Gå til innhold

Blir tett av å ligge..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid så tett i nesa når jeg ligger, uansett når på døgnet eller hvor jeg ligger, kjenner det etter kanskje 10min, så skal ikke lengre til..

Og sånn har det vært i flere uker, jeg er også ekstremt tett etter sex (spesielt når han tar meg bakfra såklart).

Bare skjønner ikke hva dette kan være? Jeg kan jo ikke brygge på noe eller være syk siden det har vært sånn så lenge..

Burde jeg få sjekket det eller er det noe jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: b745d...18c

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Kjøp babynesespray og rensk ut dritten.

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk symptom på tette bihuler, evt væske i bihulene. Ta en tur til legen om det plager deg mye :)

Anonymous poster hash: 5265c...cac
Skrevet

Sliter med det samme faktisk! Trodde det var normalt :bond: Tydeligvis ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det når jeg begynner å bli syk. Men kjøp deg nesespray og rent nesa di. ;)

Anonymous poster hash: ecf08...b81
AnonymBruker
Skrevet

Tette bihuler? Det har jeg faktisk aldri tenkt på!

Kan prøve med nesespray først da, ellers skal jeg ta det opp med lege..

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg blir alltid så tett i nesa når jeg ligger, uansett når på døgnet eller hvor jeg ligger, kjenner det etter kanskje 10min, så skal ikke lengre til..

Og sånn har det vært i flere uker, jeg er også ekstremt tett etter sex (spesielt når han tar meg bakfra såklart).

Bare skjønner ikke hva dette kan være? Jeg kan jo ikke brygge på noe eller være syk siden det har vært sånn så lenge..

Burde jeg få sjekket det eller er det noe jeg kan gjøre?

Jeg hadde samme problemet før, det forsvant ca 3 dager etter at jeg gikk fullstendig melkefri. Så der har du et gratis, enkelt og trygt tips som du fint kan teste på egenhånd om funker for deg. :)

• Liker 1
Skrevet

Lever melkefritt men nesa mi er fortsatt tett når jeg legger meg

Litt redd for å bli avhenging av nesespray igjen---

Skrevet

Lever melkefritt men nesa mi er fortsatt tett når jeg legger meg

Litt redd for å bli avhenging av nesespray igjen---

Har du fått sjekket deg for matintoleranser? Går du glutenfri også? Det er jo mye som kan gi de samme symptomene, om man reagerer på det. Men gluten og kasein er de to store, for å si det sånn. Noen av de andre vanligste tingene å reagere på er soya, egg, mais (er jo i alt!) og forskjellige typer nøtter blant annet

Ellers kan det og hjelpe med sånn netipot/neseskylling med salt, det renser veldig opp! :)

Skrevet

Glutenfritt ja.Lever etter lavkarbo prinsipp.Lager maten selv.

. Jeg har allergi og astma men ikke støv/midd allergi.

Neseskylling har jeg prøvd og det hjalp ikke :/

(er ikke ts )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...