Gå til innhold

Mest usannsynlige sted du har ordnet deg ONS/ligg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen her har noen artige ONS historier som ikke involverer samme gamle helgeturen ut på byen, netdating, eller noe slikt :P

Var selv en gang på biblioteket å for å studerte, endte opp med å snakke med en hyggelig kar der. Vi dro hjem for å drikke kaffe, som igjen endte med sex. Hadde aldri forestilt meg at en tur på biblioteket skulle ende slik!

Anonymous poster hash: ecc65...444
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Midt oppå et fjell med utsikt mot hotellet.

Ikke det beste jeg har vært med på ;-).

5 minutter etter vi var ferdig kom noen turgåere forbi oss på 10 meters avstand........

Anonymous poster hash: dafd7...962
AnonymBruker
Skrevet

Matbutikken og t-banen.

Hvordan gikk det seg til uten å bli oppdaget?

Anonymous poster hash: eb1f5...cd3

Gjest Hyssingen
Skrevet

Hvordan gikk det seg til uten å bli oppdaget?

Anonymous poster hash: eb1f5...cd3

spiller ingen rolle om noen ser du sjekker opp noen. Pulte jo ikke der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

i klasserommet på folkehøyskolen. jeg og ei venninne skulle sove der en natt, så kom plutselig en kompis av en annen venninne av oss inn, og lurte på om han kunne sove med oss. Det endte med heftig trekant, det :P og døra til klasserommet var oppe, så hvem som helst kunne komme inn, hahaha

Anonymous poster hash: 16b48...4de
Skrevet

Tja ... Ridestevne er kanskje passe obskurt? :P

AnonymBruker
Skrevet

Var på hytta på fjellet, og faren min hadde en kollega han skulle møte (som hadde hytte like ved), som igjen hadde en datter på lik alder som meg. Han synes jeg burde bli med for å hilse på, hvilket jeg gjorde. Vi hilste, og litt senere var klærne borte.

Litt morsomt når pappa spurte meg om jeg hadde det hyggelig med henne :icon_lol:

Det rareste med hele situasjonen var egentlig at jeg ikke snakket noe særlig med henne etter den ene gangen. Merkeligste ONS jeg har hatt!

Anonymous poster hash: 9fe45...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...