Gå til innhold

Småbetatt av kolega

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 23 år som er sammen med en fantastisk mann. Vi har vært sammen i 2 år nå, og har et stabilt og bra forhold, kan ikke klage på sexlivet heller.

Men så er det en på jobben som jeg kommer så godt over enns med, og han ser på meg på en måte som jeg liker så godt, gleder meg mere nå enn før til å gå på jobb, og kjenner på en måte en god følelse inn i meg når han kommer mot meg, eller når vi slår av en prat.

Vet ikke om jeg kan være litt småbetatt, og føler meg slem ovenfor kjæresten min. Men må en annen side så føler jeg ikke at jeg gjør noe galt. Må nok bare jobbe meg ut av å være småbetatt av kolegaen min...

Anonymous poster hash: 46c5e...fdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt, og tror en del opplever dette. Det har nok noe med at når man er på jobb, ser man mest av de gode sidene til en person. Man trenger ikke diskutere husarbeid og andre daglige oppgaver som man gjør med partneren. Jeg ville holdt litt avstand til han, om det er mulig. Hold dere til og diskutere arbeid og ikke alt annet. Det går nok over.

Ellers så synes jeg at litt småflørting med blikk og smil kan være lov, selv om man er i forhold. Men jeg ville ikke gjort slike ting på jobb, med en person som du kanskje møter hver dag.

Anonymous poster hash: 756cd...bf0
Skrevet

Jeg har gjennom årenes løp flere ganger vært småbetatt av en kollega (slik du er) mens jeg har vært sammen med mannen. Det har også hendt at mannen min har småflørtet med kolleger. Så lenge man ikke gjør noe mer, ikke gjør noe man prøve å skjule (for partner eller kolleger), ser jeg ikke noe vondt i dette.

Å ha et langt forhold uten å i perioder bli småbetatt av andre, tror jeg nesten ikke er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

*kollega

Anonymous poster hash: c91ae...ca5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...