AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Kall det troll, eller bitre menn, men det er noen gjengangere her som begynner å bli ufattelig irriterende, og jeg er nok ikke den eneste som føler det sånn ut i fra trådene. Man kan ikke lenger diskutere en eneste sak uten at det skal bli "menn mot kvinner" Var dette konstruktivt så ville det ikke vært noe som helst problem, men når så ufattelig mange tråder blir kuppet av de som vanker her inne 24/7 på jakt etter tråder de kan ødelegge så blir man lei. Ikke lenger provosert, bare oppgitt. Dette er et KVINNEforum, det finnes nok andre tråder man kan diskutere om at kvinner er kravstore, kan skylde seg selv for overgrep, ja, egentlig alt med likesinnede. Jeg takker bare høyere makter for at jeg ikke har noen slike i min omgangskrets. Er det bare jeg som føler det sånn og er inne på "feil" tråder..? Det var ikke på langt nær slik før som jeg kan huske, nå er jeg ikke så aktiv her, men hver gang jeg er innom nå så er det ikke til å unngå. Anonymous poster hash: 3aaef...292 32
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Enig. Det man bør gjøre er å slutte å gi de oppmerksomhet. Dessverre skjer det ikke.... Anonymous poster hash: 878e2...7e4 10
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Kvinner kan også være troll... Joda, klart det. Men ikke like ille som mange av gjengangerne her inne som utgir seg for å være "menn". Anonymous poster hash: 3a817...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Du har helt rett, ts. Det finnes et knippe bitre og nokså dumme menn her som forsurer og ødelegger store deler av forumet, og tror de snakker på vegne av alle menn. Jeg er selv mann, men har visst ikke lov å uttale meg, for da er jeg en "hvit ridder" som ikke mener det jeg sier, men lyver for å få komme i trusa på jentene her. Derfor er jeg sjelden på kg lenger. Alt er blitt uhøflighet og usaklighet.Anonymous poster hash: c9cb9...bed 21
Gjest Tris Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Du har helt rett, ts. Det finnes et knippe bitre og nokså dumme menn her som forsurer og ødelegger store deler av forumet, og tror de snakker på vegne av alle menn. Jeg er selv mann, men har visst ikke lov å uttale meg, for da er jeg en "hvit ridder" som ikke mener det jeg sier, men lyver for å få komme i trusa på jentene her. Derfor er jeg sjelden på kg lenger. Alt er blitt uhøflighet og usaklighet.Anonymous poster hash: c9cb9...bed Men da må du holde ut og fortsette med å være kvinners ridder! Jeg foretrekker hvite riddere ♥ Edit: skrivefeil. Endret 18. april 2014 av Tris 2
Javob Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Jeg starter mine egne eller går inn på andre sine tråder som handler om tema. Du trenger ikke å trykke deg inn på våre tråder vet du, der vi får være så bitre vi vil 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Med tanke på at de fleste her inne er kvinner så er nok den klart største delen av troll kvinner. Anonymous poster hash: b5388...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Med tanke på at de fleste her inne er kvinner så er nok den klart største delen av troll kvinner. Anonymous poster hash: b5388...bd1 Under avataren så står det oppført "mann" eller "kvinne", og det er menn jeg har sett kuppe tråder gang på gang. Med mindre en kvinne har så lite å gjøre at man troller med f.eks over 27 000 innlegg som mann for å ødelegge ryktet deres. Kvinner kan også være troll, men ikke i den forstand som det er her på forumet. Anonymous poster hash: 3a817...3ea 3
Millimani Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Det er fullt mulig å blokkere brukere som provoserer, og ja....jeg har blokkert noen ytterst få brukere, men anonyme brukere kan man vel ikke blokkere. Ulempa ved å blokkere brukere, er at man kan miste sammenhenger i tråder. Det er kanskje flest AB som troller, de tør vel ikke å tilkjennegi hvem de egentlig er Hvilke tråder mener du? Det er ikke så vanskelig å skjønne hvilke tråder TS mener, hvis du bare leter litt. Mange forskjellige tråder, og i ulike forum. Noen vil bare ha mest mulig oppmerksomhet, og gjør hva de kan for å provosere de "lettlurte" så mye som overhodet mulig. Enig. Det man bør gjøre er å slutte å gi de oppmerksomhet. Dessverre skjer det ikke.... Anonymous poster hash: 878e2...7e4 Disse trådene fanger manges oppmerksomhet, og mange blir så provoserte at de bare "må" svare. Noe som ikke er så heldig fordi da vil trådstarterne bare trolle enda mer. Så lenge det holder på på den måten vil det jo aldri bli noe bedre Endret 27. mars 2014 av Millimani 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Sant. Det er slik her inne, at alle skal få lov til å si meningen sin, uansett hvor idiotiske, ødeleggende og fordømmende disse meningene er. Jeg har sluttet å delta i flere debatter her inne, kun fordi disse mennene ødelegger alle debattene de deltar i med fordummende og enspora innlegg som viser at de mangler refleksjonsevne. Og det disse mennene skriver, er så dømmende og ødeleggende for flere kvinner å lese, at jeg tviler sterkt på at det er kvinner som utgir seg for å være menn som skriver disse innleggene. Anonymous poster hash: 52e6e...515 12
Timza Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Trur nok det er like stor andel kvinner som liker å trolle rundt. Det er jo ikke verre enn å sette de man ikke liker på ignorer lista. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Klart man kan ignorere, men det hjelper knappest når hele tråder, gang på gang, blir okkupert av en håndfull av disse. Når jeg ser at visse nick er i en tråd jeg syntes var interessant, så går jeg bare ut igjen, for jeg vet at det bare er noe svada om fæle kvinner og stakkars menn. Det går heller ikke an å prate til dem. De vil ikke diskutere, de vil spre propaganda. Anonymous poster hash: ffbc3...fb5 10
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har vært så heldig at jeg har kjent en bitter mann. Ble så ille at jeg begynte å le av han, da var vennskapet slutt Han var ikke god i hodet, snakket om å skyte tilfeldige mennesker og var helt på bærtur. Sinnet til disse menneskene er rettet mot en tilfeldig gruppe de anser som svake, men som kommer til å kjempe tilbake. Dermed får de utløp for hatet.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Problemet er ikke menn, det er troll. Og troll bør stenges ute permanent, drittsekkaktig oppførsel over tid bør være nok til å banne. Anonymous poster hash: 88b2f...395 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå