Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har benyttet barnevakttjenester på hotell før? Hvordan var det?

Ville dere brukt tjenesten igjen? Var det mens ungen(e) sov eller var de våkne?

Planlegger en uke i New York med 5åringen min og tenker at det kanskje kan bli litt kjedelig etter at hun har sovnet for kvelden.

Jeg vurderer å bestille barnevakt for en kveld slik at jeg får dollet meg litt opp og spist middag på en av de bedre restaurantene i byen, samt kanskje sett et show. Normalt sett er jo 5 åringen sammen med meg og vet å oppføre seg på restauranter, men kun for en kveld hadde det vært moro å dratt ut et sted hvor barn "ikke har adgang".

Eller bør jeg bare glemme det og heller velge ut en meget god bok som jeg kan kose meg med på hotellrommet?

Jenta snakker flytende engelsk forresten så språket er ikke noe problem.

Jeg har ikke snakket med hotellet enda, men vet at de tilbyr barnevakt mot en ekstra kostnad.

Skal spørre om bakgrunnsjekk av barnevakten, men er det noe annet som kan være lurt å spørre om?

Takk for hjelp

Anonymous poster hash: 34684...239
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har sikkert bakgrunnssjekket barnevaktene sine, siden man i usa kan saksøke for de minste ting. Men lurt å be om å få se bakgrunnsinfoen. Eller vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 77800...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Tror mitt barn hadde blitt litt usikker om jeg hadde sagt at "nå skal du være med denne fremmede damen ikveld" eller noe slikt.. :P møtes man litt på dagtid for å bli litt "kjent" før kvelden eller hvordan er det? Selv om barnet skal sove, så kan det jo hende det våkner..

Veldig greit hvis det funker da.. :)

Anonymous poster hash: 778e1...495
Skrevet

Det hadde jeg seriøst ikke turt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...