Gjest TheRighteous Skrevet 28. mars 2014 #41 Skrevet 28. mars 2014 Trolling er synonymt med AB funskjonen. Er ikke trolling tema? Anonymous poster hash: 104ca...f21 Det er snakk om de typiske mannlige brukerne som ødelegger i diverse tråder! Ikke anonyme
Gutt_Buskerud Skrevet 28. mars 2014 #42 Skrevet 28. mars 2014 Det hender ofte at menn klager over "Drama Queens. Men til tider kan faktisk noen mannfolk være enda større "drama queens". Skjønner ikke poenget jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #43 Skrevet 28. mars 2014 Enig! Det er noen få menn som er i overkant bitre og skriver uhyggelige og usaklige svar. Anonymous poster hash: 94c58...78a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #44 Skrevet 28. mars 2014 Trolling er ikke synonymt med AB, og trolling er ikke tema for denne tråden, nei. Har du tungt for det? Anonymous poster hash: 84403...654 Da burde du lese trådstarter innlegg en gang til. Kanskje du for sjokk på ord nr 3. Anonymous poster hash: 104ca...f21 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #45 Skrevet 28. mars 2014 Da burde du lese trådstarter innlegg en gang til. Kanskje du for sjokk på ord nr 3. Anonymous poster hash: 104ca...f21 Anonymous poster hash: 7409d...959 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #46 Skrevet 29. mars 2014 Da burde du lese trådstarter innlegg en gang til. Kanskje du for sjokk på ord nr 3. Anonymous poster hash: 104ca...f21 Tusen takk, men jeg fok ikke sjokk. "Kall det troll eller bitre menn" skriver TS. Jeg kaller det bitre menn. Trolling er nemlig noe annet enn det disse brukerne holder på med. Det de bedriver er mer i kategorien spam eller ensidig meningspåvirkning: Enøyd propaganda fra menn som har kjørt seg helt fast i et håpløst spor og gir alle kvinner skylden for alt som har gått galt i livet deres, og dermed i samfunnet og verden sånn i det store og hele. Dette er en egen kategori brukere og innlegg på KG, og har vært det i årevis. Det er også brukere som poster med nick, jeg tror aldri jeg har lagt merke til AB-innlegg i denne kategorien. Og av en eller annen grunn har det lenge vært slik at admins på KG ser det som en oppgave å beskytte denne brukergruppen. Ensidig ondsinnet hets mot kvinner har ikke vært sett på som verdig for moderering på Norges største kvinneforum, forstå det den som kan. Og til tider er/har forumet dermed vært helt forpestet av denne typen innlegg. Du skjønner med andre ord ikke hva denne tråden egentlig handler om. Anonymous poster hash: 84403...654 5
Sylvari Skrevet 29. mars 2014 #47 Skrevet 29. mars 2014 Hvis jeg er i en tråd, og ser noen spesifikke brukernavn, så hopper jeg ut uten å blunke. Gidder ikke bruke tid på de, gidder ikke gi de noen form for oppmerksomhet, og de ødelegger tråder så til de grader at det er ikke noe vits å lese, for det blir såpass avsporet at tråden er ikke til å kjenne igjen fra hovedinnlegget. Blir bare oppgulp. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå