Gå til innhold

Sopp i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sopp i underlivet, og jeg startet behandlingen i går. Bruker Canesten krem og tok en 500 mg stikkpille i vagina.

Når kan jeg ha sex med min kjæreste igjen?

Vi bruker kondom.

Anonymous poster hash: 3bbb9...3d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vent til alt av stikkpillerestene er ute igjen og til du er symptomfri :) bruk gjerne kondom et par dager etter det :)

Anonymous poster hash: 83e56...05d
Skrevet

Et par dager etter kuren ville jeg satset på. Det er ikke nok at symptomene er borte. Men med kondom skal det ikke være så stor sjanse for at han får det. Men husk at det kan smitte gjennom munnen og om dere bruker samme håndkle og sånne ting også.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 3bbb9...3d5
Skrevet

Kroppen produserer mye candida sopp ved innvolsorm.Teste deg for innvolsorm hos fastlegen.

90% av befolkningen går med innvolsorm.Prøv å drikke greskarjus,gullrot jus,ingefærte,spise gresskar frø,granateplet,hakket hvittløk med oliven olje.Se om det kommer noe med avføring.Mange ME syke blir bedre etter å ha renset kroppen fra parasitter ,så naturmedisin hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen produserer mye candida sopp ved innvolsorm.Teste deg for innvolsorm hos fastlegen.

90% av befolkningen går med innvolsorm.Prøv å drikke greskarjus,gullrot jus,ingefærte,spise gresskar frø,granateplet,hakket hvittløk med oliven olje.Se om det kommer noe med avføring.Mange ME syke blir bedre etter å ha renset kroppen fra parasitter ,så naturmedisin hjelper.

Dette er bare sludder.

Anonymous poster hash: e90f5...55a

Skrevet

Hadde sopp etter Mexico turen.Og fastlegen min hadde innvolsorm som spesial felt så jeg ble testet.Jeg hadde ingen symptomer på orm,bare på candida.Men gjett hva prøvene viste!Jeg hadde både spolorm og bendelorm.Vermox hjalp ikke,jeg fikk kraftigere saker.Men det gikk utover leveren,så jeg måtte ty til jusemaskin.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sopp etter Mexico turen.Og fastlegen min hadde innvolsorm som spesial felt så jeg ble testet.Jeg hadde ingen symptomer på orm,bare på candida.Men gjett hva prøvene viste!Jeg hadde både spolorm og bendelorm.Vermox hjalp ikke,jeg fikk kraftigere saker.Men det gikk utover leveren,så jeg måtte ty til jusemaskin.

Jeg skulle likt å se din dokumentasjon på påstanden om at 90 % av befolkningen har parasitter.

Skrevet

I noen regioner 100% befolkningen er smittet.Hvorfor tror du man tilsetter ingefær i dressingen til suchi?For å lamme orm i fisken.

AnonymBruker
Skrevet

I noen regioner 100% befolkningen er smittet.Hvorfor tror du man tilsetter ingefær i dressingen til suchi?For å lamme orm i fisken.

Vi snakker om Norge.

Påstanden om at 90 % har innvollsorm er fullstendig absurd.

Skrevet

Norge importerer mat og ormen stopper ikke ved grensen.Og normen reiser.Dessverre men ormen ikke er en nasjonalist.Man er utsatt for smitte overalt,til og med fluer kan bringe ormeegg til nyvaskede frukt.

AnonymBruker
Skrevet

Norge importerer mat og ormen stopper ikke ved grensen.Og normen reiser.Dessverre men ormen ikke er en nasjonalist.Man er utsatt for smitte overalt,til og med fluer kan bringe ormeegg til nyvaskede frukt.

Det er fint om du forsøker å dokumentere påstandene dine. Det du skriver er bare tull.

Skrevet

Jeg skriver av min erfaring.

Og stoler mer på en 60 år gammel lege som har en stor interesse innen parasitologi,enn på en anonimbruker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver av min erfaring.
Og stoler mer på en 60 år gammel lege som har en stor interesse innen parasitologi,enn på en anonimbruker.

Nei, du skriver bare tull. Det finnes ikke hold i noe av det du hevder om innvollsorm.

Så lenge du ikke klarer å dokumentere det du sier kan du ikke regne med at noen tar deg på alvor og iom. at du kommer med tullehistorier fra kvakksalverindustrien er det kanskje like greit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jøss - hva er det folk røyker midt på natta? Dette er jo bare tull fra ende til annen! Om 90% av befolkningen har dette, så er det jo pussig at like mange spiser både gulrot og hvitløk. Skulle vel være kvitt det da...

Anonymous poster hash: 00055...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...