Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Trenger en sekk som kan brukes til mye. Reiser en del med barn og trenger en sekk der det er enkelt å få tak i ting, kjedelig å måtte ta ut alt av innhold for å nå det som Evt har falt nederst i sekken. Reiser mye med fly, så det må være plass til speilreflekskamera, iPad, bleier, våtservietter, nister, drikkeflasker. Har en haglöfs tight pro large nå. Må forresten kunne legges under flysetet når deikkeflasker og iPad er tatt ut. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-kanken-big-p-298-c-152.aspx

Jeg har denne (men i lysegrå), er en veldig kjekk sekk. Bruker den til reiser, og til vanlig turbruk:) Får plass til Mac, fotoappreat, matekser osv osv. Og lomme til drikkeflasker på sidene. Er ei lita lomme foran for ting som du må ha tak i kjapt. Glidelåsen går nesten hele veien ned, så veldig lettvindt å få tak i det som er i selve hovedrommet.

Skrevet

Takk for tips, men må nok ha en som er bedre for rygg og nakke. Er nok ikke den beste bærekomforten på kånken. :)

Skrevet

Jeg har denne fra Bergans: http://nettbutikk.bergans.no/Ryggsekker/Dagstursekker1/Sandungen-35L-Canvas-Olive--149626-p0000495254

Jeg er fornøyd med den, den er stor (35 l) til å være en "liten" sekk, og jeg bruker den både på jobb, på turer i skog og mark, og synes den er genial som håndbagasje på fly, får plass til så mye der, like mye som trillekofferten jeg brukte før.

Den er ikke av de mest avanserte, så hvis du skal ha den til å bære tunge ting langt med, bør du kanskje velge en med flere stropper/strammemekanismer/reimer.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Trenger en sekk som kan brukes til mye. Reiser en del med barn og trenger en sekk der det er enkelt å få tak i ting, kjedelig å måtte ta ut alt av innhold for å nå det som Evt har falt nederst i sekken. Reiser mye med fly, så det må være plass til speilreflekskamera, iPad, bleier, våtservietter, nister, drikkeflasker. Har en haglöfs tight pro large nå. Må forresten kunne legges under flysetet når deikkeflasker og iPad er tatt ut. :)

Modellene som kommer fra beckmann i år er NYDELIGE farger på, og skikkelig praktisk med tanke på plass :-)

Anonymous poster hash: 3480d...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...