Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her om dagen fikk jeg melding på mobilen fra Resurs Bank hvor det stod: "Hei!Vi ber deg ta kontakt snarest da vi har en viktig beskjed til deg. PS! Har du gjort en avtale med oss kan du se bort fra SMS.Mvh Resurs Bank tlf 22560800"

Jeg har aldri hørt om denne banken en gang. Er det bare reklame, sånn at hvis man ringer så kommer de bare til å prøve å få meg som kunde? I så fall er det veldig sleipt å late som at de har en viktig beskjed til meg..

Anonymous poster hash: 1409b...61d

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/824336-melding-fra-resurs-bank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her om dagen fikk jeg melding på mobilen fra Resurs Bank hvor det stod: "Hei!Vi ber deg ta kontakt snarest da vi har en viktig beskjed til deg. PS! Har du gjort en avtale med oss kan du se bort fra SMS.Mvh Resurs Bank tlf 22560800"

Jeg har aldri hørt om denne banken en gang. Er det bare reklame, sånn at hvis man ringer så kommer de bare til å prøve å få meg som kunde? I så fall er det veldig sleipt å late som at de har en viktig beskjed til meg..

Anonymous poster hash: 1409b...61d

Vell, nummeret tilhører resurs bank aktiebolag, så kanskje ring og spør hva som skjer? Evt kontakt dem på facebook (viss de har) og spør om de har problemer med virus for tiden?

Anonymous poster hash: d3160...a1b

AnonymBruker

Kan være så enkelt at noen som har søkt forbrukslån (kjapt søk viste at det er det de driver med) har tastet inn feil mobilnummer.

Hvorfor bli helt paranoid av en liten sms? Googlesøk hadde vist deg hva denne banken drev med.

Anonymous poster hash: 54641...6f7

Gjest Evans

Det er vel samme banken som sender kredittkort i posten til folk som ikke er kunder, så regner med at det bare er en reklame melding.

Jeg ville allikevel ringt. For det første for å forsikre meg om at ingen hadde prøvd å inngå avtale i mitt navn og for det andre for å si at de ikke skal sende meg meldinger når jeg ikke er kunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...