AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har et problem... Eksen til kjæresten er veldig påtrengende, hele tiden. Kjæresten min er lei, jeg er lei og hun fortsetter å plage. Skjønner at jeg har et problem når jeg får en stor knute i magen bare jeg ser navnet hennes. Hun prøver konstant å kontakte kjæresten min. Enten gjennom facebook, telefon sent på natten osv. Han er skikkelig frustrert siden han ikke vil ha noe med henne å gjør, og har sagt i fra til henne flere ganger at nå må hun ta å gi seg. Hun har også baksnakket meg en million ganger selv om jeg aldri har møtt henne. Nå er det gått så langt at bare noen nevner navnet hennes kjenner jeg at jeg blir stresset, og hun er fremdeles "elsket" av familien til kjæresten min og familien hans respekterer ikke at hun er eksen hans, og derfor skal de ikke ha noe med henne å gjøre. De har svart med at de liker henne fremdeles og at det ikke er deres problem at de har slått opp. Dette kjenner jeg nå i det siste har gått utover sexlivet vårt. Han er veldig villig til å ha sex, men jeg kjenner at det er noe som begrenser meg eller stopper meg. Og dette har skjedd etter all innblandingen fra eksen sin side skjedde. Hva i huleste gjør jeg nå? Og er det noe galt med meg som blir så vond i magen og det hele bare jeg ser navnet hennes? Anonymous poster hash: 835e5...937 Anonymous poster hash: 835e5...937
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Du skal ikkje gjera noko! Kjærasten din skal. Han skal blokka/sletta og sei tydeleg i frå. Nokon må ha det ansikt til ansikt. Be han ta tak!
Jente19Anonym Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Du skal ikkje gjera noko! Kjærasten din skal. Han skal blokka/sletta og sei tydeleg i frå. Nokon må ha det ansikt til ansikt. Be han ta tak! . Endret 31. mars 2014 av Jente19Anonym
Strikkemamma Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Kjæresten din må be kjerringa dra en viss plass. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Nå må du sette grenser, be kjæresten din kutte ALL kontakt, og det straks! Stå og kikk på at han fjerner henne fra Facebook. Du får si at NÅ ER DET NOK!! Sånn som dette gidder du ikke holde på lenger!!Anonymous poster hash: 62264...ecd 2
Jente19Anonym Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 (endret) . Endret 31. mars 2014 av Jente19Anonym
Gjest Eurodice Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Problemet er jo at denne jenta her er en totalt psykobitch... vet det høres fælt ut, men hver gang han sier at hun skal dra dit peppern gror, så prøver hun bare enda hardere og går mer og mer drastisk til verks for å få oppmerksomheten hans!! Hva er hun troende til å finne på? Kjæresten din må slå skikkelig i bordet til henne. 1
Jente19Anonym Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 (endret) . Endret 31. mars 2014 av Jente19Anonym
paz Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 En jeg bare holdt litt med på er slik også. Byttet nummer pga han 2 ganger og Mail 2 ganger, likevel finner han meg igjen. Uansett hvor mye jeg skjeller ham ut og setter ham på plass. Han tar kontakt igjen etter noen dager som om ingenting har skjedd. Hjelper heller ikke om jeg ikke svarer. Kjæresten min vet ikke hvem han er, og han snakker likevel dritt om kjæresten min til MEG. Man må bare prøve å ignorere det og tenke at kjæresten din dumpet henne og ble sammen med deg av en grunn, ingen vil ta tilbake en så desp person uans. Ikke la henne ødelegge er mitt eneste råd, og at kjæresten din blokkerer henne overalt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Altså... sist gang han ba henne drite og dra bestemte hun seg for å prøve å snu alle vennene hans mot meg + kontakte små søsknene hans og fortelle dem hvor mye hun ville de skulle finne på noe snart! Disse søsknene er enda tidlig i tenårene.. hun er over 20. Det er nok så "enkelt" som at din samboer må sette ned foten. Han må kutte all kontakt med sin ex. Kutte henne fra alle sosiale medier, kutte all form for kontakt. Så må han formidle EN (og kun bare en eneste, gjerne pr sms) gang at videre kontakt av plagsom art vil bli politianmeldt (dette må han så selvsagt gjøre om hun skulle kontakte han en neste gang) og aldri mer ta telefoner eller besvare sms, e-post e.l. Og med "aldri mer" menes nettopp dette. Det er sikkert også lurest å ikke hilse eller gi tegn på at hun er noe annet en en fremmed, om de skulle treffes på gata. Angående de mindreårige søskenene er det på tide at han tar en alvorsprat med sine (og deres) foreldre. Grenser må settes og formidles, og det må på ingen måte være de unge søskenenes ansvar å ha eller ikke ha kontakt med vedkommende. Heller ikke bør de utsettes for press fra verken henne eller sin bror. Men dette er altså en ting foreldrene må gripe tak i så ikke barna havner i kryssilden her. Anonymous poster hash: d8a09...8e8
Gjest Coolaid Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Det som hjelper er å totalt overse det. Ikke la kjæresten din svare på noen henvendelser. Slett henne fra fb om hun er venner der, blokker tlf nr hennes slik at hun ikke kan ta kontakt eller sende sms. Overse det til evig tid så gir hun seg når hun ikke får noe som helst svar.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Har han behandlet henne bra og svart på det hun trenger å vite, så hun ikke fortsetter å kontakte fordi hun går med et unødvendig åpent sår? Mange menn "gjemmer seg bak" en ny kjæreste heller enn å avslutte et forhold på en bra måte, og selvfølgelig "plager" eksen da. Man skaper unødvendige konflikter og setter seg selv i en offerposisjon, selv når man kan for det selv. Anonymous poster hash: 3442f...d07
Gjest Heartbeat Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Det er helt tydelig at det er kjæresten din som er problemet her. Han har vel gitt henne falske forhåpninger og holder kontakt med henne i det skjulte. Hadde han vær lei av henne hadde han byttet nr og blokkert henne for lenge siden . Tror du må ta å snakke med kjæresten din jeg! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå