AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hei. Jente 18 her som gråter av absolutt alt. Bare tanken på en trist film gjør at jeg begynner å gråte. Jeg blir aldri såret når noen er slemme mot meg, og er generelt ganske frekk og hard person. Men når det gjelder alt annet begynner jeg å gråte. Fra taler til en trist film. Skulle se en film om mobbing her om dagen på skolen, og jeg klarte ikke se på fordi etter 2 minutter inn i filmen begynte jeg å gråte, og det er veldig slitsomt. Ellers er jeg kjempeglad i å være med vennene mine og vi har det gøy sammen og ler mye i løpet av en dag. Er ikke plaget av høye lyder, lyskjørhet eller noe sånt og jeg elsker å være sosial. Noen som kan tenke seg hvorfor det er slik? Har heller aldri opplevd noe traumatiskAnonymous poster hash: 34703...bab
Kamikatze Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Vanskelig å si. Det kan være alt fra at du er lettrørt til hormonell ubalanse. Er du "steinhard" ellers, er det egentlig bare god mentalhygiene for omverdenen at fasaden din sprekker litt av og til. Det gjør at du fremstår mer som menneske enn sosiopat.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hva er det med deg som gjør at du velger å være en generelt frekk og hard person?! Hørtes ikke mye attraktivt ut... Anonymous poster hash: 5baa4...441
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå