Gjest Pheel Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Prøvd å laste ned x antall apper, men må betale på alle for å få de ekstra funksjonene eller så får jeg det bare ikke til som jeg vil med kun tekst på bilder. Så noen som vet hvordan, gratis?
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Du vil ha en app hvor du kan legge til tekst på bilder som er gratis? Du har instaframe, men er litt usikker på om man må ha ramme eller ikke. Der er det sånne at du kan legge til tekst
Gjest Pheel Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Du vil ha en app hvor du kan legge til tekst på bilder som er gratis? Du har instaframe, men er litt usikker på om man må ha ramme eller ikke. Der er det sånne at du kan legge til tekst Prøvd den og, gikk ikke uten å endre formen på bildet eller ha ramme, men takk for tips. :-)
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Color cap er en app du kan legge til tekst på bildene
Gjest Pheel Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Color cap er en app du kan legge til tekst på bildene Fant ikke noen som het akkurat det, jeg?
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Hm, jeg fant den når jeg søkte på noe "add text" eller noe i AppStore
Gjest Pheel Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Hm, jeg fant den når jeg søkte på noe "add text" eller noe i AppStore Takk, fant flere med å søke på bare akkurat det, og endte opp med å bruke TextsPhoto.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå