AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Når man kan få inkontinensutstyr på blå resept, hvorfor kan ikke da også få bind og tamponger på blå resept? Urettferdig at vi jenter skal bruke så mye penger på noe man må ha. Anonymous poster hash: ae31a...98b
Millimani Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Hallo??? Det er da utenkelig. Alle kvinner i fruktbar alder må ha det, hvis de ikke ønsker å vise andre at de har PMS... På samme måte som menn før eller siden må barbere seg. Bind og tamponger er en del av enhver kvinnes liv, barber-utstyr er en del av enhver manns liv. Det er noe absolutt alle må ha, men likevel i verste fall kan klare seg uten. Bind og tamponger, barberskum og barberhøvler koster faktisk ikke all verden, tør du så kan du likevel overleve uten det Ingen dagligvarer på blå resept
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Jeg lover deg. Du vil ikke ha inkontensbind. Mensen er naturlig og alle kvinner har den utgiften. Jeg er fast bruker av Tena og synes overhode ikke det er noe morsomt. Jeg kunne sikkert ha fått det på blå resept, men jeg kvier meg meg for å kjøpe det i utgangspunktet. Anonymous poster hash: ad2a9...674 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå