AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 ... jeg er sammen med en fantastisk mann på (nesten!) alle mulige måter! Vi har det så bra sammen, koser, leker og ler mye sammen i hverdagen. Har en åpen dialog, og gjensidig respekt for hverandre. Sånn sett har vi etter min mening et forhold jeg alltid har drømt om:) MEN (det er alltid et men)! Vi matcher utrolig dårlig i sengen... Jeg er vel litt "frigjort" av meg, og vil ha sex hver dag om jeg får det. Liker ikke å være den som tar kontrollen, men er med på det meste. Liker å utforske og prøve mye forskjellig. Minuset mitt er at jeg ikke er trygg på meg selv, og kanskje også derfor jeg liker at noen andre tar kontrollen og styringen. Jeg føler jeg fremstår som usikker og sjenert. Typen min er ikke så seksuell av seg som person, det har han aldri vært. Han er heller ikke den typen som tar kontrollen, men sier han ønsker at jeg skal ta iniativ og styringen mer. Så jeg vil tro han tenner på jenter som viser hva de vil, og som tar kontrollen til en viss grad. Han liker ikke å gå ned på meg, ei så veldig eksprimentell.... Problemet vårt er at vi ikke har hatt sex så ofte, for når vi har det, kommer ikke han, eller blir slapp underveis. Dette har gjort meg så mye mer usikker enn jeg egentlig er, og føler ikke jeg mestrer sex med han i det hele tatt! Vi har pratet MYE (litt for mye..) om dette, og vi vet hva som er galt, men gjør ikke noe med det i praksis.. Noen som har noen råd til hva vi kan gjøre, eller har noen egne erfaringer? Han mener jeg lager et mye større problem av dette enn det egentlig er, men for meg er sex viktig i et forhold. Er vi rett og slett for forskjellig når det kommer til det seksuelle? Er det noe vi kan jobbe oss til, eller er vi "dømt" til å ikke klaffe seksuelt? Anonymous poster hash: a5a71...c4a Anonymous poster hash: a5a71...c4a Anonymous poster hash: b9601...b8d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Har dessverre ingen råd. Jeg hadde samme problemet med min mann (nå ex), bortsett fra at han kom alltid, altfor fort for min del. Det er nok en av grunnene til at det ikke funket for oss. Fælt å si det, men sex er faktisk veldig viktig for meg, og etter ni år med max en gang i mnd.... Det var flere grunner til at det ble slutt altså, men sexen var en stor del. Anonymous poster hash: bc1ed...200
Mike Waters Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Høres ut som om dere har kommet inn i en litt lei, ond sirkel. Om det lar seg løse er jeg ikke så sikker på, men ingenting blir bedre av seg selv. Kansje dere kan få hjelp av en tredjepart. Til å snakke med altså
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Ganske likt problem her! Vi klarer heller ikke å løse det. Følger med om du får noen gode svar Anonymous poster hash: 6e6dc...bfd
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Kanskje dere har altfor mye fokus på det? Ja, jeg tror det har blitt en vondt spiral. Og at spesielt jeg har hatt for stor fokus på det.. Har forsøkt å ikke ta det opp, men det er vanskelig da han ser på meg at det er noe, at jeg blir "skuffet" eller lei meg. Men det handler vel om at jeg bør ta mer iniativ, og tørre å være tøff nok. Det er ikke særlig attraktivt med en kvinne som ikke er selvsikker heller. Siden ingen av oss er særlig fantasifulle, eller særlig flink til å være frempå, ender det ofte opp med de samme stillingene i sengen. Og han har sagt at han tror det er variasjonen som mangler, og at det blir litt sånn halvhjertet. Det er en trist følelse å kjenne på, for det føles ut som om det er jeg som ikke strekker helt til, og hadde jeg bare vært "sexy nok, tøff nok, bra nok" osv osv, så hadde det ikke vært noe problem. Jeg syns det er vanskelig TS Anonymous poster hash: b9601...b8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå