AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #101 Skrevet 31. mars 2014 Du misforstod meg: Du hadde antageligvis vært i det fæle forholdet fremdeles hvis det ikke hadde vært for den her venninnen, så det er nok bare for deg å være snill. Jeg hadde tenkt til å gå uansett... Hadde bestemt meg for det og lagt en plan, hun bare fikk det til å gå kjappere og med myyye mer krangel og drama. Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #102 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde tenkt til å gå uansett... Hadde bestemt meg for det og lagt en plan, hun bare fikk det til å gå kjappere og med myyye mer krangel og drama. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Vel, men siden hun fikk det til å gå kjappere, så er det antageligvis sånn at du hadde vært der fremdeles med planen din. 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #103 Skrevet 31. mars 2014 TS. Venninna di taper ikke en skit på at du ditcher henne.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #104 Skrevet 31. mars 2014 TS. Venninna di taper ikke en skit på at du ditcher henne. Og like mye taper jeg på at hun ditcha meg. Tror det er ganske gjensidig fra min og hennes side. Vi deler ikke oppfatninger og er ganske så forskjellige. Passer vel ikke som venner. Anonymous poster hash: 04cdd...029 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #105 Skrevet 31. mars 2014 Og like mye taper jeg på at hun ditcha meg. Tror det er ganske gjensidig fra min og hennes side. Vi deler ikke oppfatninger og er ganske så forskjellige. Passer vel ikke som venner. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Vel, jeg tror du er den som taper mest her, for hun er den som har vist seg å faktisk få ting gjort, der du bare stod der med en plan om å dra fra typen. Bare det der med at hun våget å lage drama for å få ham unna deg, der du bare stod der med en plan.... Sier sitt. Kjenner jeg lusa på ganglaget, så blir det vel til at du må stå med lua i hånden for å få noe hjelp igjen snart, for slike som deg havner alltid i trøbbel. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #106 Skrevet 31. mars 2014 Og like mye taper jeg på at hun ditcha meg. Tror det er ganske gjensidig fra min og hennes side. Vi deler ikke oppfatninger og er ganske så forskjellige. Passer vel ikke som venner. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Men nå er det jo gjort, så jeg ser ikke helt hvorfor du dveler ved fortiden og skal fordele skyld? Vennskapet er åpenbart over, la det ligge. Jeg fant en liten juvel til deg i Æsops fabler. Jeg tror du kjenner deg igjen. Reven og rognebæra I skogkanten stod ei rogn med modne klasar då ein svolten rev kom svinsande og såg dei lovande bæra. Siklande tok han fart og hoppa så høgt han kunne, men nådde dei ikkje. Han hoppa igjen, og om att, men rakk ikkje opp. Då sette han seg på rumpa og sa: "Nei, no verkar det som desse bæra er sure. Høgt heng dei, og sure er dei." Så vimsa han vidare. ❖ Det er mange som lèt som dei ser ned på og vanvørder det dei ikkje får tak Anonymous poster hash: e74dd...d85
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #107 Skrevet 31. mars 2014 (endret) ER jo typisk da, man får i HI en mail som beskriver hvor fæl den her venninnen er, også viser det seg at TS er like ille utover i tråden. Endret 31. mars 2014 av Gjest 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #108 Skrevet 31. mars 2014 Vel, jeg tror du er den som taper mest her, for hun er den som har vist seg å faktisk få ting gjort, der du bare stod der med en plan om å dra fra typen. Bare det der med at hun våget å lage drama for å få ham unna deg, der du bare stod der med en plan.... Sier sitt. Kjenner jeg lusa på ganglaget, så blir det vel til at du må stå med lua i hånden for å få noe hjelp igjen snart, for slike som deg havner alltid i trøbbel. Her er det fred og ingen fare. Men hun derimot er den som alltid havner i trøbbel, og som jeg også har hjulpet henne ut av. Bare på den tiden jeg har kjent henne har hun vært borti flere ubehagelige situasjoner. Og jeg hadde jo seff tenkt å sette planen ut i livet, tror du jeg bare satt på ræva og venta på at en annen tok tak i mine problemer? Faktisk så har jeg ikke bedt henne om å være mellommann og ville fikse ting selv. Jeg har aldri bedt noen om hjelp og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #109 Skrevet 31. mars 2014 Her er det fred og ingen fare. Men hun derimot er den som alltid havner i trøbbel, og som jeg også har hjulpet henne ut av. Bare på den tiden jeg har kjent henne har hun vært borti flere ubehagelige situasjoner. Og jeg hadde jo seff tenkt å sette planen ut i livet, tror du jeg bare satt på ræva og venta på at en annen tok tak i mine problemer? Faktisk så har jeg ikke bedt henne om å være mellommann og ville fikse ting selv. Jeg har aldri bedt noen om hjelp og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Hun hjalp deg ut av et dårlig forhold, skrev du tidligere. Hvis du ikke ba henne om hjelp, hvorfor stoppet du henne ikke da`? Klarte du ikke å håndtere livet ditt og fyren din selv og hun så det, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #110 Skrevet 31. mars 2014 Men nå er det jo gjort, så jeg ser ikke helt hvorfor du dveler ved fortiden og skal fordele skyld? Vennskapet er åpenbart over, la det ligge. Jeg fant en liten juvel til deg i Æsops fabler. Jeg tror du kjenner deg igjen. Anonymous poster hash: e74dd...d85 Godt poeng. Dette har bare utviklet seg til en ganske så interessant diskusjon så derfor holder vi det gående Men fortid er fortid. Anonymous poster hash: 04cdd...029
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #111 Skrevet 31. mars 2014 Hun hjalp deg ut av et dårlig forhold, skrev du tidligere. Hvis du ikke ba henne om hjelp, hvorfor stoppet du henne ikke da`? Klarte du ikke å håndtere livet ditt og fyren din selv og hun så det, kanskje? Jo jeg klarte det helt fint. Hadde full kontroll, og en plan for hvordan jeg skulle komme meg vekk fra ham. Tror du hun sa noe til meg? Han krangla med meg og sa han var lei av å ha henne der. Krangelen eskalerte, han dro inn sine foreldre i det samt husverten, ble fullt drama, de fikk kasta henne ut... Og han slo opp med meg like etter og kasta meg ut. En stund etter, da snakker vi noen måneder, innrømmer hun at hun også hadde prata med ham og bedt ham om å slå opp. Uten at jeg visste det. Derfor kunne ikke jeg stoppe henne - jeg skjønte ikke hva som faktisk foregikk bak min rygg. Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #112 Skrevet 31. mars 2014 Jo jeg klarte det helt fint. Hadde full kontroll, og en plan for hvordan jeg skulle komme meg vekk fra ham. Tror du hun sa noe til meg? Han krangla med meg og sa han var lei av å ha henne der. Krangelen eskalerte, han dro inn sine foreldre i det samt husverten, ble fullt drama, de fikk kasta henne ut... Og han slo opp med meg like etter og kasta meg ut. En stund etter, da snakker vi noen måneder, innrømmer hun at hun også hadde prata med ham og bedt ham om å slå opp. Uten at jeg visste det. Derfor kunne ikke jeg stoppe henne - jeg skjønte ikke hva som faktisk foregikk bak min rygg. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Je, je, det her tror jeg intet på.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #113 Skrevet 31. mars 2014 Je, je, det her tror jeg intet på. Tro hva du vil, vi får bare bli enige om å være uenige her. Anonymous poster hash: 04cdd...029 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. mars 2014 #114 Skrevet 31. mars 2014 (endret) 1) Pass på at hun ikke kommer inn i ditt bryllup, og i alle fall ikke med mobil/kamera. 2) Aldri fortell henne selv at du er gravid om du skulle bli det i fremtiden. Endret 31. mars 2014 av Mrs. Random Nick
Gjest BettyBoop Skrevet 1. april 2014 #115 Skrevet 1. april 2014 Tro hva du vil, vi får bare bli enige om å være uenige her.Anonymous poster hash: 04cdd...029 ikke rart du ikke blir trodd. Du sa tidligere at hun hjalp deg men nå plutselig var det ikke hjelp men hun overkjørte deg? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå