd han har gått lei av meg, og ville finne denne andre mye mer interessant. Men ser den at det nok både er spennende og alt det der med noe nytt for en kveld. Nei, blir nok ikke helt ennå i allefall..

Skrevet (endret)

Jeg er redd han har gått lei av meg

Tidens dårligste utgangspunkt for en trekant, og kansje ikke så stas for deg uansett av hva dere finner på....?

Tillitt er viktig når man skal invitere andre opp i senga.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er redd han har gått lei av meg, og ville finne denne andre mye mer interessant. Men ser den at det nok både er spennende og alt det der med noe nytt for en kveld. Nei, blir nok ikke helt ennå i allefall..

Ehhh.

Den største grunne til at jeg elsker min kone og adri tenker tanken på å forlate henne uansett hvor mange problemer vi får andre steder, er netopp det at hun er med på trekant og gruppesex; jeg er fullt ut klar over at det er nok kvinner som aldri ville ha akseptert det, og opplevelsene er altfor givene til at jeg ville bytet det ut.

• Liker 1
Skrevet

det høres ikke helt bra ut om det er den største grunnen til at du er med din kone. og har hun ikke høyere mål her i livet?

Ehhh.

Den største grunne til at jeg elsker min kone og adri tenker tanken på å forlate henne uansett hvor mange problemer vi får andre steder, er netopp det at hun er med på trekant og gruppesex; jeg er fullt ut klar over at det er nok kvinner som aldri ville ha akseptert det, og opplevelsene er altfor givene til at jeg ville bytet det ut.

Skrevet

det høres ikke helt bra ut om det er den største grunnen til at du er med din kone. og har hun ikke høyere mål her i livet?

Vi har alle viktige og uviktige ting vi fyller livet med. Det eneste egentlige viktige i mitt liv er Sex; alt annet er stort sett uviktige detaljer. Å finne en partner i livet jeg kan være meg selv med og realisere min lykke med, er sånn sett viktig.

Hun har nok høyere mål i livet, men de har hun lyst å nå sammen med meg. Da er det i og for seg greit at vi begge kan nå hver våre mål sammen.

Skrevet

Takker for svar. Og til dere som har prøvd. Hva foretrekker dere? Mmk eller kkm? Eller par? Skal ikke skrive tanken helt i fra meg..

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på humøret... Er jeg kun etter en kvikkis er som regel mmk ok eller greit. kkm er en litt annen dynamikk og skjer kun når jeg er tungt beruset. du må liksom være i humør til det og er ikke noe stas hvis satsen går med en gang.

Anonymous poster hash: 2ffc6...6d1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på humøret... Er jeg kun etter en kvikkis er som regel mmk ok eller greit. kkm er en litt annen dynamikk og skjer kun når jeg er tungt beruset. du må liksom være i humør til det og er ikke noe stas hvis satsen går med en gang.

Nei, du sier noe der :) hadde jeg ikke tenkt på. Ang kkm altså..

Anonymous poster hash: 180a2...75a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du sier noe der :) hadde jeg ikke tenkt på. Ang kkm altså..

Anonymous poster hash: 180a2...75a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...